no savia on posar aquest missatge i l'he posat aqui,si va en un altre lloc canvieu-lo plis
estic montant (de fet ja la tinc) la peli avalon que tinc remasteritzada,l'he posat audio AC3 5.1 espanyol+DTS 5 canals a 754 kbps,pero em falta un audio anglès que no trobo per enlloc,he mirat pel burru i res,¿algu sap d'alguna web on el pugui trobar?,en tot cas si algu el troba per algun lloc li agrairia que em fes un xiulet
audio anglès
Moderador: Petiso
Re: audio anglès
yujuuu!!...que em pot ajudar algu?axis ha escrit:no savia on posar aquest missatge i l'he posat aqui,si va en un altre lloc canvieu-lo plis
estic montant (de fet ja la tinc) la peli avalon que tinc remasteritzada,l'he posat audio AC3 5.1 espanyol+DTS 5 canals a 754 kbps,pero em falta un audio anglès que no trobo per enlloc,he mirat pel burru i res,¿algu sap d'alguna web on el pugui trobar?,en tot cas si algu el troba per algun lloc li agrairia que em fes un xiulet
Re: audio anglès
gracies de nou,pero em fa l'efecte que tampoc dura audio angles,no se quina mania de no posar en el tag quins audios porta i quant els fan ho fan dient mentides per atreure a mes gent,fa uns dies vaig baixar un que posaba espanyol-english i resulta que el "english" era l'audio polac i aquest ja el tinc
es una llastima ja que la qualitat del video es remasteritzada i es veu que te cagas i la part final del concert escoltada amb el DTS es increible,li dona cent mil voltes al AC3 5.1,l'he escoltada com 20 vegades ja
[hide]
[/hide]
[hide]
[/hide]
[hide]
[/hide]
a veure si algun dia d'aquests....
es una llastima ja que la qualitat del video es remasteritzada i es veu que te cagas i la part final del concert escoltada amb el DTS es increible,li dona cent mil voltes al AC3 5.1,l'he escoltada com 20 vegades ja
[hide]
[/hide][hide]
[/hide][hide]
[/hide]a veure si algun dia d'aquests....