BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 21
- Membre des de: dc. ago. 25, 2010 14:16
- Status: Desconnectat
Re: BEVERLY HILLS
moltes gracies loft, la segona temporada ja la tinc completa, de la tercera tinc molt poc pero ni han capitols molt avancats, per a no perdre l´ordre em falta el 3x03,3x04,3x05,3x06,3x07,3x08,3x09,3x10... te o dic del 1 al 10 per a no perdre l´estel, despres ja et dire els q em falten per a completarla i una vegada mes gracies
Holapistolpete ha escrit:moltes gracies loft, la segona temporada ja la tinc completa, de la tercera tinc molt poc pero ni han capitols molt avancats, per a no perdre l´ordre em falta el 3x03,3x04,3x05,3x06,3x07,3x08,3x09,3x10... te o dic del 1 al 10 per a no perdre l´estel, despres ja et dire els q em falten per a completarla i una vegada mes gracies
En unos momentos pondré a compartir los capítulos del 3x03 al 3x10,si me dices que nombre usas en el E-mule puedo darte slot
Saludos
-
gracias sobrino, uso el mismo nombre q en el foro, esta serie con el doblaje en catalan es mil veces mejor q en castellano, saludos y gracias otra vez.
Pistolpete penjats el 3x04,3x05 i 3x06
a cuidar.se
a cuidar.se
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
sobrino i loft esteu fent un bon treball moltes gracies, ara del 11 al 20 em falta el 3x11,3x17,3x19 i 3x20.
Penjats tots 4!pistolpete ha escrit:sobrino i loft esteu fent un bon treball moltes gracies, ara del 11 al 20 em falta el 3x11,3x17,3x19 i 3x20.
Hola
Compartiendo los episodios 3x11,3x17,3x19 y 3x20 con slot preferente
Saludos
Compartiendo los episodios 3x11,3x17,3x19 y 3x20 con slot preferente
Saludos
Hola, ja he tornat de vacances.
Jo ja tinc les tres primeres completes, de la tercera tinc fins el 15, la quarta incompleta sencera (menys el primer), de la cinquena hem falten de l'1 al 15, de la sisena hem falten del 19 en endavant i de les restants temporades em manca tot.
Ja aniré picant del que aneu posant per la resta de gent.
Moltes gràcies.
P.d. Ara estic compartint el que he dit que tinc de la 4-5 i 6, si algú vol quelcom dels altres capítols que he dit que tinc que ho digui i posso a compartir.
Jo ja tinc les tres primeres completes, de la tercera tinc fins el 15, la quarta incompleta sencera (menys el primer), de la cinquena hem falten de l'1 al 15, de la sisena hem falten del 19 en endavant i de les restants temporades em manca tot.
Ja aniré picant del que aneu posant per la resta de gent.
Moltes gràcies.
P.d. Ara estic compartint el que he dit que tinc de la 4-5 i 6, si algú vol quelcom dels altres capítols que he dit que tinc que ho digui i posso a compartir.
Hola Davitet
He puesto a compartir la tercera temporada pero el slot lo tiene pistolpete,si este tiene a bien darte slot a ti avanzaremos algo más deprisa,yo venía a preparar un ripeo de Stargate y mirar como estaba el foro de peticiones,pero mi tio este fin de semana está en casa y tengo toda la impresión que estoy sobrando,el lunes volveré para ver como está el tema
Buen fin de semana a todos y un saludo al foro
He puesto a compartir la tercera temporada pero el slot lo tiene pistolpete,si este tiene a bien darte slot a ti avanzaremos algo más deprisa,yo venía a preparar un ripeo de Stargate y mirar como estaba el foro de peticiones,pero mi tio este fin de semana está en casa y tengo toda la impresión que estoy sobrando,el lunes volveré para ver como está el tema

Buen fin de semana a todos y un saludo al foro
-
davitet el 3x04 s´ha quedat en el cami, si em pots ajudar jo t´ajudare a completar la tercera temporada, adeu i salut.
El 3x04 possat a compartir.
Agraïria m'expliquesiu recordessiu com es dona slot a un altre. Mai ho he sapigut fer.
Agraïria m'expliquesiu recordessiu com es dona slot a un altre. Mai ho he sapigut fer.
Davitet ha escrit:El 3x04 possat a compartir.
Necessitas agregar com a amic al ruc a en Pistol
un cop el tens agregat vas a l'apartat del emule on posa mensajes (3 icones a la dreta de Transfers) entras i a ma dreta veuras tots els amics que tens agregats al ruc,clickas amb el boto dret sobre el nick d'en pistolpete i clickas la opció on posa,"establecer puesto reservado para amigo" i ja esta !
en breu el veuras descarregant de tu fins que ell es desconecti o tu li donis el teu slot a un altre usuari
un altre cosa:
encara que ell es desconecti del ruc si tu no li treus l'slot kuan es torni a conectar continuará tenint el teu slot
cuidat
Estaria be k tots els ki estiguin baixant capituls facin una actualitzacio de com ho porten pq,al menys jo,ja us he perdut la pista del k teniu i del k no
3x11,3x17,3x19,3x20,7x03,7x04,7x05 i 7x06
aki esta la meva compartida
salut
salut
-
ara mateixa sobrino em dona slot dels capitols q em falten del 3x21 al 3x30, tambe davitet em passa el 3x04 q em falta, si vols afegirte millor, per cert ni han 2 servidors mes anomenats lucrezio64 i sergi-cat q a vegades es descarreguen del meu, moltes gracies a tots adeu
Compartint del 6x19 al 6x32Davitet ha escrit:de la sisena hem falten del 19 en endavant
Estic amb el 7x03LoFt ha escrit:Estaria be k tots els ki estiguin baixant capituls facin una actualitzacio de com ho porten pq,al menys jo,ja us he perdut la pista del k teniu i del k no
salut