Les fabuloses tortugues ninja

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#16

Entrada Autor: lupinsansei » ds. jul. 07, 2012 10:39

La qüestió és que la meva intenció és pujar una versió en qualitat DVD y no la que passen per la televisió, principalment perquè podien haver possat una millor qualitat ja que la que estan passant no és res més que la versió de cinta de video que tenien guardat a l'arxiu de fa anys. Si us fixeu, podreu corroborar el que dic veient un sol capitol dels que fan directament per la televisió.



Avatar de l’usuari

McFlai
Entrades: 149
Membre des de: ds. maig 05, 2012 5:43
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#17

Entrada Autor: McFlai » ds. jul. 07, 2012 12:41

em sembla estupendo, jo acabo de mirar en isohunt i aquí està l'enllaç de les temporades 1ª a la 9 ª completes en dvdrip idioma anglès, són uns 30 Gb,

http://ca.isohunt.com/download/33257184 ... 01.torrent

aquesta qualitat et seria suficient?


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#18

Entrada Autor: lupinsansei » ds. jul. 07, 2012 13:54

Doncs em sap greu, pero no, no és suficient. :(

Avatar de l’usuari

McFlai
Entrades: 149
Membre des de: ds. maig 05, 2012 5:43
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#19

Entrada Autor: McFlai » ds. jul. 07, 2012 17:42

lupinsansei ha escrit:Doncs em sap greu, pero no, no és suficient. :(
doncs anem oblidant-nos de veure les tortugues ninja abans que s'acabi el món, perque no sé jo d'on vas a treure la qualitat que necessites..


Thomas-Magnum
Entrades: 54
Membre des de: dg. maig 13, 2012 12:35
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#20

Entrada Autor: Thomas-Magnum » ds. jul. 07, 2012 22:24

Jo també crec que no cal ser tan exigent, péro en fi, si en lupinsansei ho vol fer així, també entenc que després sortirá en qualitat DVD y li molestará bastant haver-ho fet abans. La qualitat d'ara es molt superior a la que del link de McFlai? perque si no si que mes val fer-ho, perque si la propia TV3 no ho fa en millor qualitat no crec que ningu ho faci.


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#21

Entrada Autor: lupinsansei » dg. jul. 08, 2012 15:43

McFlai ha escrit:doncs anem oblidant-nos de veure les tortugues ninja abans que s'acabi el món, perque no sé jo d'on vas a treure la qualitat que necessites..
No crec pas que "s'acabi el món" abans que jo tregui una versió més digna que la qualitat que hi ha postejada perquè per a mi un a qualitat on el video final ocupa els típics poc més de 170 MB en alguns casos o menys en altres, per a mi no es qualitat suficient. A més, aquesta versió no crec que sigui la definitiva ja que li resten uns capítols força importants que encara no han tret en DVD.
Thomas-Magnum ha escrit:Jo també crec que no cal ser tan exigent, péro en fi, si en lupinsansei ho vol fer així, també entenc que després sortirá en qualitat DVD y li molestará bastant haver-ho fet abans. La qualitat d'ara es molt superior a la que del link de McFlai? perque si no si que mes val fer-ho, perque si la propia TV3 no ho fa en millor qualitat no crec que ningu ho faci.
El problema no és que després sorti una versió DVD: el problema és que, suposadament, aquest enllaç és una versió en DVD, però amb una qualitat molt escasa. A dia d'avuí han sortit 9 temporades i mitja: si, tal com ho llegiu, falta mitja temporada de la 10ª ja que es veu que com la 1ª temporada hi ha 5 capítols, per omplir espai, van posar, em penso, 4 o 5 de la 10ª. En definitiva una enredada que han fet. Per això espero a una qualitat millor: la definitiva doncs amb la d'errors (per no dir una altre paraula) que han comès els editors en DVD de la sèrie prefereixo esperar-me a una millor qualitat.

La qualitat d'ara no és pas millor de la que tinc jo i tot. Aquesta qualitat es la que es va guardar a l'arxiu de TV3 i ara li han tret la pols i apa a emetre. Val més això que res? Doncs si. I aquí ho deixo.

Titlleu-me del que volgueu pero jo vull fer les coses ben fetes i com cal, si això no us complau i voleu una pitjor qualitat jo, com a mínim, no ho faré.

