BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
ÁciesKateLibby ha escrit:Compartint el 4x06!

segur k ella t'ho agraïra tb....
No se pq pq tant la Laithenea con l'Anlunita tenen mes facilitat de pujar lloks en cua de arxius k tink en llançament,en canvi la Naro li costa mes
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Completat l'1x19. Gràcies pels vostres 60 Mb d'aquesta sessió, Anlunita i Loft i pels 9,31, Laithenea.
Descarregant l'1x20 de l'Anlunita i amb la Laithenea a 140 usuaris de distància.
Loft, estàs desconnectat?. També he deixat de veure la naro. Espero que torneu aviat.
Descarregant l'1x20 de l'Anlunita i amb la Laithenea a 140 usuaris de distància.
Loft, estàs desconnectat?. També he deixat de veure la naro. Espero que torneu aviat.

Tal faràs, tal trobaràs.
enfotimada ha escrit:Completat l'1x19. Gràcies pels vostres 60 Mb d'aquesta sessió, Anlunita i Loft i pels 9,31, Laithenea.
He desconectat akesta tarda

Naro et veig conectada pero no et veig en cua,tens algun capitul demanat?
Kom ho portas?
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
Completat l'1x20, gràcies Anlunita. Quina velocitat!!!!
. Sembles un SR
No em vull perdre aquesta oportunitat de descàrrega superràpida i, com que l'ordinador no s'ha escalfat tant com altres dies, el deixaré connectat
. Bonna nit.

No em vull perdre aquesta oportunitat de descàrrega superràpida i, com que l'ordinador no s'ha escalfat tant com altres dies, el deixaré connectat

Tal faràs, tal trobaràs.
Hola enfotimada!enfotimada ha escrit:Completat l'1x20, gràcies Anlunita. Quina velocitat!!!!![]()
![]()
. Sembles un SR
![]()
![]()
No em vull perdre aquesta oportunitat de descàrrega superràpida i, com que l'ordinador no s'ha escalfat tant com altres dies, el deixaré connectat. Bonna nit.
Si he tret la limitació que normalment tinc de pujada perque ara no m'estic descarregant altres coses.
Aprofita ara, estas descarregant a uns 30Kb/s amb slot, així que disfruta!!!
Apa bona nit!
-
Sí, era una meravella!. Gràcies, maca, això és pensar en els altres

Completats l'1x20, 1x21 i 1x22. PRIMERA TEMPORADA COMPLETA
Llàstima que t'acabo de perdre perquè Vodafone ha produït un dels seus habituals microtalls en l'ADSL. Han sigut quatre segons i ja torna a funcionar, però no et veig, Anlunita. Com que només veig la Naro a 900 usuaris de distància i que es va allunyant, aprofitaré per apagar l'ordinador i prendré un cafè mentre es refreda. Quan reinicïi, potser et tornaré a veure.
EDITO: T'he recuperat i ja torno a descarregar a 30 KB/s. A aquest ritme, aviat atraparé el "pelotón" que ja descarrega la 4ª temporada i tindré més fonts.

Completats l'1x20, 1x21 i 1x22. PRIMERA TEMPORADA COMPLETA

Llàstima que t'acabo de perdre perquè Vodafone ha produït un dels seus habituals microtalls en l'ADSL. Han sigut quatre segons i ja torna a funcionar, però no et veig, Anlunita. Com que només veig la Naro a 900 usuaris de distància i que es va allunyant, aprofitaré per apagar l'ordinador i prendré un cafè mentre es refreda. Quan reinicïi, potser et tornaré a veure.
EDITO: T'he recuperat i ja torno a descarregar a 30 KB/s. A aquest ritme, aviat atraparé el "pelotón" que ja descarrega la 4ª temporada i tindré més fonts.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
Això és la repanotxa!. Completat el 2x01
Quin vertígen, Anlunita!. He arribat a descarregar-te a 52 KB/s.
Gràcies.
Completat, també, el 2x02.

Quin vertígen, Anlunita!. He arribat a descarregar-te a 52 KB/s.

Tal faràs, tal trobaràs.
-
Baixats 2x03 i 2x04. Gràcies, Anlunita.
Ja podeu deixar de compartir la primera temporada i els quatre primers capítols de la segona, que ja els comparteixo jo. Si algú necessita ajuda per descarregar-ho, que la demani.
Loft, Laithenea, Sandrucheta, ja podeu posar en compartits la segona, que només la comparteix l'Anlunita i algún episodi la Naro, que m'ha pogut passar 9,31 Mb fa una estoneta i ja la torno a tenir lluny, lluny.
A veure si, a la segona temporada, hi trobo més gent descarregant i compartint, per poder fer intercanvis i que no us hagueu de preocupar tant per mi.
Ja podeu deixar de compartir la primera temporada i els quatre primers capítols de la segona, que ja els comparteixo jo. Si algú necessita ajuda per descarregar-ho, que la demani.
Loft, Laithenea, Sandrucheta, ja podeu posar en compartits la segona, que només la comparteix l'Anlunita i algún episodi la Naro, que m'ha pogut passar 9,31 Mb fa una estoneta i ja la torno a tenir lluny, lluny.
A veure si, a la segona temporada, hi trobo més gent descarregant i compartint, per poder fer intercanvis i que no us hagueu de preocupar tant per mi.
Tal faràs, tal trobaràs.
Bona nit!enfotimada ha escrit:Això és la repanotxa!. Completat el 2x01![]()
Quin vertígen, Anlunita!. He arribat a descarregar-te a 52 KB/s.Gràcies.
Ja veig que ja vas per el 2x06 demoment descarregant a 62Kb/s.
De moment el deixaré sense limitació perque no tinc res a descarregar.
salutacions!!!
-
A punt de completar el 2x09 i començar a descarregar el 2x10. Gràcies, Anlunita. 

Tal faràs, tal trobaràs.
-

Bé, completats fins al 2x15, no ha estat gens malament. Ara et descarrego el 2x16 a 2,9 KB/s. Gràcies per aquests dies frenètics.

Tal faràs, tal trobaràs.
Hola enfotimada!enfotimada ha escrit:Oooooooooooooooooooh..., quin greu, Anlunita, s'ha acabat la bona velocitat.
![]()
Bé, completats fins al 2x15, no ha estat gens malament. Ara et descarrego el 2x16 a 2,9 KB/s. Gràcies per aquests dies frenètics.
L'he tornat a limitar perque m'estic d'escarregant altres coses.
Pero de moment continues amb slot, així que continuaras descarregant sense parar encara que sigui a 3Kb/seg
Quan acabi de descarregar torno a treure la limitació.
Salutacions
Ja he descarregat lo que volia, així que torno a treure la limitació, com a minim fins aquesta nit.anluna ha escrit:Hola enfotimada!enfotimada ha escrit:Oooooooooooooooooooh..., quin greu, Anlunita, s'ha acabat la bona velocitat.
![]()
L'he tornat a limitar perque m'estic d'escarregant altres coses.
Pero de moment continues amb slot, així que continuaras descarregant sense parar encara que sigui a 3Kb/seg
Quan acabi de descarregar torno a treure la limitació.
Salutacions
Apa que tingueu tots un Bon dia!