teatre

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
ckfive
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 15, 2012 10:40
Status: Desconnectat

teatre

#1

Entrada Autor: ckfive » dt. maig 15, 2012 10:43

Voldria saber si en algun moment has estat disponibles les obres de teatre que en els 80, 90 donava el canal 33. Obres com les del Flotats al poliorama, musicals de dagoll dagom, etc.
Algu em podria dir si les puc trobar en algun lloc?? Sobretot "Estan tocant la nostra cançó" i "Cyrano de Bergerach"



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: teatre

#2

Entrada Autor: Petiso » dt. maig 15, 2012 10:59

Doncs si algú no les te en VHS, complicat.

PD: Benvingut a aquesta la nostra comunitat :-)
Imatge Imatge


Autor del tema
ckfive
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 15, 2012 10:40
Status: Desconnectat

Re: teatre

#3

Entrada Autor: ckfive » dt. maig 15, 2012 13:12

i si et digues que jo tinc en vhs les obres de teatre, l'espantaocells i la sra king, xenia, i ara que?, nissaga de poder, sitges, 4º 2º, lady oscar... que ara vegi. Pero no tinc cap video que les reprodueixi.
Algun suggeriment?? Tan de bo us haguet conegut abans.
Marta.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: teatre

#4

Entrada Autor: Petiso » dt. maig 15, 2012 15:16

ckfive ha escrit:i si et digues que jo tinc en vhs les obres de teatre, l'espantaocells i la sra king, xenia, i ara que?, nissaga de poder, sitges, 4º 2º, lady oscar... que ara vegi. Pero no tinc cap video que les reprodueixi.
Algun suggeriment?? Tan de bo us haguet conegut abans.
Marta.
Doncs segur que alguna cosa hi podem fer :-p

Per exemple, de l'espantaocells i la sra king hi ha un projecte obert per recuperar tots els capítols possibles, segur que els dones una alegria!
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=9&t=3051

Les obres de teatre i la de Xenia, fan MOLT bona pinta!! Ara falta trobar algú que tingui VHS per passar-es a DVD o avi.

Adéu !
Imatge Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: teatre

#5

Entrada Autor: lupinsansei » dt. feb. 12, 2013 13:47

ckfive ha escrit:i si et digues que jo tinc en vhs les obres de teatre, l'espantaocells i la sra king, xenia, i ara que?, nissaga de poder, sitges, 4º 2º, lady oscar... que ara vegi. Pero no tinc cap video que les reprodueixi.
Algun suggeriment?? Tan de bo us haguet conegut abans.
Marta.
Hola ckfive tens un MP!


rosencratz
Entrades: 68
Membre des de: dg. juny 14, 2009 20:42
Status: Desconnectat

Re: teatre

#6

Entrada Autor: rosencratz » dj. feb. 14, 2013 19:42

jo vaig deixar una pregunta al "servei tècnic" per preguntar sobre els VHS. El cas és que és probable que també tingui sèries (si no senceres, capítols sueltos) i potser alguna obra de teatre... recordo q un cop em vaig gravar L'hostalera de Goldoni, Els Pirates de Dagoll Dagom...

si no fos massa complicat passar les cintes a dvd, m'entretindria a mirar què tinc. Clar, tb tinc pel·lis de casa (escola, festes...) que encara m'interessaria més saber com recuperar-les però sé q aquestes, a males, les puc portar a una botiga i q m'ho facin.


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: teatre

#7

Entrada Autor: lupinsansei » dv. feb. 15, 2013 17:49

rosencratz ha escrit:jo vaig deixar una pregunta al "servei tècnic" per preguntar sobre els VHS. El cas és que és probable que també tingui sèries (si no senceres, capítols sueltos) i potser alguna obra de teatre... recordo q un cop em vaig gravar L'hostalera de Goldoni, Els Pirates de Dagoll Dagom...

si no fos massa complicat passar les cintes a dvd, m'entretindria a mirar què tinc. Clar, tb tinc pel·lis de casa (escola, festes...) que encara m'interessaria més saber com recuperar-les però sé q aquestes, a males, les puc portar a una botiga i q m'ho facin.
Hola rosencratz

Respecte a les series (encara que no les tingues senceres) es podrien saber de quines estem parlant? Dibuixos animats? Anime? Imatge real?


