PET - 15 Love

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Autor del tema
martaumbert
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 17, 2011 18:07
Status: Desconnectat

Re: PET - 15 Love

Entrada Autor: martaumbert » dv. set. 30, 2011 10:10

Que és estrany!.

Naro, ahir vaig estar descarregant molt de tu i avui no veig cap font.

Vaig aturant i reiniciant la mula, canviant de seridor i aturant les baixades, però no veig a ningú compartint cap dels capítols que tinc en espera.

És que ja no hi ha ningú que comparteixi aquesta sèrie?. Jo la guardaré, per si algun dia hi ha algú que la vol descarregar, però és una llàstima que no agradin aquest tipus de temes on es cultiven els valors.

Bé, per si voleu tornar a compartir, tinc dos capítols esperant: el 3x02 i el 3x08. Gràcies pel que m'heu donat fins ara, naro i petiso.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » ds. oct. 01, 2011 9:15

Gràcies, naro. Ja he pogut completar el 3x09 i ja m'estàs donant el 3x10. Veig que no tens el 3x08 i només les parts que ja tinc del 3x02.

Gràcies, petiso per haver tornat a compartir el 3x02 i el 3x08, tot i que només he pogut descarregar-ne 9 Mb en 24 h. Tant de bo tinguéssis la velocitat que té la naro. :wink:

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » ds. oct. 01, 2011 12:29

Hola de nou martaumbert! :D

A veure que quedi ben clar una cosa: no és qüestió de velocitats, sinó de les circumstàncies. L'ampla de banda de "pujada" s'ha repartir el més acuradament possible entre totes les demandes. Com ara els nous llançaments per si mateixos demanen una prioritat imprescindible. Per altra banda personalment et vaig assignar "slot" en mostra de bona voluntat i perquè et puguis descarregar més fluidament aquesta sèrie que vols pels teus nens, jo també tinc fills i segurament aquest sol fet em va fer sentir especial empatia, ni que ja he vist que per entremig també t'estic "passant" altres arxius i naturalment llavors potser que mentrestant puguis perdre el fil.

També vull afegir que això que vas dir que potser no paga la pena continuar compartint aquesta sèrie, doncs com ara els capítols que dius que t'has anat baixant en altre idiomes bé que te'ls deus haver trobat fent cerques a l'eMule. Doncs això ha estat possible gràcies a que algú els estava compartint. Llavors si algú fa també cerques i els busca en català, quantes més fonts romanguin permanentment més fàcil serà tant de trobar-ho, com de descarregar-ho. No sé si m'explico. Igualment mentre tenim eMule engegat tampoc costa tant de compartir, si més no durant un temps tot allò que hom es pugui haver anat descarregant o allò que ens agrada més i tenim ganes de compartir amb els demés, o simplement allò que ens sembla que necessita més "ajuda". Naturalment des del meu punt de vista, sempre em pro de la nostra llengua, o sigui preferentment de tot el que estigui en català, que pel sol fet de ser una comunitat amb menys "parlants" ens hauríem d'ajudar compartint al màxim, sempre dintre de les possibilitats de cadascun. Però compartir, compartir i compartir! :wink:

Anar estirant del carro "només" sempre els mateixos es fa feixuc. Donar i rebre. Filosofia eMule. Filosofia universal. Nosaltres tot el que fem ho fem voluntària i desinteressadament. Però s'ha de dir que cal invertir molt de temps i molts esforços i de vegades tens la sensació de que la gent es pensa que és bufar i fer ampolles. Però certament ni de lluny és així, ni que sembli "gratis" però no hi ha res de gratis. Al darrera de cada treball hi ha una feinada, t'ho puc ben assegurar.

És molt fàcil posar un granet de sorra. Costa molt poc, però ajuda moltíssim. Tan sols sostenir la permanència dels arxius descarregats a la xarxa. El sol fet de compartir és un tasca molt important, més fàcil impossible, però totalment imprescindible. Per sort hi ha gent que ho fa permanentment. Moltes gràcies !! :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dg. oct. 02, 2011 8:17

Ara entenc perquè ahir, les dues fonts úniques que hi havia, vau deixar de compartir 15 love. Sembla que esteu enfadats per algun malentès imperdonable. Em sap greu si no m'he exdplicat prou bé o si heu cregut que jo volia baixar la sèrie per obtenir-ne algun benefici propi diferent a la difusió de la cultura catalana entre els més joves.

Vaig aturar altres descàrregues perquè no es desviéssin les fonts perquè ja he vist que tu, naro, comparteixes moltes coses que m'interessen, però aquesta sèrie era prioritària perquè la meva filla gran ja havia engrescat a dues companyes d'escola que també la visionaven amb ella. És una llàstima que no puguin continuar, però jo ja entenc que és feixuc tibar del carro per a una única font. I ho sé perquè jo també ho he fet i déia que potser deixaria de compartir les primeres temporades de 15 love perquè tinc el disc ple de coses que comparteixo i que estan més demanades que aquesta sèrie. No en tinc cap petició des de que vaig començar a descarregar-la.

