No hi ha fonts pels subtítols de Perduts 5
Moderador: Petiso
No hi ha fonts pels subtítols de Perduts 5
No hi ha fonts -des de fa 3 mesos- pels subtítols en català de Perduts 5. Si algú pogués republicar-los un parell de dies jo em comprometo a tenir-los actius una bona temporada. Gràcies.
Re: No hi ha fonts pels subtítols de Perduts 5
Una ànima caritativa n'ha publicat uns quants. Falten encara, però, els últims de la sèrie 5. Moltes gràcies.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Hola!
Doncs acabo de posar a re-compartir al meu eMule tots el subtítols en català de la 5a. temporada.
Li he donat slot a un usuari que m'ha aparegut de seguida, no sé si el seràs o què. Igualment per tal de poder-te ajudar segur millor si vols enviem un missatge per eMule ([TotsRucs] naro).
Fins aviat!
Doncs acabo de posar a re-compartir al meu eMule tots el subtítols en català de la 5a. temporada.

Li he donat slot a un usuari que m'ha aparegut de seguida, no sé si el seràs o què. Igualment per tal de poder-te ajudar segur millor si vols enviem un missatge per eMule ([TotsRucs] naro).

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Moltes gràcies Naroatna! Segurament era jo qui estava pendent de la publicació perquè ja els he rebut. M'he canviat el nick per facilitar aquests contactes: ara hi tinc [TotsRucs][Mecanoscrit]Picard. A disposar.
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Doncs benvingut Picard i moltes gràcies també!
Fins aviat!

Fins aviat!

Moltes gràcies!