Porto 14 dies sense que hagi aparegut cap font de "La flauta dels sis barrufets" (que, per cert, és un clàssic). No gaire millor em va amb "els Teletubbies Up&down", 19 dies sense fonts. De cuines ja no em queixo perquè tot i que molt a poc a poc va tirant. Doneu-me un cop de ma please, a veure qui més descarrega aquestes coses i les guarda indefinidament?, .... bé, perdoneu, això ha quedat pretensiós
Fonts infantils i gastronòmiques
Moderador: Petiso
-
Vlad
Autor del tema - Entrades: 221
- Membre des de: dl. ago. 11, 2008 10:44
- Ubicació: Valaquia
- Status: Desconnectat
Fonts infantils i gastronòmiques
Hola nois i noies,
Porto 14 dies sense que hagi aparegut cap font de "La flauta dels sis barrufets" (que, per cert, és un clàssic). No gaire millor em va amb "els Teletubbies Up&down", 19 dies sense fonts. De cuines ja no em queixo perquè tot i que molt a poc a poc va tirant. Doneu-me un cop de ma please, a veure qui més descarrega aquestes coses i les guarda indefinidament?, .... bé, perdoneu, això ha quedat pretensiós

Passa i deixa part de la felicitat que portes amb tu ....
-
aliga
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Re: Fonts infantils i gastronòmiques
Hola Vlad
De les fonts de Cuines, tens que tenir sempre 2 fonts visibles. I, almenys, d'una d'elles, tindries que poder baixar amb regularitat.
Si et veig, et donare slot una bona estona
Salut a tothom
De les fonts de Cuines, tens que tenir sempre 2 fonts visibles. I, almenys, d'una d'elles, tindries que poder baixar amb regularitat.
Si et veig, et donare slot una bona estona
Salut a tothom

-
spk2010
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
Els Teletubbies - Amunt i avall: estas baixant l'enllaç correcte? vaig tenir un misteriós problema al publicar l'enllaç, ara hi veig unes quantes fonts.
La flauta dels 6 barrufets: Estem tots igual, a veure si el company birraspirator pot solucionar els problemes amb l'eMule.
Si vols eslot, demana-me'l a l'eMule.
La flauta dels 6 barrufets: Estem tots igual, a veure si el company birraspirator pot solucionar els problemes amb l'eMule.
Si vols eslot, demana-me'l a l'eMule.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
Vlad
Gràcies Àliga, acabo de baixar un srt. de cuines que portava 14 dies penjat, deu ser cosa teva. Ara miro això de l'enllaç Spky

-
Vlad
Gràcies a la Naro i l'Arakelov "La Flauta ...." ja tira, el nou link de Up&Down encara no però m'ha trobat 10 fonts, gràcies Spky, sou uns craks! 

-
Vlad
Cuines, torna a tirar gràcies a l'Àliga, gràcies company!