Karakia - Suïssa... ?

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
jazznoir
Entrades: 110
Membre des de: dv. juny 25, 2010 15:19
Status: Desconnectat

Karakia - Suïssa... ?

Entrada Autor: jazznoir » ds. gen. 14, 2012 11:26

Hola,

Sóc un fan del Karakia i m'estic baixant tots els capítols; me n'he adonat que manquen els dos de Suïssa (Lux-Helvetica 1 i 2) entre d'altres... ¿algú pot posar-los per baixar? ...i posats a demanar ¿es podrien posar tots a "descarga directa"?

gràcies,
JN

naroatna
Entrades: 21321
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Re: Karakia - Suïssa... ?

Entrada Autor: naroatna » ds. gen. 14, 2012 21:51

jazznoir ha escrit:Hola,

Sóc un fan del Karakia i m'estic baixant tots els capítols; me n'he adonat que manquen els dos de Suïssa (Lux-Helvetica 1 i 2) entre d'altres... ¿algú pot posar-los per baixar? ...i posats a demanar ¿es podrien posar tots a "descarga directa"?

gràcies,
JN
Hola JN!

Doncs tots els Karakia publicats a TotsRucs són segur compartint-se per eMule. No sé si tens un especial interès pels de Suïssa però com que gravats tinc els capítols emesos i reemesos al llarg dels dos darrers anys penso que gairebé haig de tenir-los tots, per tant aquests també. :D

A veure si trobo un forat per tornar reemprendre aquesta sèrie que a mi també m'encanta. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
jazznoir

Entrada Autor: jazznoir » dg. gen. 15, 2012 13:32

Ohh.. fantàstic naroatna! ja em quedo més tranquil; ..ni Arguiñanos, ni punyetes amb vinagre i mai més ben dit! jajajaaa :D llarga vida a Karakia!

salut!
JN :wink:

Autor del tema
jazznoir

Entrada Autor: jazznoir » dj. gen. 19, 2012 15:56

naroatna ha escrit:No sé si tens un especial interès pels de Suïssa però com que gravats tinc els capítols emesos i reemesos al llarg dels dos darrers anys penso que gairebé haig de tenir-los tots, per tant aquests també. :D
El de Suïssa hi estic molt interessat perquè vaig sovint a la cafeteria que surt al reportatge i em fa gràcia; de totes maneres és del 2008, així que igual no el tens...

salut,
JN

Respon