Recordeu la sèrie mítica LOS PROBLEMAS CRECEN on sortia en Kirk Cameron i el Leonardo di Caprio quan eren jovenets?
El proper dilluns fan un telefilm que van fer anys després de que acabés la sèrie. El fan a TV3 dilluns 25 de maig 2010, a les 00.35 h. Aquí a Alacant no es veu TV3, i m'encantava la sèrie. Algú voldria capturar-la?
Si algú s'anima, moltíssimes gràcies.
Sinopsi (web TV3): Ara que els fills de la família Seaver han marxat de casa, Jason i Maggie, els pares, volen jubilar-se i vendre la casa. Cadascun dels fills té la seva pròpia idea sobre la venda de la casa: Mike i Carol miren d'impedir-ho, mentre que Ben necessita que es vengui, ja que n'és l'agent immobiliari. Enmig d'aquesta situació, Chrissy, la filla petita, torna a la casa familiar perquè l'han desallotjada del seu apartament.
Els problemes creixen, El retorn dels Seaver [TV3DL25/5,0035
Moderador: Petiso
Re: Els problemes creixen, El retorn dels Seaver [TV3DL25/5,0035
La tinc capturada, quan pugi la pujo !
Adéu !
Adéu !

-
Autor del tema - Entrades: 706
- Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
- Ubicació: Alacant
- Status: Desconnectat
Re: Els problemes creixen, El retorn dels Seaver [TV3DL25/5,0035
Gràcies, Petiso.
No t'havia contestat, perque no havia trobat el fil.
L'altre dia vaig veure el 2n telefilm de Els problemes creixen, a Castilla-La Mancha TV. Es deia "Los problemas siguen". Si CMT té els drets d'emissió, potser TV3 també. Pregunto si la pensen emetre per no perdre'ns-la?
No t'havia contestat, perque no havia trobat el fil.
L'altre dia vaig veure el 2n telefilm de Els problemes creixen, a Castilla-La Mancha TV. Es deia "Los problemas siguen". Si CMT té els drets d'emissió, potser TV3 també. Pregunto si la pensen emetre per no perdre'ns-la?