BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: anluna » dt. març 23, 2010 0:07

enfotimada ha escrit:
Vega ha escrit:
Uku, passali l'slot si vols. Ara descarrego de tu, suposo que continuaré encara que sigui a estones, però ja m'esta bé.
Passat l'slot a l'Anlunita. Però jo no en tinc cap. Veig a en Loft com a font única pel 7x01. Segurament, la Naro ja deu haver passat l'slot a l'Anlunita.

Anlunita, no en tens cap dels primers de la t7?.

Ningú no ha comentat què en penseu de la proposta de cadena. :( He d'entendre que ningú no l'accepta i que preferiu anar tots per lliure sense compromisos?. :|

Em mantindré connectada una horeta més perquè l'Anlunita, l'axis i la Vega puguin anar descarregant una altra estona.
No de la t7 encara no tinc cap. De la t6 vaig pel 6x30, avui em va molt rapid esteu practicament tots conectats :D :D :D

A mi en sembla bé lo de la cadena, pero jo no asigno slot, simplement perque no tinc cua, tothom que em demana algun capitul el descarrega directament ja que nomes tinc compartit BH.

Apa bona nit.

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dt. març 23, 2010 6:16

anluna ha escrit: No de la t7 encara no tinc cap. De la t6 vaig pel 6x30, avui em va molt rapid esteu practicament tots conectats :D :D :D

A mi en sembla bé lo de la cadena, pero jo no asigno slot, simplement perque no tinc cua, tothom que em demana algun capitul el descarrega directament ja que nomes tinc compartit BH.

Apa bona nit.
Doncs, vinga. Ja tornes a tenir el meu slot i estàs descarregant a 8 KB/s.

Jo no tinc slot però estic demanant el 7x01, que el tinc al 94 % i en Loft és l'única font que hi veig. Abans de sortir, també posaré en espera el 7x02. BON DIA a tothom :D
Tal faràs, tal trobaràs.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. març 23, 2010 11:26

no es que no vulgui fer la cadena,jo em centro en anluna que es qui te mes pujada i qui millor us podra ajudar,es un raonament logic res mes

anlu,dema deixo del 6x29 al 6x32 i posare a compartir del 7x1 al 7x5 donan-t'he slot

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. març 23, 2010 16:45

Anlunita, que t'has tornat a quedar sense espai?. Et torno a veure aturada. Fa una hora que has deixat el meu slot i no el tornes a agafar. :?

Mentre resols els problemes tècnics, li he passat a la Vega. Ja estaré pendent de si et tornes a moure.
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dt. març 23, 2010 17:04

Gràcies Anluna! Si no et fa res, per si tens problemes d'espai, podries canviar algun del 4x11 al 4x19 (que ja tinc) per 4x20, 4x21 i 4x22. Si no es pot ara els demanaré més endevant.
Jo comparteixo tots els que tinc de la t4 i anteriors, no tinc problemes de cua tampoc perquè només comparteixo BH.

Descarregant 4x03.
Em falta de 4x04 i 4x05, de 4x08-4x10, de 4x20 a 4x22 i de 4x27 a 4x32.

Gràcies a tots els que compartiu!!!!

axis

Entrada Autor: axis » dt. març 23, 2010 18:34

anluna,mira de tenir ences el pc tot el temps que puguis o no et podre ajudar,creume que estic fent veritables miracles per ajudar-vos

anluna

Entrada Autor: anluna » dt. març 23, 2010 20:17

axis ha escrit:anluna,mira de tenir ences el pc tot el temps que puguis o no et podre ajudar,creume que estic fent veritables miracles per ajudar-vos

El tinc sempre ences, un altre cosa es que es desconectí l'adsl o alguna altre cosa. Si he estat de vacances i l'he deixat ences i tot. Ara estic descarregant el 6x30 de l'uku i el 6x32 de Laithenea.

Estic apunt d'acabar la t6. Quina il.lusió!!!!!

Gracies a tots per compartir.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dc. març 24, 2010 7:01

Anluna, pel teu control, et dic que t'he volgut donar slot quan he engegat l'ordinador, a les 5:49 h. i no he pogut perquè apareixes com a desconnectada.

Li he donat a la Vega i, com que veig que em tiba el 4x04, l'he posat en llançament. Aixi, Vega, quan es connecti l'Anlunita i li doni l'slot a ella, tu continuaràs descarregant bé. Veig que en Xurrixic està connectat però no deu poder descarregar de l'Anlunita, ja te'n encarregaràs tu Vega d'ajudar-lo :D

Jo estic descarregant el 7x03 de la Naro. Gràcies, Naro.

