Hola,
Sóc un fan del Karakia i m'estic baixant tots els capítols; me n'he adonat que manquen els dos de Suïssa (Lux-Helvetica 1 i 2) entre d'altres... ¿algú pot posar-los per baixar? ...i posats a demanar ¿es podrien posar tots a "descarga directa"?
gràcies,
JN
Karakia - Suïssa... ?
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: Karakia - Suïssa... ?
Hola JN!jazznoir ha escrit:Hola,
Sóc un fan del Karakia i m'estic baixant tots els capítols; me n'he adonat que manquen els dos de Suïssa (Lux-Helvetica 1 i 2) entre d'altres... ¿algú pot posar-los per baixar? ...i posats a demanar ¿es podrien posar tots a "descarga directa"?
gràcies,
JN
Doncs tots els Karakia publicats a TotsRucs són segur compartint-se per eMule. No sé si tens un especial interès pels de Suïssa però com que gravats tinc els capítols emesos i reemesos al llarg dels dos darrers anys penso que gairebé haig de tenir-los tots, per tant aquests també.

A veure si trobo un forat per tornar reemprendre aquesta sèrie que a mi també m'encanta.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Ohh.. fantàstic naroatna! ja em quedo més tranquil; ..ni Arguiñanos, ni punyetes amb vinagre i mai més ben dit! jajajaaa
llarga vida a Karakia!
salut!
JN

salut!
JN

El de Suïssa hi estic molt interessat perquè vaig sovint a la cafeteria que surt al reportatge i em fa gràcia; de totes maneres és del 2008, així que igual no el tens...naroatna ha escrit:No sé si tens un especial interès pels de Suïssa però com que gravats tinc els capítols emesos i reemesos al llarg dels dos darrers anys penso que gairebé haig de tenir-los tots, per tant aquests també.
salut,
JN