Respecto la vostra decisió de no ajudar-me, faltaria més!. Agraeixo el que m'heu aportat fins ara i també agraeixo a arakelov que estigui compartint el capítol 3x12. El descarregaré, tot i que em faltin els anteriors.

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dg. oct. 02, 2011 10:46

martaumbert ha escrit:Ara entenc perquè ahir, les dues fonts úniques que hi havia, vau deixar de compartir 15 love. Sembla que esteu enfadats per algun malentès imperdonable. Em sap greu si no m'he exdplicat prou bé o si heu cregut que jo volia baixar la sèrie per obtenir-ne algun benefici propi diferent a la difusió de la cultura catalana entre els més joves.

Vaig aturar altres descàrregues perquè no es desviéssin les fonts perquè ja he vist que tu, naro, comparteixes moltes coses que m'interessen, però aquesta sèrie era prioritària perquè la meva filla gran ja havia engrescat a dues companyes d'escola que també la visionaven amb ella. És una llàstima que no puguin continuar, però jo ja entenc que és feixuc tibar del carro per a una única font. I ho sé perquè jo també ho he fet i déia que potser deixaria de compartir les primeres temporades de 15 love perquè tinc el disc ple de coses que comparteixo i que estan més demanades que aquesta sèrie. No en tinc cap petició des de que vaig començar a descarregar-la.

Respecto la vostra decisió de no ajudar-me, faltaria més!. Agraeixo el que m'heu aportat fins ara i també agraeixo a arakelov que estigui compartint el capítol 3x12. El descarregaré, tot i que em faltin els anteriors.
Em sap greu no haver-me explicat com volia, m'hauràs de disculpar. La meva intenció precisament és la de seguir compartint "per sempre" aquesta sèrie per col·laborar a la seva permanència a la xarxa. :oops:

I a veure, no t'has trobat mai que de cop t'has quedat en sense ADSL i fins que no te n'has adonat i reiniciat el router eMuele se't queda out? Doncs a mi m'ha passat més de quatre vegades i resulta que ha coincidit. Ben segur que d'aquí una estona tornaràs a veure fonts i seguiràs baixant, per això no has de patir ni gens ni mica. I mira si també vas descarregant i compartint altres coses doncs fantàstic. Moltes gràcies !! :D

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dl. oct. 03, 2011 6:01

Gràcies, no passa res, doncs ja m'esperaré i tindré més paciència.

De moment, encara no veig cap font per al 3x02. Ahir vaig poder completar el 3x12 i ara tinc a l'espera el 3x02, el 3x08 i el 3x11.

Naro, sembla que del 3x02 tenies el mateix 25% que jo i que no existeix cap font completa. Si avui no n'apareix cap, l'eliminaré i continuaré esperant els següents.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dt. oct. 04, 2011 18:21

He pogut acabar de baixar el 3x02!. Gràcies petiso y naro.

Ara tinc el 3x08 i el 3x11 a l'espera. No tenen cap font però ja m'esperaré fins que els pugueu compartir. Gràcies.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » ds. oct. 08, 2011 19:06

Completat el 3x08!. Gràcies petiso i naro.

Anem pel 3x11?.

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dv. oct. 14, 2011 16:08

Ostres!. Pensava que ja havia completat la sèrie i ara resulta que he perdut uns quants capítols. Els tenia en un disc que era defectuós i no sé si els podré recuperar. Eren tots de la temporada 3, entre el 3x04 i el 3x10.

Per si no els recupero, mentre encara els tingueu penjats, els aniré descarregant una altra vegada, per si de cas.

Gràcies naro i petiso.

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dl. oct. 17, 2011 0:48

martaumbert ha escrit:Ostres!. Pensava que ja havia completat la sèrie i ara resulta que he perdut uns quants capítols. Els tenia en un disc que era defectuós i no sé si els podré recuperar. Eren tots de la temporada 3, entre el 3x04 i el 3x10.

Per si no els recupero, mentre encara els tingueu penjats, els aniré descarregant una altra vegada, per si de cas.

Gràcies naro i petiso.
De res, és un plaer el compartir. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
martaumbert

Entrada Autor: martaumbert » dl. oct. 17, 2011 17:28

Hola naro,

Si no t'has desconnectat voluntàriament, et deu haver passat allò de que se't atura l'ADSL i no te'n adones, perquè no hi ha cap font a 15love. En petiso es va desconnectar ahir.

Quan pugueu, torneu-vos a connectar, si us plau. Gràcies.

Respon