BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: enfotimada » dl. feb. 01, 2010 16:37

Vega ha escrit:Hola! Començo avui a descarregar la sèrie. Ja havia escrit un missatge abans però no sé on l'havia enviat.. Crec que això de descarregar va una mica lent, però m'alegro de poder trobar les 10 temporades. He mirat una mica el fòrum i he vist que gairebé tots aneu per la meitat, espero arribar-hi.
Hola Vega:

Ara no sóc a casa però, tan bon punt hi arribi, posaré a compartir els primers capítols i, si em dius quin és el teu usuari en la mula, et donaré slot perquè ens atrapis desseguida.

Ens hauràs d'anar dient quins descarregues i completes perquè els poguem anar posant i traient. D'acord?.

Aprofito per dir que jo ja he completat fins al 3x14.

Tal faràs, tal trobaràs.

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dl. feb. 01, 2010 17:02

Gràcies Emfotimada!!

I a en Loft també, tot i que no he entés bé on he d'identificar-me..al perfil?

A l'emule també hi estic com a Vega. De moment estic amb els dos primers, però estic en espera.. No sé si deixar-ho i esperar-me a la nit a veure si tinc més sort...

Ja aniré dient com va.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dl. feb. 01, 2010 17:48

Vega ha escrit:Gràcies Emfotimada!!

I a en Loft també, tot i que no he entés bé on he d'identificar-me..al perfil?

A l'emule també hi estic com a Vega. De moment estic amb els dos primers, però estic en espera.. No sé si deixar-ho i esperar-me a la nit a veure si tinc més sort...

Ja aniré dient com va.
Ja està, ja estic compartint l'1x01, l'1x02 i l'1x03, aviat em veuràs. A la mula em dic "uku" i en Loft volia dir això, quin és el teu nick o nom d'usuari que utilitzes allà. Quan em vegis, agrega'm com a amiga i, quan et vegi jo, et donaré slot perquè descarreguis sense parar.
Tal faràs, tal trobaràs.

Laithenea
Entrades: 2605
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 14:55
Ubicació: bcn

Entrada Autor: Laithenea » dl. feb. 01, 2010 18:18

Hola Vega, veig per l'emule que tens la ID baixa, hauries d'obrir els ports del teu router i així l'emule et rutllaria millor :wink:

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. feb. 01, 2010 19:40

Laithenea tens raó. Estic mirant d'obrir-los per que no he descarregat gairebé res en tota la tarda. Encara no ho tinc fet, espero que per demà ja pugui descarregar bé.

Emfotimada ja et tinc com a amiga a l'emule, tot i que crec que primer tindré que arreglar això dels ports, però gràcies igualment!!

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dl. feb. 01, 2010 21:44

Vega ha escrit:Laithenea tens raó. Estic mirant d'obrir-los per que no he descarregat gairebé res en tota la tarda. Encara no ho tinc fet, espero que per demà ja pugui descarregar bé.

Emfotimada ja et tinc com a amiga a l'emule, tot i que crec que primer tindré que arreglar això dels ports, però gràcies igualment!!

Si tens Id baixa no podrem donarte slot,jo t'he penjat el 1x01 i el 1x02
Es molt important la Id,soluciona.ho quan abans millor
ja t'he lokalitzat i agregat

Cuidat
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. feb. 01, 2010 22:35

LoFt ha escrit:
Vega ha escrit:Laithenea tens raó. Estic mirant d'obrir-los per que no he descarregat gairebé res en tota la tarda. Encara no ho tinc fet, espero que per demà ja pugui descarregar bé.

Si tens Id baixa no podrem donarte slot,jo t'he penjat el 1x01 i el 1x02
Es molt important la Id,soluciona.ho quan abans millor
ja t'he lokalitzat i agregat

Cuidat

Crec que ja ho tinc solucionat, a mi em surt com que la tinc alta, com em veieu?
Encara no descarrega res.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dl. feb. 01, 2010 23:03

La tens alta, però veig que demanes el 4x01. No t'interessen les 3 primeres temporades?.
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. feb. 01, 2010 23:23

enfotimada ha escrit:La tens alta, però veig que demanes el 4x01. No t'interessen les 3 primeres temporades?.
Que bé!!
Si, si les tres primeres. El de la 4ª l'havia possat per veure si descarregava abans.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dl. feb. 01, 2010 23:57

