BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: anluna » dt. abr. 27, 2010 7:15

axis ha escrit:a veure,encara que no em creieu des de l'emule puc controlar moltes coses,exemple:

ahir podia veure com a vega (apart de mi) li ajudava una altra font poderosa que ensumo que era la de anluna,avui aquesta ajuda ja no existeix per la cual cosa "el mort" m'ho estic carregant jo tot solet

pregunta:

anluna ¿m'has fet "el salt"?¿ha passat algo que jo hagi de saber?

dic aixo per que no puc eternitzar la pujada jo tot sol amb aquesta serie i si m'ajudeu millor per vega i per mi
Bon dia Axis,

el cap de setmana si que vaig apagar el mac per donar-li un descansans, pero desde el diumenge nit esta iniciat.
Últimament només descarrega de mi Vega, no se perque la resta de gent que estava descarregant la serie o no em veu o no esta descarregant els capituls que tinc compartits. De moment millor per la Vega perque descarrega sense parar a 42Kb/s.

Jo et vaig donar la paraula que continuaria compartint la serie una llarga temporada i així ho faré. Un altre cosa es que no tinc molt temps, per revisar el foro a diari i penjar els capituls que necesita la gent diariament. Pero quan tinc una estoneta o miro i comparteixo, ara el problema es que per compartir algun capitul més haig de treure algun altre.

Estaria bé que la gent que esta descarregant la serie digues per a on va, així intentem donar una ajuda.

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dt. abr. 27, 2010 8:05

5x28,5x31 i 5x32 penjats
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. abr. 27, 2010 9:18

vega:he deixat els que et falten de la 5t i he posat a compartir del 6x4 al 6x32,si ja vas xuclant d'anluna millor i s'avança feina

anluna:si de tant en tant pots mirar per aqui i posant arxius m'ajudaras a acabar abans,a vega li falten una pila encara i a veure si entre tu,loft i jo li podem completar el mes aviat possible (es veu que ningu mes rula per aqui)

vega i anluna:no atureu l'ordinador,estan fets per anar funcionant sempre,si es paran al final es fan malbe :twisted:

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dc. abr. 28, 2010 15:03

axis no et puc veure, em pasa el mateix que fa un temps amb Anluna. Estic connectada, però no sé que pasa...

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dj. abr. 29, 2010 10:46

Vega que et fa falta?

Vega

Entrada Autor: Vega » dj. abr. 29, 2010 15:00

LoFt ha escrit:Vega que et fa falta?
Gracies LoFt!!!

Vaig per 6x12.
La t7 la tinc bastant avançada, però encara em falten uns quants.

axis m'ha dit que ha tret els arxis que compartia per que no em connecto.
Ho respecto axis, i ets lliure de compartir només si vols, però dençà que em vas dir que em connectes més no he parat de estar connectada dies seguits.
D'una nit que estava connecta a l'endemà ja no et podia veure. Gràcies igualment per tot el que he pogut descarregar de tu.

No cal que ningú es comprometi amb mi, si m'oferiu ajuda jo l'accepto, però entenc que no pogueu estar sempre compartint. Aniré descarregant el que pugui i aniré fent.

Davitet
Entrades: 106
Membre des de: ds. març 07, 2009 12:34

Entrada Autor: Davitet » dj. abr. 29, 2010 16:22

Ostres, jo m'he quedat penjadíssim en el 3x12 i no veig cap font. Us demano ajut. Gràcies.

naroatna
Entrades: 21321
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dj. abr. 29, 2010 16:52

Hola Vega !

Fa molts dies que et vaig passar slot, i bé que veig que vas descarregant de mi també, ara mateix em "tibes" del 6x12, ni que la velocitat no sigui de F1, però que tampoc està gens malament... En aquest moment baixes de mi a 13 KB i ni que potser altres estones sigui a la meitat o menys, no tothom té la sort de gaudir amb slot "permanent".

Igualment tenim la promesa d'Anluna i d'Enfotimada que continuaran compartint i segur que faran compliment, ni que tots tenim els nostres moments en que estem out, però no cal desesperar.

O sigui que no desesperis que segur que també la podràs arribar a completar i a compartir. I si creus que a la nit has d'apagar el PC, doncs tu mateixa, perquè jo un portàtil tampoc el deixaria pas engegat sempre dia i nit.

I res més que "piano, piano si va lontano", és com funciona també l'eMule i encara més, donar tants KB com vas rebent, del mateix arxiu si s'escau o sinó de qualsevol altre que estiguis compartint.

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Vega

Entrada Autor: Vega » dj. abr. 29, 2010 17:19

Si Naro, ja fa dies que descarrego sempre de tu també!! d'Anluna vaig descarregant molt com sempre. També de Laithenea i d'en Loft. Gràcies!!!
Tampoc m'oblido de tot el que he descarregat de l'uku. Gràcies també.

