Crackòvia 5ª Temporada i Polònia
Moderador: Petiso
Crackòvia 5ª Temporada i Polònia
Hola! És previst pujar les noves temporades d'aquestos genials programes? 

-
- Entrades: 6
- Membre des de: dl. març 05, 2012 20:15
- Status: Desconnectat
Re: Crackòvia 5ª Temporada i Polònia
Jo també m'hi apuntaria...
Sobre tot a Polònia...
La volem,la volem...
klatubaradaniktó
Sobre tot a Polònia...
La volem,la volem...
klatubaradaniktó
Wie das Gestirn, ohne Hast aber ohne Rast
Re: Crackòvia 5a Temporada i Polònia
Només faig que mirar i no apareixen les noves temporades de Polònia i Crackòvia. Estic desficiós! Afanyeu-vos, que em...... damunt!!!
De moment jo els estic gravant tots, però fins que el ripejador "titular" (en Xordi) no em digui si ho vol continuar o no, jo em mantindré a l'espera.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Doncs si et sembla bé, primer acabaré amb els episodis pendents de la temporada passada (del Crackòvia, Polònia i l'Apm), i llavors començaré amb la temporada actual (de tots tres també).Petiso ha escrit:Si no ha dit res ja, crec que pots obrir projecte r5004
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Doncs apunta'm com a suplent del Polònia i de l'APM (a partir de demà i d'avui respectivament)r5004 ha escrit:Doncs si et sembla bé, primer acabaré amb els episodis pendents de la temporada passada (del Crackòvia, Polònia i l'Apm), i llavors començaré amb la temporada actual (de tots tres també).

a10!