Vega un consell es k mes val k vagis pok a pok i ordenada k no pas k tinguis molt capituls descarregant alhora,pq sino s'et doblaran les peticions de fonts a un sol ususari i tindras problemas,tindras els capituls a mitges molt temps en cua i taradras molts dies en completarlos

A vera t'expliku pq a dalt no se si t'haura kedat massa clar

El primer k has de tenir klar es k nomes pots utilitzar una font per usuari,es a dir,imaginat k jo et comparteixo el 1x01 i el 1x02 i tu t'els posas a descarregar els dos alhora
a tu et sortira disponible nomes un dels dos episodis.....o el 1x01 o el 1x02
ok?
vale continuem,ara et posas a descarregar de mi el 1x01,pim pam pim pam descarregas no se 30 mg,desconectas l'emule (per qualsevol motiu) i el tornas a conectar i aki esta el kit de la questio......potser s'et posa disponible la font del 1x01 i continuas on havias deixat la descarrega o començas el 1x02 desde 0%
Ara tornas a desconectar i al tornar a conectar et pasara el mateix,potser agafar la font del 1x01 o del 1x02

Resumint
Les fonts del capituls estan disponibles pero nomes descarregas els arxius de un en un

Me explikat b?

:roll:

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dt. feb. 02, 2010 6:51

Vega, t'he tornat a donar slot i ja estàs descarregant de mi l'1x03. Si no tens completats l'1x01 i l'1x02, pots aturar l'1x03 perquè et comencin a baixar els anteriors. Si ja els tens descarregats, els guardaré i et penjaré l'1x04. Ja ens ho diràs.
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 14:03

enfotimada ha escrit:Vega, t'he tornat a donar slot i ja estàs descarregant de mi l'1x03. Si no tens completats l'1x01 i l'1x02, pots aturar l'1x03 perquè et comencin a baixar els anteriors. Si ja els tens descarregats, els guardaré i et penjaré l'1x04. Ja ens ho diràs.
Aquesta nit he descarregat bastant de l'1x02, 1x03 i 1x04, els tinc entre el 30 i 40%. Però aquest matí he apagat l'ordinador per que descansi unes hores. Ara s'esta descarregant l'1x01 de Anlunita. Es millor que aturi els altres que tinc més avançats per que descarregui més ràpid el primer? voleu dir això? Tinc demanats els 4 però no tinc cap completat.

Moltes gràcies per l'ajuda!! jo no hi entenc gaire d'aquestes coses i em venen molt bé els consells.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. feb. 02, 2010 15:09

Vega ha escrit:
Crec que ja ho tinc solucionat, a mi em surt com que la tinc alta, com em veieu?
enfotimada ha escrit:La tens alta.
ai senyor...com em creix la canalla :lol:

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 15:22

axis ha escrit:
Vega ha escrit:
enfotimada ha escrit:La tens alta.
ai senyor...com em creix la canalla :lol:

:lol:

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dt. feb. 02, 2010 17:06

Vega ha escrit:
enfotimada ha escrit:Vega, t'he tornat a donar slot i ja estàs descarregant de mi l'1x03. Si no tens completats l'1x01 i l'1x02, pots aturar l'1x03 perquè et comencin a baixar els anteriors. Si ja els tens descarregats, els guardaré i et penjaré l'1x04. Ja ens ho diràs.
Aquesta nit he descarregat bastant de l'1x02, 1x03 i 1x04, els tinc entre el 30 i 40%. Però aquest matí he apagat l'ordinador per que descansi unes hores. Ara s'esta descarregant l'1x01 de Anlunita. Es millor que aturi els altres que tinc més avançats per que descarregui més ràpid el primer? voleu dir això? Tinc demanats els 4 però no tinc cap completat.

Moltes gràcies per l'ajuda!! jo no hi entenc gaire d'aquestes coses i em venen molt bé els consells.

pots descarregar els capituls k vulguis simultaneament pero no del mateix usuari,sino tindras els problemas k t'he comentat abans de divisio de fonts
Pq ens entenguem......lo ideal seria k descarreguesis els capituls de un en un o sino 1 font per capitul,de l'anlunita el 1x01 de mi el 1x03 de la naro el 1x02 (per posar un exemple),mentres ho facis aixi no tindras problemas,els problemas et vindran si vols descarregar els 3 capituls simultaneament i tant la anlunita com la Naro com jo compartim els 3

veus per on vaig?
es una mika komplikat,pero sembla mes del k es en realitat

cuidat

La teva Id tb la veig alta jo

Respon