Avatar de l’usuari

McFlai
Entrades: 149
Membre des de: ds. maig 05, 2012 5:43
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#22

Entrada Autor: McFlai » dg. jul. 08, 2012 17:24

Ok, primer dir que jo personalment ho pujo tot en HD, m'agrada la qualitat, però en aquest cas ni s'ha emès mai en HDTV ni ha surtit en bluray, la màxima qualitat en que es podria muntar ara per ara seria en dvd-r o si vols fins i tot dvd9, ok, a mi em sembla quasi impossible de poder baixar en aquest format, he estat buscant i a l'unic lloc es pot aconseguir és a l'Amazon, per 7 dòlars cada DVD original. però així i tot si aconseguessis baixar-los, faries el ripeig amb això?

perquè ni està previst que surti en Bluray mai ni cap canal de TV va a remasteritzar-ho ni a emetre-ho en HD, llavors que fem?

Si vols esperar una possible release en HD mentrestant pots passar-me els áudios i jo faré el muntatge amb la qualitat dvdrip existent?

gràcies de nou per capturar els capítols.


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#23

Entrada Autor: lupinsansei » dg. jul. 08, 2012 22:01

McFlai ha escrit:Ok, primer dir que jo personalment ho pujo tot en HD, m'agrada la qualitat, però en aquest cas ni s'ha emès mai en HDTV ni ha surtit en bluray, la màxima qualitat en que es podria muntar ara per ara seria en dvd-r o si vols fins i tot dvd9
Ja voldria jo ja trobar una versió encara que fos DVD5, pero mira, ni això. I et torno a dir que la qualitat "dvdrip" que m'oferies no és suficient.
McFlai ha escrit:ok, a mi em sembla quasi impossible de poder baixar en aquest format, he estat buscant i a l'unic lloc es pot aconseguir és a l'Amazon, per 7 dòlars cada DVD original. però així i tot si aconseguessis baixar-los, faries el ripeig amb això?
No se sap mai si m'arribaré a comprar això o no.
McFlai ha escrit:perquè ni està previst que surti en Bluray mai ni cap canal de TV va a remasteritzar-ho ni a emetre-ho en HD, llavors que fem?
D'entrada no ficar-me tanta pressió :evil: Segon, ets endeví? sabràs que no sortirà una versió Blue-ray, segur?
Que tampoc m'espero a això, però mira ja ho voldria.
McFlai ha escrit:Si vols esperar una possible release en HD mentrestant pots passar-me els áudios i jo faré el muntatge amb la qualitat dvdrip existent?
Emm... no. No ets la primera persona que em diu això dels audios i la meva resposta és sempre NO. Per què? Ben senzill: és un projecte ambiciós que vull fer jo mateix sigui com sigui, però això de deixar els audios perquè algú ho faci... doncs no. És un projecte que em vaig comprometre a fer i jo el faré. Una altre cosa és que hi hagi gent que col·labori deixant audios o fins i tot DVDs, però deixar els meus audios perquè ho faci algú altre doncs no.
McFlai ha escrit:gràcies de nou per capturar els capítols.
De res, ho faig de gust i no per obligació de ningú... i espero que segueixi així.


Thomas-Magnum
Entrades: 54
Membre des de: dg. maig 13, 2012 12:35
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#24

Entrada Autor: Thomas-Magnum » dg. jul. 08, 2012 22:34

Per cert, ara han arribat a la 8ª temporada? perque aquest migdia he vist un episodi, i habien canviat l'ending, April porta jaqueta fosca, li han cambiat la veu, a les tortugues se'ls hi veu una mica de vert al voltant de l'ull y els enemics son ben estranys. Jo només recordo passa de l'antiga a quant es poden transformar en mutants monstruosos.


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#25

Entrada Autor: lupinsansei » dg. jul. 08, 2012 23:26

Si. Bé, a l'April ja li javien canviat la veu cap al final de la 7ª temporada (cosa inutil, total, ja la podien haver acabat la temporada amb la seva veu com a mínim, substituida per la que dona veu Sakura de "Sakura, la caçadora de cartes" i Bunny de "Sailor Moon"). També li canvien la veu a en Krang (acaba sent la que seria la 1ª veu d'en Kogoro Mouri a "El Detectiu Conan"), a en Bebop (veu de pare de l'Upa el noi indi de Bola de Drac) i a l'Estallicó (només li recordo aquesta veu nova a l'Oncle Fetid a la serie animada de "La Familia Addams"). Si fins i tot substitueixen a l'Irma que parlava menys que el Rei rata (que va passar a ser la veu d'en Rafael i llastima doncs ho feia més que bé)!!