EDITO: Com que s'ha desconnectat la Vega, passo l'slot a en Xurrixic. A les 15:00 tornaré a mirar qui hi ha connectat. Que tingueu un bon dia.
Tal faràs, tal trobaràs.

anluna

Entrada Autor: anluna » dc. març 24, 2010 8:45

6ª temp descarregada!!!!
Gracies a tots per compartir!!

Descarregant 7x02 i 7x03

axis

Entrada Autor: axis » dc. març 24, 2010 11:17

anluna,mira si pots posar a compartir el 4x21 i 4x22 plis

posats a compartir del 7x1 al 7x5 amb slot per anluna

EDITO:

si tot va be dissabte poso a compartir del 7x6 al 7x10,ves avisant dels progresos anluna

RE-EDITO:

de tota manera he posat tots el BH en llançament per tambe ajudar a la resta,i ara si em disculpeu torno a casa que algu l'ha de fer saber a la dona qui mana a casa

[hide]vaig a fer els llits,escombrar el terra,rentar el terra i els plats[/hide]

anluna

Entrada Autor: anluna » dc. març 24, 2010 21:41

axis ha escrit:anluna,mira si pots posar a compartir el 4x21 i 4x22 plis

posats a compartir del 7x1 al 7x5 amb slot per anluna

EDITO:

si tot va be dissabte poso a compartir del 7x6 al 7x10,ves avisant dels progresos anluna

RE-EDITO:

de tota manera he posat tots el BH en llançament per tambe ajudar a la resta,i ara si em disculpeu torno a casa que algu l'ha de fer saber a la dona qui mana a casa

[hide]vaig a fer els llits,escombrar el terra,rentar el terra i els plats[/hide]
Compartits 4x21 i 4x22.

Descarregant 7x04 i 7x05, els anteriors descarregats, aixó va molt ràpid, xiu xiu!! :P :P

EDITO: revisant capituls em falta el 6x26, es veu que me'l vaig saltar :(

pennykp
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 21, 2010 12:43

Entrada Autor: pennykp » dj. març 25, 2010 8:20

Hola! Soc nova per aquí! Moltes gràcies per tot el que esteu fent ja que feia mooolt que buscava la serie i no hi havia manera! :D
Només us volia fer una pregunta: sabeu on puc trobar els subtitols en català o espanyol de la sèrie? Ja que m'agrada més veure-la amb versió original. N'he trobat alguns per solosubtitulos, pero per exemple del 4x12 (com que està penjat sense la caràtula) doncs està descoordinadíssim.
Moltes gràcies de nou!!!

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dj. març 25, 2010 9:25

Xurrixic, veig que em descarregues la temporada 2 a 9-10 GB/s. Ja deus haver resolt els teus problemes tècnics.

Seguiré compartint aquesta temporada mentre vegi que en demanes. Si tens problemes especials amb algún capítul i m'ho dius, intentaré ajudar-te.

He completat el 7x05 i estic descarregant el que té l'Anlunita del 7x06. Veig que en Loft també el comparteix i estic a la seva cua, però no tinc cap slot. El meu l'he donat a l'Anluna.
Tal faràs, tal trobaràs.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dj. març 25, 2010 11:25

Anlunita, et veig desconnectada.

Com que tampoc veig la Vega, passo l'slot a en Xurrixic.

Jo continuo sense slot. Naro o Loft, me'l podeu donar?. Gràcies.

EDITO: Anlunita, ja has recuperat el meu slot i he posat en llançament el 6x26, però m'has tornat a aparèixer com a desconnectada.

I jo continuo sense poder descarregar de ningú més que d'en Loft, lentament i de tant en tant.

Bé, veig que no heu volgut fer la cadena ni comentar-ne res. :oops: Només l'axis :cry: D'acord.

Jo continuaré ajudant a qui pugui, no hi fa res que ningú m'ajudi a mi. Esperaré que m'avanci l'Anlunita i li tibaré el que tingui.

Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.

axis

Entrada Autor: axis » dj. març 25, 2010 12:29

no pateixis tant enfoti,aixi que anluna t'avançi et posara al dia cagant llets,es podria dir que totes dues anireu a la par

anluna,dissabte si puc posare a compartir del 7x7 al 7x12,com que ja tens el 7x6 doncs res,i el 7x11 no el posare a compartir ja que aquest capitol es el que a de refer en petiso,li falta els ultims 5 minuts d'audio

Respon