La Nit de Santa Llúcia 2010
Moderador: Petiso
Re: La Nit de Santa Llúcia 2010
Mnnn, la pregunta és: la captura la pots veure bé?? (sense els macroblocks)
Si es que si, la culpa no és de la captura sinó del procés de compressió.
Adéu !
Adéu !

No hi havia pensat en una cosa tan elemental...Petiso ha escrit:Mnnn, la pregunta és: la captura la pots veure bé?? (sense els macroblocks)
Adéu !

De bon principi es veu bé però a la que avances una mica, ja es veu malament.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Llavors aquestes pelis no eren BDrips, doncs no has ripejat d'un BluRay. BDrip vol dir que ripejes del Bluray, o sigui del .m2ts original del disc. El Bluray no és mai un mkv. Es bluray és un m2ts.r5004 ha escrit:...fins ara el que havia fet eren rips que l'origen del vídeo eren mkv...
Així que si ripeges d'un mkv de 720p, el que crees és un HDrip, però no un BDrip, ja que no és el cas.
A veure. anant al tema de Santa LLúcia:
1. Tens la captura en TS, oi?
2. La talles amb el H264TS_cutter oi?
3. El resultat d'aquest arxiu tallat també és un TS, oi?
Ara als FFDShow fés això:
Activa el "libavcodec" per als videos H264/AVC
Com que a aquest video li cal desentrellaçat, activa la pestanya de desentrellaçat dels FFDShow. Si no això no caldria (més ben dit, no s'hauria de fer).
Ara crea el AVS amb aquest text:
Codi: Selecciona’ls tots
DirectShowSource("D:\video tallat.ts", fps=25.000, audio=false, convertfps=true)
Ja està!
En el vídeo de "Harry el brut", el fitxer original especificava que era un BDrip i jo no el vaig recomprimir. En el vídeo de "Els set magnífics" és HDtv. En el cas de "Set anys al Tibet" ja podríem discutir-ho més... vaig agafar un BDrip 1080i i el vaig recomprimir a 720p, però vaig considerar que era un BDrip perquè la font del vídeo era un BDrip.Oliana ha escrit:Llavors aquestes pelis no eren BDrips, doncs no has ripejat d'un BluRay. BDrip vol dir que ripejes del Bluray, o sigui del .m2ts original del disc. El Bluray no és mai un mkv. Es bluray és un m2ts.r5004 ha escrit:...fins ara el que havia fet eren rips que l'origen del vídeo eren mkv...
Així que si ripeges d'un mkv de 720p, el que crees és un HDrip, però no un BDrip, ja que no és el cas.
En una de les meves 1001 proves ja vaig provar això que em dius, excepte això de desentrellaçar amb el FFDshow (ho feia a l'avs).Oliana ha escrit:A veure. anant al tema de Santa LLúcia:
1. Tens la captura en TS, oi?
2. La talles amb el H264TS_cutter oi?
3. El resultat d'aquest arxiu tallat també és un TS, oi?
Ara als FFDShow fés això:
Activa el "libavcodec" per als videos H264/AVC
Com que a aquest video li cal desentrellaçat, activa la pestanya de desentrellaçat dels FFDShow. Si no això no caldria (més ben dit, no s'hauria de fer).
Ara crea el AVS amb aquest text:Carrega aquest avs al gordian i segueix els passos que empres normalment, però no el desentrellacis en el gordian, doncs el FFDshow ja el desentrellaça.Codi: Selecciona’ls tots
DirectShowSource("D:\video tallat.ts", fps=25.000, audio=false, convertfps=true)
Ja està!
De tota manera ja no cal que provi gaires coses més, perquè la prova elemental d'en Petiso és clara...

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola!
Doncs només dir que de "Santa Llúcia" he comprovat la meva capturat de Tv3 que veig que està ok, per si s'escau.
Fins aviat!
Doncs només dir que de "Santa Llúcia" he comprovat la meva capturat de Tv3 que veig que està ok, per si s'escau.
Fins aviat!

Moltes gràcies!
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Si no els vas recomprimir, eren el que erenr5004 ha escrit:En el vídeo de "Harry el brut", el fitxer original especificava que era un BDrip i jo no el vaig recomprimir. En el vídeo de "Els set magnífics" és HDtv. En el cas de "Set anys al Tibet" ja podríem discutir-ho més... vaig agafar un BDrip 1080i i el vaig recomprimir a 720p, però vaig considerar que era un BDrip perquè la font del vídeo era un BDrip.Oliana ha escrit:Llavors aquestes pelis no eren BDrips, doncs no has ripejat d'un BluRay. BDrip vol dir que ripejes del Bluray, o sigui del .m2ts original del disc. El Bluray no és mai un mkv. Es bluray és un m2ts.r5004 ha escrit:...fins ara el que havia fet eren rips que l'origen del vídeo eren mkv...

Jo també el tinc capturat de TV3. El guardo fins que el publiquis.naroatna ha escrit:Hola!
Fins aviat!
En prenc nota!Oliana ha escrit:...
Però la versió SD que sí que vas comprimir a partir del BDrip d'alta definició, això ja no és un BDrip: és un HDrip
Està llest per publicar, només em falta temps... a veure si trobo un forat aquest vespre.Oliana ha escrit:Jo també el tinc capturat de TV3. El guardo fins que el publiquis.naroatna ha escrit:Hola!
Fins aviat!