Bon dia Axis,axis ha escrit:a veure,encara que no em creieu des de l'emule puc controlar moltes coses,exemple:
ahir podia veure com a vega (apart de mi) li ajudava una altra font poderosa que ensumo que era la de anluna,avui aquesta ajuda ja no existeix per la cual cosa "el mort" m'ho estic carregant jo tot solet
pregunta:
anluna ¿m'has fet "el salt"?¿ha passat algo que jo hagi de saber?
dic aixo per que no puc eternitzar la pujada jo tot sol amb aquesta serie i si m'ajudeu millor per vega i per mi
el cap de setmana si que vaig apagar el mac per donar-li un descansans, pero desde el diumenge nit esta iniciat.
Últimament només descarrega de mi Vega, no se perque la resta de gent que estava descarregant la serie o no em veu o no esta descarregant els capituls que tinc compartits. De moment millor per la Vega perque descarrega sense parar a 42Kb/s.
Jo et vaig donar la paraula que continuaria compartint la serie una llarga temporada i així ho faré. Un altre cosa es que no tinc molt temps, per revisar el foro a diari i penjar els capituls que necesita la gent diariament. Pero quan tinc una estoneta o miro i comparteixo, ara el problema es que per compartir algun capitul més haig de treure algun altre.
Estaria bé que la gent que esta descarregant la serie digues per a on va, així intentem donar una ajuda.