Art al carrer

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
anahi
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 10:48
Status: Desconnectat

Art al carrer

Entrada Autor: anahi » dt. oct. 18, 2011 19:21

Hola bona nit! primer de tot felicitar-vos per la pagina... sempre em descarrego coses i sense cap problema fins fa poc. Explico:
Fa un temps tenia una serie documental Art al carrer guardat al disc dur extern fa poc e tingut de formatejar-lo i ja no el tinc, porto més de un mes amb emule ences tot el dia. No s'em baixen i em sap molt molt greu, ja que era una serie molt bona, per aquelles persones que ens agrada art urbà. M'agradaria saber si hi ha alguna opcio per descargarme-la a part del emule. Si serveix d'alguna cosa, tinc els ports oberts i inclos aixi no baixen.
M'agradaria molt que em poguessiu dir quelcom. Molt amables i gràcies per penjar programes, sèries, documentals... en català. un peto molt fort!

naroatna
Entrades: 21321
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: Art al carrer

Entrada Autor: naroatna » dj. nov. 03, 2011 2:32

anahi ha escrit:Hola bona nit! primer de tot felicitar-vos per la pagina... sempre em descarrego coses i sense cap problema fins fa poc. Explico:
Fa un temps tenia una serie documental Art al carrer guardat al disc dur extern fa poc e tingut de formatejar-lo i ja no el tinc, porto més de un mes amb emule ences tot el dia. No s'em baixen i em sap molt molt greu, ja que era una serie molt bona, per aquelles persones que ens agrada art urbà. M'agradaria saber si hi ha alguna opcio per descargarme-la a part del emule. Si serveix d'alguna cosa, tinc els ports oberts i inclos aixi no baixen.
M'agradaria molt que em poguessiu dir quelcom. Molt amables i gràcies per penjar programes, sèries, documentals... en català. un peto molt fort!
Benvingut/da anahi! :D

Disculpa el retard en la resposta i moltes gràcies per la treva amabilitat. Doncs a veure com ara l'episodi de Filadèlfia el tinc compartint de fa temps ni que ara mateix no en veig cap petició. Potser ja el tens? Llavors a part n'he pogut localitzar aquest tres: Sant Francisco, Estocolm i Amsterdam, que acabo de ficar a re-compartir al meu incoming per si puc donar un cop de mà. Podria ser que en tingués algun més, ja miraré a veure si els trobo. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Respon