I si t'hi fixes l'ambientació és més fosca, sembla un estil de "Batman, la serie animada". El que em va fer gracia el primer cop és l'opening: imatges de la primera pelicula en imatge real de les Tortugues Ninja. No sé, diria que l'ambientació és prou encertada. I això de monstruosos, no recordo si passava més tard, diria que si. És igual, m'ho vull tornar a trobar de sorpresa que no m'enrecordo :D

Avatar de l’usuari

McFlai
Entrades: 149
Membre des de: ds. maig 05, 2012 5:43
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#26

Entrada Autor: McFlai » dl. jul. 09, 2012 5:40

jo em pixo amb tu, de veritat quina mala sort em tingut tots al ser tu qui hagi fet les captures, lamentable de veritat, ja que ni vols fer la feina ni vols que ningú la faci, quina memada d'actitut.. ENDEVI? ja,ja,ja la boleta màgica em diu que o compres els dvd's o res, però com ets un cabut com no pot haver altre espera't anys i anys i a veure si tens sort, i treuen el bluray, ok? jo de moment vaig a fer per trobar els áudios i a fer jo el muntatge si puc, però ni de conya vull que t'ho descarreguis, eh? vull que esperis fins que surti el bluray! ja,ja

(mare, el que hi ha que aguantar!!!)


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#27

Entrada Autor: lupinsansei » dl. jul. 09, 2012 8:05

McFlai ha escrit:jo em pixo amb tu, de veritat quina mala sort em tingut tots al ser tu qui hagi fet les captures, lamentable de veritat, ja que ni vols fer la feina ni vols que ningú la faci, quina memada d'actitut.. ENDEVI? ja,ja,ja la boleta màgica em diu que o compres els dvd's o res, però com ets un cabut com no pot haver altre espera't anys i anys i a veure si tens sort, i treuen el bluray, ok? jo de moment vaig a fer per trobar els áudios i a fer jo el muntatge si puc, però ni de conya vull que t'ho descarreguis, eh? vull que esperis fins que surti el bluray! ja,ja

(mare, el que hi ha que aguantar!!!)
Bé, suposo que també n'hi ha d'haver un com tu: algú tan impacient que si s'ha esperat anys per una release, no pugui esperar una mica més. Pel que fa a la teva actitud si que és lamentable: no demostres tenir gens de maduresa, la veritat sigui dita, ni respecte, nin educació. D'entrada no ets ningú per manar que he de fer o no. Me'n guardaré prou de baixar-me el que tu facis, tranquil. Potser també m'esperaré anys i anys a que sorti en blue-ray i ja sé on te'l posaré :evil:

Doncs ja m'agradaria saber qui t'aguanta a tu, desagraït.

Ara, ja et dic una cosa: això d'anar pressionant a la gent perquè et facin les coses ja, t'arribaras a trobar algú que t'enviarà on jo em sé... I jo encara m'aguanto... Així que tu mateix.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#28

Entrada Autor: Petiso » dl. jul. 09, 2012 12:04

Va, que hi hagi pau !!!

Així que si us plau deixem-ho aquí !!!
Imatge Imatge


Autor del tema
lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#29

Entrada Autor: lupinsansei » dl. jul. 09, 2012 12:15

Jo ho deixo aquí. I la veritat, si vol fer ell el projecte que ho faci, a mi m'és ben igual. Jo ho faré pel meu compte, publicant-ho aquí i on vaig decidir fer-ho, és clar. Per acabar no trobo de rebut que algú comenci a exigir d'aquesta manera quan ho faig per gust. Jo mateix, m'exigeixo fer-ho el millor posible perquè agradi a tothom i perquè també va ser una de les meves series preferides i vull que tan els nostàlgics com les noves generacions puguin veure-ho amb una qualitat perfecte i sense errors.


Jimymaclau
Entrades: 11
Membre des de: dl. nov. 02, 2009 12:34
Status: Desconnectat

Re: Les fabuloses tortugues ninja

#30

Entrada Autor: Jimymaclau » dl. abr. 20, 2015 12:41

Jo se on trobar la serie en DVD pero està en llatí o angles, s'hauria de edità :D :D :D :D

Respon