BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: LoFt » dt. gen. 26, 2010 22:39

Uku,kuan tornis a la "normalitat" ho comentas per aki,pq no hem dona temps a penjarte els capituls k ja t'els has descarregat

:mrgreen:

ole ole
Aprofita ara k pots.....

cuidat

Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dc. gen. 27, 2010 6:35

:lol: :lol: :lol: Entesos.

Ja he vist que ningú no ens atrapa, excepte un usuari anònim que ahir em va passar 60 Mb a força velocitat del 2x19 mentre jo estava descarregant el 2x18 de l'Anlunita.

Jo tampoc no dono l'abast a posar capítols en descàrrega i a avisar dels que ja estàn completats. Aquest matí en deixaré 5 ó 6. Com que el 2x18 ja es completarà abans que jo surti de casa, posaré el 2x19, 2x20, 2x21, 2x22 i 2x23. De manera que, si vols, pots penjar-ne algun d'aquests i ajudar l'Anlunita perquè jo arribi abans a la temporada 4, un hi ha més gent que comparteix i demana.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dc. gen. 27, 2010 15:12

2x23 penjat

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dc. gen. 27, 2010 18:05

Uku,no se k pasa pero ultimament no agafas les meves prioritats
L'altre gent hem va un mes rapid uns mes lents pero a tu et costa moltissim,no entenc pq?

:?
:?:

Edito:(LLei de Murphy,acabas de agafar.lo mentres escribia aixo)
¬¬'
be de totes maneras no es el primer cop k pasa,donali un cop de ull a la configuracio

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dc. gen. 27, 2010 18:46

La configuració no sembla que estigui malament, dins dels coneixements limitats que en tinc. Em preocupa veure com estic a la cua de les peticions que teniu, em vaig aproximant i, quan estic a punt d'arribar, salto a la cua novament, sense haver descarregat res.

Aquesta tarda he estat molta estona a punt de connectar amb tu, Loft, només en tenia un al davant. Com que s'havien interrumput totes les altres descàrregues, he reïniciat l'amule i he connectat amb tothom immediatament :? . No ho entenc.

Ara estic connectadíssima, fins i tot amb la Sandrucheta, que no véia des de fa molt. Descarregant 2x23 i 2x25. Completats fins al 2x22 i el 2x24.

Com que ningú em demana la primera temporada, la guardaré en un disc extern, per si algú es decideix a començar la descàrrega d'aquesta sèrie i la demana.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dj. gen. 28, 2010 17:28

Uku fa dies k te perdut la pista
et vaig veure un dia demanant el 2x23 i ja no t'he tornat a veure mes,actualitza

cuidat

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dj. gen. 28, 2010 18:05

Què deu haver passat?. Us he perdut a tots. Reinicio i no us recupero. Sembla com si estéssiu desconnectats. :shock:

He completat la segona temporada, el 3x01 i el 3x03. No veig que ningú tingui el 3x2. L'únic usuari que veig en el 3x04 mostra una bandera com turca o no sé de on.

Loft, què comparteixes?.
Tal faràs, tal trobaràs.

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dj. gen. 28, 2010 20:41

enfotimada ha escrit:Què deu haver passat?. Us he perdut a tots. Reinicio i no us recupero. Sembla com si estéssiu desconnectats. :shock:

He completat la segona temporada, el 3x01 i el 3x03. No veig que ningú tingui el 3x2. L'únic usuari que veig en el 3x04 mostra una bandera com turca o no sé de on.

Loft, què comparteixes?.

Hola enfotimada!

no et desesperis, única mica de paciencia :P Amb el meu cas se m'habia caigut el wifi.

No et queixaras que al Loft i a mi cada temporada era minim un mes de espera. Tu en un pis pas la temporada 2ª al sac. :D :D :D

Jo vaig xino xano amb el 5x24 :cry: :cry: :cry:

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dj. gen. 28, 2010 23:49

anluna ha escrit:
enfotimada ha escrit:Què deu haver passat?. Us he perdut a tots. Reinicio i no us recupero. Sembla com si estéssiu desconnectats. :shock:

Loft, què comparteixes?.

Hola enfotimada!

no et desesperis, única mica de paciencia :P Amb el meu cas se m'habia caigut el wifi.

No et queixaras que al Loft i a mi cada temporada era minim un mes de espera. Tu en un pis pas la temporada 2ª al sac. :D :D :D

Jo vaig xino xano amb el 5x24 :cry: :cry: :cry:

Ja li dik jo k es una privilegiada

aprofita !!

a vera primer de tot,no hem veus pq no tink compartit cap capitul que vols
¬¬'
tenia el 2x23 aki esperante

de totes maneres,kuan et torni a passar aixo ves a la finestra de "mensajes" del Ruc (alla mateix on asignes slot a la gent) i veuras si estem conectats o no independentment de si tenim compartits arxius k demanas o no

segona cosa
has de actualitzar mes sovint aki
pq sino et pasa el k a mi,vas tant rapid k demanas capituls k no comparteixo i per aixo no hem veus

^^

ara et posare el 3x02,3x04 i 3x05

a cuidar.se

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dj. gen. 28, 2010 23:53

NOOOOOOOOOOOOOOOOO, no me'ls posis, que ja anem pel 3x05 i l'acabarem aviat.

