BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
donks no se,ultimament et costa agafar els meus slots,no se pq
¬¬'
ara el te l'Anlunita k acaba de completar un capitul k te a punt de caramel
dema l donarem una espenta a l'1x16 akest
ok?
cuidat
¬¬'
ara el te l'Anlunita k acaba de completar un capitul k te a punt de caramel
dema l donarem una espenta a l'1x16 akest
ok?
cuidat
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Ja està descarregat l'1x16. Gràcies Loft i Anlunita pel vostre slot que m'ha permès no desconnectar-me de vosaltres en tot el dia. També he aconseguit 9 Mb de Laithenea, gràcies.
A veure l'1x17!.
A veure l'1x17!.
Tal faràs, tal trobaràs.
enfotimada ha escrit:Ja està descarregat l'1x16. Gràcies Loft i Anlunita pel vostre slot que m'ha permès no desconnectar-me de vosaltres en tot el dia. També he aconseguit 9 Mb de Laithenea, gràcies.
A veure l'1x17!.
Et falta poket per completar la primera temporada,el k hagues donat jo per poder descarregarme la serie amb tants usuaris com tu

aprofita
pd:penjat el 1x18 tb,ja el tens preparat
Bona nit
uku,actualitza
k pugui treure i penjar capituls
encara desconectas per les nits o deixas el pc ences pq alguna nit tard t'he vist,al dirme k el parabas....
Salut
k pugui treure i penjar capituls
encara desconectas per les nits o deixas el pc ences pq alguna nit tard t'he vist,al dirme k el parabas....

Salut
-
Tens raó, Loft. Acabo d'arribar a casa i veig que l'1x17 ja està completat i que ja m'has donat 72,64 MB de l'1x18 i l'Anlunita 104,90 MB.Gràcies macus.
A les nits, de 2:00 a 6:00 h., ho aturo tot si veig que l'ordinador està molt calent, però algunes nits el deixo engegat, sobretot si veig a l'Anlunita donant-me slot. Però tu no t'amoïnis, ajuda a la Naroatna o a qui calgui.
A les nits, de 2:00 a 6:00 h., ho aturo tot si veig que l'ordinador està molt calent, però algunes nits el deixo engegat, sobretot si veig a l'Anlunita donant-me slot. Però tu no t'amoïnis, ajuda a la Naroatna o a qui calgui.

Tal faràs, tal trobaràs.
enfotimada ha escrit:Tens raó, Loft. Acabo d'arribar a casa i veig que l'1x17 ja està completat i que ja m'has donat 72,64 MB de l'1x18 i l'Anlunita 104,90 MB.Gràcies macus.
Caram kina categoria,dos prioritats alhora.....

l'1x18 el tens tb completat? pq ara et veig en cua per el 1x19
cuidat
-
LoFt ha escrit:
Caram kina categoria,dos prioritats alhora.....
![]()
l'1x18 el tens tb completat? pq ara et veig en cua per el 1x19
No, a tu no et veig gaire. Els últims dies només estic connectada gairebé sempre a l'Anlunita. En tota la tarda no t'he vist en l'1x18. Per això he posat a descarregar, també, l'1x19, perquè et veig compartint-lo, però t'apropes i t'allunyes sense haver-me donat res. Ara en tinc 67 al davant en la teva cua, com fa unes 3 hores, abans que passés a ocupar el lloc 836.
Avui sí que desconnectaré perquè l'ordinador està a 75º C, però em tornaré a connectar a les 6:00 h. A veure si demà tinc més sort i acabo l'1x18. Gràcies a tots.
Tal faràs, tal trobaràs.
No he estat massa conectat akest ultims dies,per aixo hem vas perdent i trobant
Per aixo es una "meeeee" tenir dos arxius pendents de descarregar del mateix ususari,k un el tens al 85% i el altre al 5% i enkara k t'interessi completar el de 85,continua amb el k tens a 5%,l'unik k pots fer a part de reiniciar el ruc es intentar pausar el arxiu k tens a 5% pero llavors no acaba de rutllar massa fi la conexio amb el usuari (al menys aixo hem pasava a mi)
La naro fa res ha completat un capitul,ara tink a la laithenea acabant de completar un altre i et tornara la prioritat que ara si k et veig demanant el 1x18
Salut
Per aixo es una "meeeee" tenir dos arxius pendents de descarregar del mateix ususari,k un el tens al 85% i el altre al 5% i enkara k t'interessi completar el de 85,continua amb el k tens a 5%,l'unik k pots fer a part de reiniciar el ruc es intentar pausar el arxiu k tens a 5% pero llavors no acaba de rutllar massa fi la conexio amb el usuari (al menys aixo hem pasava a mi)

