Moltes gracies a ti també per compartir.LoFt ha escrit:Boooonessss
Tot aixo gracies a la gent de totsrucs,i a altre gent externa,no se segur k m'en deixo molts pero,la sandrucheta,xdsab,anlunita,laithenea,etc etc
aixo sense comptar als ripejadors,arakelov,petiso,etc etc
moltes gracies a tots i totes
entre tots conseguirem k sempre hi hagin fonts
Anlunita una pregunta x tu
Ahir al vespre vaig adonarme k no estavas descarregant de mi
ho vaig veure estrany pq amb allo de l'slot akell k hem vas explikar,k va de la hostia,es descarrega continua
donks b vaig mirar i s'havia cancelat el establecer puesto,t'el vaig tornar a donar i ja va estar solucionat
pero la meva pregunta es,k es treu sol kuan es reinicia la mula o algu?pq jo no el vaig pas cancelar manualment
no se
saps res?
Una altra cosa k he vist k va molt i molt b es posar els arxius en mode de prioritat,Lanzamiento
crec k tb dona prioritat a k pujin akest arxius
m'ekivoco?
es a dir,els capituls k tingueu compartits,aneu a la opcio compartidos i alla podeu canviar akest mode,alta,normal,baixa i llançament
apa salut a tothom
Quan reinicies l'emule es necesari tornar a marcar l'slot.
Pues no coneixia lo de lanzamiento. He possat amb aquest mode el que estas descarregant el 3x07.
La veritat es que va molt bé. M'he descarregat el capitul 8x02 en dos dies. Ara ja porto 20Mb del 8x03.
De moment la 4ª temporada continua sense fonts. Sandrucheta que podries compartir el 4x15??
Salutacions a tothom, aprofiteu lo que quede de festiu encara que sigui amb aquest mal temps.