BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: axis » dv. març 26, 2010 18:41

enfotimada ha escrit:
axis ha escrit: lenye enfoti,ho dius d'una manera que sembla que estiguis molt emprenyada :?

No, axis, no. Ho he d'acceptar. Cadascú fa el que li rota i jo només feia la proposta més racional perquè tots poguéssim descarregar i compartir, però entenc que hi hagi preferències i criteris. l'única cosa que puc retreure és que ningú proposés un model millor i que tothom vagi per lliure, sense cap mena de solidaritat.

Però no m'emprenyo, faltaria més!. Respecto els silencis i les evasives com un dret legítim i m'esforço en comprendre'ls.
molt be,ni tinc temps ni ganes de fer-to entendre ni de discutir,dema posare (si puc) del 7x8 al 7x18 i et donare slot a tu,pero tambe et dire que tinc millor connectivitat d'emule amb anluna que amb tu,quan la passis al davant et preocuparas tu de com va la resta i ves avisant per aqui de com tens el tema per posar a compartir mes material,a partir d'ara tu ets la "jefa" de BH

si anluna vol i com que te mes pujada que ningu que ajudi el que pugui

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dv. març 26, 2010 19:45

axis ha escrit: molt be,ni tinc temps ni ganes de fer-to entendre ni de discutir,dema posare (si puc) del 7x8 al 7x18 i et donare slot a tu,pero tambe et dire que tinc millor connectivitat d'emule amb anluna que amb tu,quan la passis al davant et preocuparas tu de com va la resta i ves avisant per aqui de com tens el tema per posar a compartir mes material,a partir d'ara tu ets la "jefa" de BH

si anluna vol i com que te mes pujada que ningu que ajudi el que pugui

Axis, no hi ha res que m'hagis de fer entendre, crec que tothom ho té prou clar. És massa tard per tornar a avançar l'Anluna i no hi tinc cap interès. No sabia que això funcionava amb "jefatures". Si el "jefe" hagués de ser el que té més episodis, li tocaria a en Loft, que els te tots. Jo créia que es tractava de fer una roda per ordre del que té més a qui te menys, sense excloure a ningú i procurant que tots poguem rebre i donar. No ho véia com una competició ni una jerarquia, però ja he vist com va. No passa res. Ja he dit que respecto la voluntat de cadascú i no pretenc pas obligar a ningú a compartir, si no en té ganes, ni a imposar res.

Vinga, passem pàgina i que tothom faci el que li interessi. No en parlem mes.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dv. març 26, 2010 23:54

Vega de la t4 tink el 4x21 k et falti a tu penjat,l'has de trobar
a part de akest tb el 4x24 pero akest no el vols

dema sera l'ultim dia k estik per aki,kuan torni ens posem al dia

i torno a tenir "only" 5 usuaris en cua !!!
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

axis

Entrada Autor: axis » ds. març 27, 2010 11:00

avui es impossible que pugui passar pel despatx a penjar res,m'han surgit compromisos molt compromessos,dilluns mirare si puc passar per penjar algu i si no puc no se quan podre passar ja que marxem de viatje i no se ni quan tornarem,en resum,que ni se si podre penjar ni quan hi sere per aqui ni res de res

chau

naroatna
Entrades: 21317
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » ds. març 27, 2010 18:27

Sorry uku !

Tenies slot meu adjudicat però jo no me n'havia adonat que no estava compartint la carpeta on tinc els que em sembla que et toquen baixar. Acabo de ficar-los a compartir, suposo que d'aquí una estona ja en podràs percar algun.

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » ds. març 27, 2010 20:06

Gràcies Loft, he posat a descarregar 4x21, estic a 14 de cua, a veure si t'enganxo abans que marxis!!! que vagi molt bé!!!

Anluna, pots penjar el 4x20? please!!!!
Gràcies!

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. març 27, 2010 21:22

naroatna ha escrit:Sorry uku !

Tenies slot meu adjudicat però jo no me n'havia adonat que no estava compartint la carpeta on tinc els que em sembla que et toquen baixar. Acabo de ficar-los a compartir, suposo que d'aquí una estona ja en podràs percar algun.

Fins aviat !
Sí, Naro, ja et veig i he descarregat alguns Mb, però crec que no tinc el teu slot.

El meu l'he donat a l'Anlunita, però em sembla que va més avançada que jo perquè, de tant en tant, descarrego d'ella i la resta del temps em surt com que "no es necessiten parts". A tu, Anlunita, et deu passar el mateix amb mi.

Si algú creu que val la pena organitzar la roda de slots, que ens digui a qui l'hem de donar cadascú. Jo, avui no he vist connectada la Vega en tot el dia. L'he donat a l'Anlunita i, quan ella ja havia descarregat tot el que jo tenia, el donava una estona a en Xurrixic o a en Natt. Mentre no se'm indiqui el contrari, continuaré igual, però pendent de si es connecta la Vega. Ara mateix ja et veig, Vega, però li mantindré l'slot a l'Anlunita fins que hagi acabat de descarregar tot el que tinc que a ella li falta.
Tal faràs, tal trobaràs.