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: teatre

#8

Entrada Autor: Ferriol » ds. feb. 16, 2013 16:31

rosencratz ha escrit: si no fos massa complicat passar les cintes a dvd, m'entretindria a mirar què tinc. Clar, tb tinc pel·lis de casa (escola, festes...) que encara m'interessaria més saber com recuperar-les però sé q aquestes, a males, les puc portar a una botiga i q m'ho facin.
Hola rosencratz,
Jo no ho he provat, però en aquest lloc [url]http://www.videoedicion.org/foro/index. ... icseen#new[/url] pots trobar un manual en el que asseguren que és molt fàcil. Si tens un reproductor Vhs i una targeta capturadora, pots provar-ho. El programari és gratuït.
Salut i sort
Imatge

Avatar de l’usuari

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: teatre

#9

Entrada Autor: Ermesenda » dt. feb. 19, 2013 11:59

Va, que hi poso cullerada. Vaig passar una burrada de VHS a DVD amb un reproductor de VHS endollat a un gravador/reproductor (que té DD intern) de la sala d'estar. Per si serveix d'alguna cosa...


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: teatre

#10

Entrada Autor: lupinsansei » dt. feb. 19, 2013 14:35

Ermesenda ha escrit:Va, que hi poso cullerada. Vaig passar una burrada de VHS a DVD amb un reproductor de VHS endollat a un gravador/reproductor (que té DD intern) de la sala d'estar. Per si serveix d'alguna cosa...
Idem


rosencratz
Entrades: 68
Membre des de: dg. juny 14, 2009 20:42
Status: Desconnectat

Re: teatre

#11

Entrada Autor: rosencratz » dt. feb. 19, 2013 18:18

uooo moltes gràcies!! vale, doncs no tinc ni dvd gravador ni targeta capturadora.. jajaja... a casa anem encara amb una sabata i una espardenya... el poc q gravo ho faig des del tdt... M'he mirat l'enllaç del programa gratuït i crec q m'hauria de comprar una mena d'usb q ronda els 15€, així q a més de semblar senzill ho veig factible.

D'altra banda, he pujat al traster i he mirat les pel·lis q tinc així x sobre, només mirant les etiquetes (pq n'hi ha q no en tenen...) i bàsicament tinc: concerts, sputniks i reportatges o entrevistes de rock català; capítols de sèries com Temps de Silenci, Laberint d'ombres, Poble Nou, La Rosa, Nissaga, L'herència, El cor de la ciutat; programes o trossos de Les 1000 i una, Malalts de tele, La cosa nostra, Sense títol; futbol: selecció catalana 99 i 04, alguns partits del barça, entrevistes a jugadors, partit homenatge Cruyff, reportatge Àlbum del Pep (quan va plegar com a jugador), celebracions a St Jaume, Aq any 100. De teatre només he trobat Cegada de amor i L'hostalera.

Ostres q bé si puc aconseguir ficar tot això en dvds i tirar els vhs!! Merci!


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: teatre

#12

Entrada Autor: Ferriol » dt. feb. 19, 2013 20:15

rosencratz ha escrit:Temps de Silenci, Laberint d'ombres, Poble Nou, La Rosa, Nissaga, L'herència, El cor de la ciutat; programes o trossos de Les 1000 i una, Malalts de tele, La cosa nostra, Sense títol; futbol: selecció catalana 99 i 04, alguns partits del barça, entrevistes a jugadors, partit homenatge Cruyff, reportatge Àlbum del Pep (quan va plegar com a jugador), celebracions a St Jaume, Aq any 100
No diguis on vius, que si no d'aquí cinc minuts t'han assaltat les golfes. :mrgreen: :mrgreen:
Salut i sort
Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: teatre

#13

Entrada Autor: lupinsansei » dj. feb. 21, 2013 22:10

ckfive, novament tens un MP.


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: teatre

#14

Entrada Autor: lupinsansei » dt. maig 21, 2013 9:29

lupinsansei ha escrit:ckfive, novament tens un MP.
x2 :mrgreen:

Respon