La naro fa res ha completat un capitul,ara tink a la laithenea acabant de completar un altre i et tornara la prioritat que ara si k et veig demanant el 1x18
Salut
doncs fes alguna cosa per si el pots refredar mes o acabaras per cremar la cpu,el meu amb prou feines arriba als 45...i ja pateixoenfotimada ha escrit:Avui sí que desconnectaré perquè l'ordinador està a 75º C,

-
Gràcies pel consell, però el meu no ha baixat mai a menys de 50º, ni quan l'engego. Com que s'havia de desmontar tot per arribar a netejar el ventilador, ho vaig encarregar a un tècnic que, després de desmontar-lo, el va treure a la finestra, va bufar amb força i el va tornar a montar. Potser no va ser suficient. He de tenir paciència perquè, si l'envio al servei tècnic d'HP (està en garantia), me'l formatejen.
Tal faràs, tal trobaràs.
doncs et recomano que vigilis molt amb aixo,si cal li posas un ventilador que el vagi refredant,pero et dic de debo que ara per ara la teva cpu corre serios perillenfotimada ha escrit:Gràcies pel consell, però el meu no ha baixat mai a menys de 50º, ni quan l'engego. Com que s'havia de desmontar tot per arribar a netejar el ventilador, ho vaig encarregar a un tècnic que, després de desmontar-lo, el va treure a la finestra, va bufar amb força i el va tornar a montar. Potser no va ser suficient. He de tenir paciència perquè, si l'envio al servei tècnic d'HP (està en garantia), me'l formatejen.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola !
Doncs completat 4x05 i seguim... demanat el 4x06 .
Moltes gràcies !!
Doncs completat 4x05 i seguim... demanat el 4x06 .

Moltes gràcies !!

Moltes gràcies!
-
Completat l'1x18 i descarregant a tot gas l'1x19.
Aquest matí us heu posat tots tres (naro, anlunita i Loft, crec que Laithenea també força estona) a donar-me prioritat i he descarregat l'1x18 tan ràpid que no he tingut temps de posar en descàrrega el següent. Ara ja està baixant i la temperatura del PC pujant
. Li posaré glassons 
Aquest matí us heu posat tots tres (naro, anlunita i Loft, crec que Laithenea també força estona) a donar-me prioritat i he descarregat l'1x18 tan ràpid que no he tingut temps de posar en descàrrega el següent. Ara ja està baixant i la temperatura del PC pujant

Tal faràs, tal trobaràs.
Hola a tothom. Jo també tinc tota la sèrie i puc compartir. Quins capítols us falten ara?

enfotimada ha escrit:Completat l'1x18 i descarregant a tot gas l'1x19.
Aquest matí us heu posat tots tres (naro, anlunita i Loft, crec que Laithenea també força estona) a donar-me prioritat i he descarregat l'1x18 tan ràpid que no he tingut temps de posar en descàrrega el següent. Ara ja està baixant i la temperatura del PC pujant. Li posaré glassons

Be com k vas tan rapid et penjare fins al final de la t1 donks
ole ole
Kate podrias donar.li un cop de ma a la Naro?
ara mateix hem tiva el 4x06,no puk amb tots....nomes tink una prioritat

es la k va mes lenta descarregant....al menys de mi
Salut