No volia que semblés un retret, per que no ho és.
Jo agraeixo molt de veritat tota l'ajuda. No tinc presa, i no volia que semblés que reclamo res a ningú per que no ho és. A axis l'hi agraeixo molt el que he descarregat d'ell. I als demés també ho agraeixo, l'ajuda i l'interés que teniu.

Vega

Entrada Autor: Vega » dj. abr. 29, 2010 17:23

Davitet ha escrit:Ostres, jo m'he quedat penjadíssim en el 3x12 i no veig cap font. Us demano ajut. Gràcies.
Davitet jo ho sento, però no tinc la t3. Si vols anar avançant comparteixo t4 i t5, mentres algú t'ho pugui penjar.

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dj. abr. 29, 2010 18:53

Hola a tots,

No me'n volia anar sense dir-vos que me'n vaig de TR i que, si necessiteu un cop de mà em trobareu a través del xat de la mula.

Jo faré descàrregues directes de les sèries i pel·licules que m'agradin, sempre que sigui possible, perquè no vull dependre tant de la bona predisposició dels altres ni haver de donar la pallissa als solidaris, o de retreure que alguns no comparteixin o que no assumeixin els seus compromisos.

Compartiré a l'aMule tot allò que descarregui i algú demani i em connectaré sempre que pugui per atendre les peticions que em feu arribar a través del xat. No cal dir que donaré slot als coneguts que m'han tractat bé. Malauradament, no tots els arxius que m'interessen estan en DD, per això em continuareu veient quan hagi de descarregar alguna cosa i també us demanaré algun cop de mà amb missatges en el xat. Però, encara que no descarregui res, també em veureu sovint, com avui, que no descarrego però pujo. Algú d'aquest forum que jo havia considerat amic em va donar la idea de connectar-me per pujar, sense descarregar.

Vaig haver de guardar els capítols anteriors al 6x24 per poder encabir els que em faltaven de la última temporada, que en Loft i la Naro m'han ajudat a completar del tot, però en tornaré a penjar, si cal. Son dues bellíssimes persones, aquests dos, altruïstes del tot. També la Laithenea em va donar unes hores d'slot molt d'agrair, l'Arakelov em va ajudar amb tots els que ell havia penjat, la supersònica Anlunita em va permetre xuclar-li molts Gb quan tenia compartits els que jo necessitava i ella també estava connectada... No m'oblido de la gent que no és de TR i també em donava slot i, fins i tot, he d'agraïr alguns Mb a l'axis. Gràcies a tots els que, durant anys, m'heu permès esperar i creure en la solidaritat humana però, especialment, als que no m'heu decebut.

FINS A SEMPRE en el xat de les mules. :wink:
Tal faràs, tal trobaràs.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dj. abr. 29, 2010 19:53

cony ¿i tot aixo per un privat (menys mal que era privat,si ho arribo a dir en obert....nótese el ritintin) d'aquest mati? :lol: :lol: :lol:

au va,que tinc molta feina

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dv. abr. 30, 2010 7:40

Davitet ha escrit:Ostres, jo m'he quedat penjadíssim en el 3x12 i no veig cap font. Us demano ajut. Gràcies.
Compartit.

Vega dius que la t3 no la tens, podries aprofitar per descarregar-la al mateix temps que Davitet, així compartim descarregueu els dos i us aneu autocompartint.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dv. abr. 30, 2010 8:49

Vega haurias de ser mes concreta en les teves peticions (necessitu akest,akest,akest i akest)

Un consell et donare,jo si estigues en el teu llok faria el seguent:
Començaria a mirar desde el capitul 1x01 i començaria a completar tot el k falta desde aki
oblidat de t8 i t7,ja arribaras aki
a mes ho trobo il.logic si no tens encara res de la t3 k descarreguis la t5

be,es una opinio,res mes,a partir de aki decideixes tu

jo et posu ara mateix el k tink kompartit,i tink la prioritat disponible tb!

5x19,5x28,5x31,5x32
6x13,6x14,6x15,6x16,6x17
8x08
9x26,9x27

Ara penjare el k demanava en davidet una mika mes enrere el 3x12 crec k era

a cuidar.se pajarus

Davitet
Entrades: 106
Membre des de: ds. març 07, 2009 12:34

Entrada Autor: Davitet » dv. abr. 30, 2010 10:25

Sou fantàstics. Moltes gràcies.

Si algú necessita capílos del 3x12 enrrere que ho possi aqui i els posso a compartir (crec que ja tinc compartint dos del la temporada 10, que no sé perque els tinc ja descarregats)

Insisteixo, moltes gràcies.

Respon