És que l'Anlunita no em dona temps d'actualitzar ni de posar-ne més en descàrrega. És insaciable. :lol: És com el SR amb slot i jo vaig fer aquella carta als Reis quan tothom em déia que no existien. Veieu com si?.

Loft: Si vols, posa'm la 4ª temporada i la començaré a descarregar, també. :wink:

Avui no s'ha escalfat gaire l'ordinador i estic descarregant unes quantes coses. El deixaré connectat tota la nit.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dv. gen. 29, 2010 0:10

enfotimada ha escrit:NOOOOOOOOOOOOOOOOO, no me'ls posis, que ja anem pel 3x05 i l'acabarem aviat.

És que l'Anlunita no em dona temps d'actualitzar ni de posar-ne més en descàrrega. És insaciable. :lol: És com el SR amb slot i jo vaig fer aquella carta als Reis quan tothom em déia que no existien. Veieu com si?.

Loft: Si vols, posa'm la 4ª temporada i la començaré a descarregar, també. :wink:

Avui no s'ha escalfat gaire l'ordinador i estic descarregant unes quantes coses. El deixaré connectat tota la nit.

Veuuuuuuussss

ara els trek donks

a veure de la t4 estik liat amb la Naro,ara mateix estem liats amb el 4x09 i el 4x10 k els tink kompartits x ella,et sembla si començas x akests?
aixi tindras la meva font i la seva,a mes ella,teoricament ha de tenir compartits episodis de la t4 pero aixo ho hauris de parlar amb ella

vos dira?

:wink:

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dv. gen. 29, 2010 17:27

Loft, estic descarregant de tu el 4x09, abans he descarregat una mica de la Naro, però podiem tornar a la t3 perquè l'Anlunita s'ha desconnectat i està tot parat.

He completat fins al 3x11. Ara tocaria el 3x12, però poso a descarregar el 3x13, també.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dv. gen. 29, 2010 23:02

enfotimada ha escrit:Loft, estic descarregant de tu el 4x09, abans he descarregat una mica de la Naro, però podiem tornar a la t3 perquè l'Anlunita s'ha desconnectat i està tot parat.

He completat fins al 3x11. Ara tocaria el 3x12, però poso a descarregar el 3x13, també.

Fet!

Jo he tingut a l'Anlunita descarregant tot el dia,no la he perdut pas.....
No he estat tot el dia a casa pero les estones k he estat descarregava
no se...

¬¬'

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. gen. 30, 2010 8:30

LoFt ha escrit:Uku,kuan tornis a la "normalitat" ho comentas per aki,pq no hem dona temps a penjarte els capituls k ja t'els has descarregat

Loft, sembla que ja he tornat a la "normalitat" :( perquè veig que l'Anlunita no comparteix el que em falta de la t3 i, a més, continuo veient-la desconnectada. Quin greu!, però ja sabíem que no podia continuar sempre aquell privilegi. Ha estat bé. Gràcies Anlunita, potser algun dia podré fer el mateix per a tu.

Loft, et veig com a única font del 3x12, però tinc 700 usuaris al davant. :evil: Si algú més s'anima a penjar els episodis que em falten de la t3, arribaré abans a la t4, on hi ha més gent.

He deixat en descàrrega, també, el 4x01 perquè veig que la Naro el comparteix, però estic lluuuuuuuuuuuuuuuuuuuny en la seva cua i no crec que pugui arribar a descarregar-ne res.

Tinc força ple el disc dur de l'ordinador i, com que continuo sense rebre peticions de les 2 primeres temporades, les passaré a un disc extern fins que algú les demani.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » ds. gen. 30, 2010 9:03

enfotimada ha escrit:
LoFt ha escrit:Uku,kuan tornis a la "normalitat" ho comentas per aki,pq no hem dona temps a penjarte els capituls k ja t'els has descarregat

Loft, sembla que ja he tornat a la "normalitat" :( perquè veig que l'Anlunita no comparteix el que em falta de la t3 i, a més, continuo veient-la desconnectada. Quin greu!, però ja sabíem que no podia continuar sempre aquell privilegi. Ha estat bé. Gràcies Anlunita, potser algun dia podré fer el mateix per a tu.

Loft, et veig com a única font del 3x12, però tinc 700 usuaris al davant. :evil: Si algú més s'anima a penjar els episodis que em falten de la t3, arribaré abans a la t4, on hi ha més gent.

He deixat en descàrrega, també, el 4x01 perquè veig que la Naro el comparteix, però estic lluuuuuuuuuuuuuuuuuuuny en la seva cua i no crec que pugui arribar a descarregar-ne res.

Tinc força ple el disc dur de l'ordinador i, com que continuo sense rebre peticions de les 2 primeres temporades, les passaré a un disc extern fins que algú les demani.

Bon dia
No et preocupis k a la anlunita tb la veig desconectada jo,segur k ha deixat descansar el pc o algu,ja tornara,mentrestant ja descarregas el 3x12,el k nomes tink una prioritat i no puk amb tots,seria bo fer una "roda",A la dona a B,B a C,C a D i D la torna a A,crec k seria el mes logic i ningu deixaria de estar descarregant
A mi mes igual,per sort no demanu,nomes serveixu....no se,si decidiu algu m'ho feu saber

Salut

Respon