Compartint del 7x01 al 7x05xurrixic ha escrit: De la T7 em falten quasi tots.
BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
pistolpete ha escrit:el 4x09 le aprofitat per q no li quedava res a la ruca, de la t4 del 1 al 10 em falten els capitols 4x04,4x08 i el 4x10. Per cert de la t3 encara em falta el 3x26, si algu pot penjarlo nomes li falten 24 mb, moltes gracies a tots adeu
Re-penjat el 3x26..pensava k ja el tenias descarregat
penjats el 4x04,4x08 i 4x10 tb
Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Al bon dia
Anirian be unes actualitzacions de la gent k s'esta baixant la serie,jo personalment ja no se k teniu i k no

Salut

Anirian be unes actualitzacions de la gent k s'esta baixant la serie,jo personalment ja no se k teniu i k no
Salut
Pistolpete,un consell
Els arxius k vulguis descarregar de un mateix usuari (en el meu cas 3x26,4x04,4x08 i 4x10),descarregals de 1 en 1 i aniras mes rapid completant capituls,creu.me
si els tens tots actius,vas saltant de un capitul a l'altre,avui descarregas 30 megas del 4x04,ahir 25 mg del 3x26 i dema 45 mg del 4x10 (es un exemple)

cuidat

Els arxius k vulguis descarregar de un mateix usuari (en el meu cas 3x26,4x04,4x08 i 4x10),descarregals de 1 en 1 i aniras mes rapid completant capituls,creu.me
si els tens tots actius,vas saltant de un capitul a l'altre,avui descarregas 30 megas del 4x04,ahir 25 mg del 3x26 i dema 45 mg del 4x10 (es un exemple)
cuidat
						- 
				pistolpete
 - Entrades: 21
 - Membre des de: dc. ago. 25, 2010 14:16
 - Status: Desconnectat

loft gracies pel teu consell, el meu costum es posar els capitols en pausa, no se si es el mateix per a la velocitat a la ruca, per cert la t3 la tinc completada i de la t4 del 1 al 10 em falta el 4x08, despres del 11 al 20 el 4x12 i el 4x17, gracies per tot adeu.

Si posas el capitul en pausa et continua mantenint la font
has de posar.ho en stop,es a dir detener,llavors si que no utilitzas la font per el arxiu
ara penjare el dos k et faltan de la t4
Salut

has de posar.ho en stop,es a dir detener,llavors si que no utilitzas la font per el arxiu
ara penjare el dos k et faltan de la t4
Salut
Xdsab fa dies k no et veig al ruc,k et fa falta algo?

Perdó, aquests dies no he estat gaire per casaLoFt ha escrit:Xdsab fa dies k no et veig al ruc,k et fa falta algo?
Ara estic amb el 7x08
actualitzacions,plis

- 
				pistolpete
 - Entrades: 21
 - Membre des de: dc. ago. 25, 2010 14:16
 - Status: Desconnectat

dels q havia posat nomes falta el 4x12, a continuacio els q em falten per a completar la t4, 4x21,4x23,4x24,4x25,4x26,4x28,4x29,4x30,4x31,4x32. Alguns estan a molt pocs mb de descarregarse, moltes gracies adeu

4x12,4x21,4x23,4x24,4x25,7x08,7x09 i 7x10 al meu share
sentu el retard

sentu el retard
jo vaig picant del que demanen els altres. Quan els hagi completat, ja demanaré el que em falta a mi específicament, si us sembla bé.

Si si, naroatna, és exectament el mateix, però segueixo sense cap byte! En fi... paciència!naroatna ha escrit:Hola,
Permeteu-me sis-plau un petit incís, doncs veig al bon company LoFt compartint l'enllaç correcta, o sigui aquest: Beverly Hills 4x09 Altres compromisos així que per si de cas Xurrixic mira de verificar que és el mateix que tens demanat.
Fins aviat!
Merci de totes formes!
Bones a tots! 
Referent a l'actualització, jo tinc completades les 6 primeres temporades, excepte el 4x09 famós. Ara m'estic baixant la T7, i em falten:
7x01, 7x04, i del 7x10 al 7x32, vaja, que deu ni do el que em falta!
Records a tots!

Referent a l'actualització, jo tinc completades les 6 primeres temporades, excepte el 4x09 famós. Ara m'estic baixant la T7, i em falten:
7x01, 7x04, i del 7x10 al 7x32, vaja, que deu ni do el que em falta!
Records a tots!