BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Moltes gràcies a l'anluna que m'està donan prioritat, crec. Jo encara vaig pels capítols finals de la segona temporada.
Vega ha escrit:Ja tinc l'1x01!!!!! Gràcies
Però s'escolta l'audio en angles darrere, es normal, no?
Has de triar l'audio en que vols escoltar el capitul,en catala o en angles
fixat k al titul del arxiu posa (catala - english)
aixo ho has de fer amb el reproductor
Kin reproductor fas servir?
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
LoFt ha escrit:Vega ha escrit:Ja tinc l'1x01!!!!! Gràcies
el Windows Media.
Ja tinc també l'1x02!!!

-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Molt bé, retirats l'1 i el 2, afegeixo a l'1x3 que ja compartia els 1x4, 1x5 i 1x6.Vega ha escrit: Ja tinc també l'1x02!!!
També he posat a compartir els 3 últims de la t2 per a en Davitet.
Per la meva part, he completat les descàrregues fins al 3x20 i estic descarregant el 3x21 de la supersònica Anlunita. Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola !
Doncs com he dit a l'altra post "Beverly 4a. Temp" anit vaig completar el 4x15 i ara he demanat el 4x16 del que de moment però no me'n surt cap font.
Moltes gràcies i fins aviat !

Doncs com he dit a l'altra post "Beverly 4a. Temp" anit vaig completar el 4x15 i ara he demanat el 4x16 del que de moment però no me'n surt cap font.
Moltes gràcies i fins aviat !

Moltes gràcies!
Ja tinc també l'1x03!!!enfotimada ha escrit:Molt bé, retirats l'1 i el 2, afegeixo a l'1x3 que ja compartia els 1x4, 1x5 i 1x6.Vega ha escrit: Ja tinc també l'1x02!!!
També he posat a compartir els 3 últims de la t2 per a en Davitet.
Per la meva part, he completat les descàrregues fins al 3x20 i estic descarregant el 3x21 de la supersònica Anlunita. Gràcies.
Apagaré l'ordinador una estona que el tinc descarregant des de ahir al matí. El próxim el 4 que el tinc ja per el 32%.
Gràcies!!!
Vega ha escrit:LoFt ha escrit:Vega ha escrit:Ja tinc l'1x01!!!!! Gràcies
el Windows Media.
Ja tinc també l'1x02!!!
Si fas servir el reproductor de windows media per poder escollir el idioma necessitas descarregarte un plug-in k es diu Morgan streamswitcher (sino recordo malament)
Jo faig servir el VLC,si tens algun problema amb el windows media desacrregat akest k no has de afegir res,ni codecs ni pulg-ins ni hostias k tokin la moral
Un cop hagis instalat el plug-in o descarregat el VLC,vas al apartat de idioma del reproductor (mentre estiguis reproduint el arxiu) i trias l'idioma amb k el vols escoltar,aixi de facil

Si fas servir el reproductor de windows media per poder escollir el idioma necessitas descarregarte un plug-in k es diu Morgan streamswitcher (sino recordo malament)
Jo faig servir el VLC,si tens algun problema amb el windows media desacrregat akest k no has de afegir res,ni codecs ni pulg-ins ni hostias k tokin la moral
Un cop hagis instalat el plug-in o descarregat el VLC,vas al apartat de idioma del reproductor (mentre estiguis reproduint el arxiu) i trias l'idioma amb k el vols escoltar,aixi de facil
[/quote]
Gràcies, provaré amb el reproductor que em dius!
He trigat en comentar, per que es va desconfigurar l'emule i l'he tornat a instal·lar, ja va tot correctament, les fonts, els ports...
Ja tinc també l'1x04, que ahir no ho vaig dir!! ja el podeu treure si voleu. Ja tinc a algú descarregat l'1x01 de mi.
Començo ara amb el 1x05 de la Anlunita! Sempre la trobo com a font! Merciiii
I vaig a per el reproductor!!!

Gràcies, provaré amb el reproductor que em dius!
He trigat en comentar, per que es va desconfigurar l'emule i l'he tornat a instal·lar, ja va tot correctament, les fonts, els ports...
Ja tinc també l'1x04, que ahir no ho vaig dir!! ja el podeu treure si voleu. Ja tinc a algú descarregat l'1x01 de mi.
Començo ara amb el 1x05 de la Anlunita! Sempre la trobo com a font! Merciiii
I vaig a per el reproductor!!!
Anlunita t'he tret la prioritat desde akest mati,estik servint a la Naro k m'ha fet l'efecte k estava molt aturada,la serveixes tu a ella tb?
esta x la t4,pel 4x16
Si vas servint a tota akesta colla amb el teu "Beverly's emule exclusive" hem dedico exclusivament a tu (enkara k sense la prioritat t'espavilas prou be,ets la k mes descarrega sense prioritat amb diferencia)
ja hem diras
esta x la t4,pel 4x16
Si vas servint a tota akesta colla amb el teu "Beverly's emule exclusive" hem dedico exclusivament a tu (enkara k sense la prioritat t'espavilas prou be,ets la k mes descarrega sense prioritat amb diferencia)

ja hem diras
Descarregats fins el 5x29, descarregant el 5x30 de naro i Loft!
Aixo de supersònica Anlunita m'ha agradat !!
Naro t'he compartit el 4x16, 4x17 i 4x18. Et veig conectada pero no se perque no et veig en cua per descarregar¿?
----edito---
Naro veig que has començar a descarregar el 4x16, també he compartit el 4x19.
Bon@ nit de part d'Anlunita supersònic@
je,je

Aixo de supersònica Anlunita m'ha agradat !!

Naro t'he compartit el 4x16, 4x17 i 4x18. Et veig conectada pero no se perque no et veig en cua per descarregar¿?
----edito---
Naro veig que has començar a descarregar el 4x16, també he compartit el 4x19.
Bon@ nit de part d'Anlunita supersònic@
je,je

-
- Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
Ei holaa!!
Ja torno a estar per aquí. Per fi s'han acabat els exàmens!! Si no us importa, em podrieu dir per quin capítol i temporada aneu baixant i la posso a compartir?? Sento el retard.
Ja torno a estar per aquí. Per fi s'han acabat els exàmens!! Si no us importa, em podrieu dir per quin capítol i temporada aneu baixant i la posso a compartir?? Sento el retard.
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Hola Sandrucheta!. Què?, han anat bé els exàmens?.
Jo he completat fins al 3x24.

Jo he completat fins al 3x24.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Completat fins el 4x19
Demanat 4x20 i 4x21
Mooooooltes gràcies Súpers !!