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dg. març 28, 2010 0:50

Vega ha escrit:Gràcies Loft, he posat a descarregar 4x21, estic a 14 de cua, a veure si t'enganxo abans que marxis!!! que vagi molt bé!!!

Anluna, pots penjar el 4x20? please!!!!
Gràcies!
Penjat, salutacions.

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dg. març 28, 2010 0:53

axis ha escrit:avui es impossible que pugui passar pel despatx a penjar res,m'han surgit compromisos molt compromessos,dilluns mirare si puc passar per penjar algu i si no puc no se quan podre passar ja que marxem de viatje i no se ni quan tornarem,en resum,que ni se si podre penjar ni quan hi sere per aqui ni res de res

chau

No et preocupis axis. Quan puguis ens ajudas, lo primer es la familia, que vagi bé el viaje.

Ja vaig pel 7x10.

Salutacions

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dg. març 28, 2010 1:33

a veure uku descarregas de tant en tant de l'Anlunita i de tant en tant no tens parts per akesta rao:
Les dues descarregueu el mateix episodi de mi,jo el tink en llançament i per tant l'emule automaticament dona parts diferents del mateix episodi a cada una de vosaltres pq vosaltres al mateix temps pogueu compartir entre vosaltres i no hagueu de esperar a descarregar les mateixes megas les dues de mi

:roll:

no se si ha kedat massa clar

:mrgreen:

aprofiteu k akesta es la ultima nit

ole ole les holydays ja estan aki !!!!
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dg. març 28, 2010 9:24

L'Anlunita em va atrapar, ahir, i ja no té sentit la cadena que vaig proposar mentre ella era a Àfrica i estava involuntàriament desconnectada, tenint tots els nostres slots.

Sí, axis, jo tenia motius per estar molt emprenyada perquè em vaig passar 3 dies sense descarregar gairebé res perquè la única font visible era en Loft, amb força cua i sense slot per a mi. La Naro m'apareixia sovint com a desconnectada i es veu que també donava el seu slot a l'Anlunita que, quan va arribar, va trigar un parell de dies més a tenir alguna cosa que jo no tingués. I jo sense poder descarregar de ningú perquè tots us vau passar pel folre el meu suggeriment i la meva reclamació de slot, però tothom callava i jo continuava confiant en la solidaritat d'algú. Vaig tenir sort dels de fora de TR per poder anar descarregant i em vaig sentir molt decebuda d'aquest fòrum.

Ara que l'Anluna està connectada i, si està disposada a anar compartint el que descarreguem, a mi no em fa res haver d'esperar a que ella tingui el que em falta i crec que no farà cap mal a ningú que tots li donem els slots a ella, tret d'en Loft que té la sèrie completa i el podria donar a la Naro, que va més avançada que l'Anlunita. Aleshores, la responsabilitat de mantenir-se connectada i compartint la carpeta adient :) seria de la Naro.

Només vull demanar que es llegeixin els missatges que enviem, que es valorin les propostes, s'atenguin les peticions i es respongui, si s'està en desacord. Perquè, si no ho fem, quin sentit té que estiguem a TR?.
Tal faràs, tal trobaràs.

axis

Entrada Autor: axis » dg. març 28, 2010 11:18

enfoti,te voy a canear ha escrit:Sí, axis, jo tenia motius per estar molt emprenyada perquè em vaig passar 3 dies sense descarregar gairebé res perquè la única font visible era en Loft
i jo porto mes de 2 anys i encara no la tinc sencera (la serie s'enten) i no per aixo m'emprenyo amb ningu,em penso que tot el contrari

pero potser despres de festes hi hagin sorpresas

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dg. març 28, 2010 14:07

Auxili, Naro. :( Des de que m'has retirat l'slot, tinc una cua de més de 1.000 usuaris al davant i no es mou gaire ràpid. Què passaria si poséssis el 7x12 en llançament. A més, ets l'única font perquè l'Anlunita no el comparteix. Jo comptava en que aniria descarregant i compartint per ordre. Ja miraré si comparteix alguna cosa però, de moment, no la veig.

Què t'està descarregant?. Si ella no et descarrega res, em pots tornar a donar l'slot?. Gràcies.

EDITO: Comprobat, l'Anlunita està desconnectada. Reïniciaré per assegurar-me que no és cosa meva però, si tu tampoc la veus, m'hauries de tornar l'slot. :oops:
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dg. març 28, 2010 16:17

Uku, l'Anluna si que està connectada, descarrego d'ella. L'hi has donat el teu slot a ella?

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dg. març 28, 2010 17:52

No, quan l'he perdut, t'el he passat a tu. No la dec veure perquè no deu compartir a partir del 7x12.

Bé, jo continuo descarregant de la Naro i ja m'atraparà l'Anlunita. Quan la vegi, li tornaré a donar slot.
Tal faràs, tal trobaràs.

Respon