ole ole
Aprofita ara k pots.....
cuidat
Moderador: Petiso
enfotimada ha escrit:Què deu haver passat?. Us he perdut a tots. Reinicio i no us recupero. Sembla com si estéssiu desconnectats.![]()
He completat la segona temporada, el 3x01 i el 3x03. No veig que ningú tingui el 3x2. L'únic usuari que veig en el 3x04 mostra una bandera com turca o no sé de on.
Loft, què comparteixes?.
anluna ha escrit:enfotimada ha escrit:Què deu haver passat?. Us he perdut a tots. Reinicio i no us recupero. Sembla com si estéssiu desconnectats.![]()
He completat la segona temporada, el 3x01 i el 3x03. No veig que ningú tingui el 3x2. L'únic usuari que veig en el 3x04 mostra una bandera com turca o no sé de on.
Loft, què comparteixes?.
Hola enfotimada!
no et desesperis, única mica de pacienciaAmb el meu cas se m'habia caigut el wifi.
No et queixaras que al Loft i a mi cada temporada era minim un mes de espera. Tu en un pis pas la temporada 2ª al sac.![]()
![]()
![]()
Jo vaig xino xano amb el 5x24![]()
![]()
enfotimada ha escrit:NOOOOOOOOOOOOOOOOO, no me'ls posis, que ja anem pel 3x05 i l'acabarem aviat.
És que l'Anlunita no em dona temps d'actualitzar ni de posar-ne més en descàrrega. És insaciable.És com el SR amb slot i jo vaig fer aquella carta als Reis quan tothom em déia que no existien. Veieu com si?.
Loft: Si vols, posa'm la 4ª temporada i la començaré a descarregar, també.
Avui no s'ha escalfat gaire l'ordinador i estic descarregant unes quantes coses. El deixaré connectat tota la nit.
enfotimada ha escrit:Loft, estic descarregant de tu el 4x09, abans he descarregat una mica de la Naro, però podiem tornar a la t3 perquè l'Anlunita s'ha desconnectat i està tot parat.
He completat fins al 3x11. Ara tocaria el 3x12, però poso a descarregar el 3x13, també.
Loft, sembla que ja he tornat a la "normalitat"LoFt ha escrit:Uku,kuan tornis a la "normalitat" ho comentas per aki,pq no hem dona temps a penjarte els capituls k ja t'els has descarregat
![]()
enfotimada ha escrit:Loft, sembla que ja he tornat a la "normalitat"LoFt ha escrit:Uku,kuan tornis a la "normalitat" ho comentas per aki,pq no hem dona temps a penjarte els capituls k ja t'els has descarregat
![]()
perquè veig que l'Anlunita no comparteix el que em falta de la t3 i, a més, continuo veient-la desconnectada. Quin greu!, però ja sabíem que no podia continuar sempre aquell privilegi. Ha estat bé. Gràcies Anlunita, potser algun dia podré fer el mateix per a tu.
Loft, et veig com a única font del 3x12, però tinc 700 usuaris al davant.Si algú més s'anima a penjar els episodis que em falten de la t3, arribaré abans a la t4, on hi ha més gent.
He deixat en descàrrega, també, el 4x01 perquè veig que la Naro el comparteix, però estic lluuuuuuuuuuuuuuuuuuuny en la seva cua i no crec que pugui arribar a descarregar-ne res.
Tinc força ple el disc dur de l'ordinador i, com que continuo sense rebre peticions de les 2 primeres temporades, les passaré a un disc extern fins que algú les demani.