Rallyracc Cataluña costa daurada 2010 tram riudecanyes
Moderador: Petiso
Rallyracc Cataluña costa daurada 2010 tram riudecanyes
Podrieu penjar el programa que es va emetre el disabte a la tarda pel 33 del tram de riudecanyes en directe ??? Merci!
Re: Rallyracc Cataluña costa daurada 2010 tram riudecanyes
Doncs jo m'uneixo a la petició, a veure si algú tingués capturat qualsevol material que hagi emès al canal 33, no només el tram de Riudecanyes, sinó tot el que s'ha emès del ral.li de Catalunya per aquest canal.
Jo em baixo habitualment tots els resums diaris que emeten en anglès per satelit del WRC però m'agradaria molt tenir tot el material emès en català.
Gràcies anticipades.
Jo em baixo habitualment tots els resums diaris que emeten en anglès per satelit del WRC però m'agradaria molt tenir tot el material emès en català.
Gràcies anticipades.

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
- Status: Desconnectat
Hola! Doncs jo vaig gravar del nou canal Esport 3, el tram 12 de Riudecanyes (emès dissabte tarda al 33 i a Esport 3).
És l'únic que tinc del ral·li.
En breus dies penjaré aquest tram
a10!
En breus dies penjaré aquest tram

a10!
Doncs, moooooolteees gracieeees conradtgn, molt bona noticia.conradtgn ha escrit:Hola! Doncs jo vaig gravar del nou canal Esport 3, el tram 12 de Riudecanyes (emès dissabte tarda al 33 i a Esport 3).
En breus dies penjaré aquest tram![]()
a10!

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
M'acabo d'adonar que ho vaig capturar de nit a les 21:30 per Esport 3 (reemissió) i tan sols dura 53 minuts de les 2 hores que, suposadament però no ho sé segur, va durar per la tarda (dissabte).
Tot i amb això el tram 12 Riudecanyes sembla complet. Potser després del de la tarda van fer algun especial Motor a fons o alguna cosa per l'estil...
Però vaja, que demà tindreu aquest tram
a10!
Tot i amb això el tram 12 Riudecanyes sembla complet. Potser després del de la tarda van fer algun especial Motor a fons o alguna cosa per l'estil...
Però vaja, que demà tindreu aquest tram

a10!
-
Ja el teniu aquí: [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=8598[/url]
I en breu el resum del ral·li
a10!
I en breu el resum del ral·li