Bon dia!
Doncs com va comentar en aquest post en xisqi [url]http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=22&t=7791[/url] l'àudio no està sincronitzat, nosé el perquè, però bé.
La cosa està en sincronitzar l'àudio amb el vídeo, jo ho he provat de fer i no hi ha manera, no tinc els àudios originals. Algú que m'ho pogués ensenyar o que s'oferis a fer-ho?
Gràcies, a10!
Sincronitzar àudio
Moderador: Petiso
Re: Sincronitzar àudio
Jo guardo la captura, així que se'n pot fer una V2 si fes falta.
Has provat de modificar els valors de "delay" en el VirtualDub?
Edito: Missatge 3333!!! (95% de flooders, 4% d'inútils i 1% d'útils)
Edito: Missatge 3333!!! (95% de flooders, 4% d'inútils i 1% d'útils)

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Aplicant a l'àudio un delay de -6400ms, la cosa queda bastant arregladeta...r5004 ha escrit:...
...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Ara ho probaré, gràcies.r5004 ha escrit:Aplicant a l'àudio un delay de -6400ms, la cosa queda bastant arregladeta...r5004 ha escrit:...
...
a10!

Tens raó, ara queda clavat.Messi20 ha escrit:Ara ho probaré, gràcies.r5004 ha escrit:Aplicant a l'àudio un delay de -6400ms, la cosa queda bastant arregladeta...r5004 ha escrit:...
...
a10!
Moltes gràcies.