audios
Moderador: Petiso
audios
hola
m'estic fent per mi la release de Star Trek TNG,babylon 5 i despres caura alguna mes,si per un casual tornan a fer aquestes series i em podeu passar els audios en català es podria fer alguna cosa ben feta ja que el que rula per la xarxa es pot millorar moltissim (alguna cosa aixi com un modest percentatge d'un 300%),tot el que jo m'estic fent es al 100% del video,pero repeteixo que es per a use i disfrute meu i per algun amic
si tornan a fer aquestes series aviseu plis
m'estic fent per mi la release de Star Trek TNG,babylon 5 i despres caura alguna mes,si per un casual tornan a fer aquestes series i em podeu passar els audios en català es podria fer alguna cosa ben feta ja que el que rula per la xarxa es pot millorar moltissim (alguna cosa aixi com un modest percentatge d'un 300%),tot el que jo m'estic fent es al 100% del video,pero repeteixo que es per a use i disfrute meu i per algun amic
si tornan a fer aquestes series aviseu plis
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
Re: audios
Hola Axis
Em sap greu que demanis audios que no siguin per fer feines que comparteixis amb els demes
Salut a tothom
Em sap greu que demanis audios que no siguin per fer feines que comparteixis amb els demes

Salut a tothom

em sembla que no m'has entes be o no m'he explicat be,aviam:aliga ha escrit:Hola Axis
Em sap greu que demanis audios que no siguin per fer feines que comparteixis amb els demes![]()
Salut a tothom
tot el que m'estic fent es provinent de material meu,menys els audios catalans que provenen d'altres llocs,llavors,igual que m'han agafat videos sense permis jo no penso fer el mateix d'agafar audios "by the face" i fer una release per tothom,com aquests audios son d'un lloc que diguem-ne es millor tenir lluny doncs em faig els pepinacos per mi i a correr,ara,si un dia d'aquests tornan a fer aquestes series i vosaltres captureu els audios llavors no em fa res fer una release per tothom amb molta mes resolucio,definicio,nitidessa,bitrate de video i audio anglès AC3 5.1,i tot ficat en pesos de 500 a 600 mb
espero que ara s'hagi entes millor

P.D pero vaja,que mentres passa aixo m'ho estic passant com un nan mirant la serie

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
axis ha escrit:m'estic fent per mi
Aixo es el que has escrit, i nomes puc entedre-ho d'una maneraaxis ha escrit:pero repeteixo que es per a use i disfrute meu i per algun amic

Si obres un projecte de TotsRucs, no em fa res ajudar-te.
Salut a tothom

nomes entens el que vols entendre company,crec que ho he explicat prou be
no obrire projecte ni fare la release sino hi han audios propis de totsrucs,ni vull posar al tag noms que no siguin de rucatala o totsrucs ni vull que m'agafin els videos per fer-los com a propis,pero si tant t'agrada la serie quan la tingui te la puc passar a dvd per a tu,ja gairabe he acabat la 1t
,sempre sota la promesa que ni compartiras pel burru ni li donaras a segons qui
estigueu a l'aguait si tornan a fer TNG,voyager,TOS,babylon 5,farscape,stargate sg-1 o si fan en català la de galactica (la vella i la nova) DS9 i alguna mes que m'oblido,llavors farem una release com cal
,jo de moment m'estic fent per mi les series de TNG,B5,SG-1,voyager i TOS....i amb aixo em penso que de moment en tinc per un parell de dies

no obrire projecte ni fare la release sino hi han audios propis de totsrucs,ni vull posar al tag noms que no siguin de rucatala o totsrucs ni vull que m'agafin els videos per fer-los com a propis,pero si tant t'agrada la serie quan la tingui te la puc passar a dvd per a tu,ja gairabe he acabat la 1t

estigueu a l'aguait si tornan a fer TNG,voyager,TOS,babylon 5,farscape,stargate sg-1 o si fan en català la de galactica (la vella i la nova) DS9 i alguna mes que m'oblido,llavors farem una release com cal

per si algun dia llanço una release us deixo algunas fotos,estic intentant depurar mes l'imatge pero es que els dvd's de la 1t son bastant dolents
[hide]
[/hide]
[hide]
[/hide]
[hide]
[/hide]
[hide]
[/hide]
a messura que avançi en la serie anira millorant ostensiblement
[hide]

[hide]

[hide]