Hola, molt bones!
Us sona això "Contes contats: anglès amb les Tres Bessones". Fa més o menys un any que ho feien al K3, eren les Tres Bessones en anglès però hi van introduir un parell de narradors que explicaven la història i després feien algunes activitats i una cançó. En tinc un parell grabats en VHS però es un pal.... Hi ha algú que ho tingui? o que sàpiga si ho puc trobar? és que ja fa temps que ho busco però no hi ha manera, ara em sembla que ho han editat però no n'estic segura.
Moltes gràcies
Contes contats: anglès amb les Tres Bessones
Moderador: Petiso
Doncs vinc a contestar-me a mi mateixa (perque em fa molta il·lusió) i per si algú recorda aquest fil (que també m'extranyaria...)
Resulta que això que jo havia demanat els de l'editorial Altaya han decidit treure-ho en una fantàstica col·lecció de fascicles d'aquests tan esperats de cada setembre. I per tant aquesta petició queda renovada. És a dir, ara que això ja estarà en circulació si algú coneix manera de trobar-ho (sense passar pel kiosc que diguem
) doncs també serà benvingut. Perquè jo adquiriré els primers fascicles però quan comencin a pujar de preu... i a l'estanc del poble ja no ho tinguin direm que prou... Jeje, espero tornar a tenir noticies (encara que siguin meves ben aviat). 
Resulta que això que jo havia demanat els de l'editorial Altaya han decidit treure-ho en una fantàstica col·lecció de fascicles d'aquests tan esperats de cada setembre. I per tant aquesta petició queda renovada. És a dir, ara que això ja estarà en circulació si algú coneix manera de trobar-ho (sense passar pel kiosc que diguem