NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Moderador: Petiso
Re: NOVA TEMPORADA SPUTNIK
Perfecte. Diga'm com te'l puc fer arribar per privat.
Em referia al "model" de com "anunciar" l'arxiu al web.
Em referia al "model" de com "anunciar" l'arxiu al web.
Petiso, un recordatori per saber com et faig arribar el fitxer per privat.
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
Davidet, com va el tema?
Vols que faci jo els dos de Johnny cash, o ja els tens tu fets.
Salut a tothom
Vols que faci jo els dos de Johnny cash, o ja els tens tu fets.
Salut a tothom

-
- Entrades: 7
- Membre des de: dc. març 24, 2010 22:56
- Ubicació: Sota una col.
Com va amb el senyor Cash?
Sóc un (molt) humil aficionat a la vostra feina. Conservo tots els Sputniks que heu penjat per la meva feina (profe de música) i estic patint per que al programa del 33 emeten documentals molt bons i fa mesos que no se'n penja gairebé cap. Aquest del Cash és encara millor del normal, i fa dies que segueixo la vostra conversa a veure què.
En resum, el ripeig i penjamenta d'sputniks, millorarà?
I no em queixo eh? Només puc agrair els esforços que heu fet, ja que hi ha dos anys d'Sputnik al web, però em sap greu el que passa ara, res més.
Perdoneu-me si us he ofès dient alguna cosa, no vull semblar impertinent toca-trons.
Gràcies de nou.
Sóc un (molt) humil aficionat a la vostra feina. Conservo tots els Sputniks que heu penjat per la meva feina (profe de música) i estic patint per que al programa del 33 emeten documentals molt bons i fa mesos que no se'n penja gairebé cap. Aquest del Cash és encara millor del normal, i fa dies que segueixo la vostra conversa a veure què.
En resum, el ripeig i penjamenta d'sputniks, millorarà?
I no em queixo eh? Només puc agrair els esforços que heu fet, ja que hi ha dos anys d'Sputnik al web, però em sap greu el que passa ara, res més.
Perdoneu-me si us he ofès dient alguna cosa, no vull semblar impertinent toca-trons.
Gràcies de nou.
El temps fa com la mula, no recula.
-
Hola naltros3
En Johnny Cash esta fet, nomes estic esperant a la resposta d'en davidet. Si el dilluns no ha dit res, publicare els links
Sobre la resta d'Sputniks. Els tinc capturats tots
Tinc que comprovar-los, mirar quines son reemissions i quins son nous. Aixi que pots estar tranquil, que poc a poc es publicaran tots
En Johnny Cash esta fet, nomes estic esperant a la resposta d'en davidet. Si el dilluns no ha dit res, publicare els links

Sobre la resta d'Sputniks. Els tinc capturats tots

Tinc que comprovar-los, mirar quines son reemissions i quins son nous. Aixi que pots estar tranquil, que poc a poc es publicaran tots

-
- Entrades: 7
- Membre des de: dc. març 24, 2010 22:56
- Ubicació: Sota una col.
Àliga, moltes gràcies pels esforços. El que feu és una meravella, si més no a mi em té encantat.
Espero que no us hagueu sentit molestos per haver-vos dit res.
Fins aviat doncs.
Espero que no us hagueu sentit molestos per haver-vos dit res.
Fins aviat doncs.

El temps fa com la mula, no recula.
Ostres, aliga, disculap que no et dies res. He estat uns dies "desconectat" i no he llegit el missatge fins ara.
Jo, de fet, ja els tenia també fets, només que, com vas veure, estava pendent de fer-li arribar a en Petiso la meva feina per a que li donés l'OK, pero no em va dir com li havia de fer arribar.
De totes maneres he continuat capturant els sputniks que han fet fins ara (crec que tots són repetits); excepte aquest darrer (el dels Monkees), que si te'n pots cuidar tu aliga, t'ho agraïria.
Jo insisteixo en la meva oferta de cuidar-me d'ara en endavant dels sputniks, pero per favor, si cal comprobar la tasca que faig previament a penjar-la, dieu-me, per favor, com us ho faig arribar.
Moltes gràcies a tots.
Jo, de fet, ja els tenia també fets, només que, com vas veure, estava pendent de fer-li arribar a en Petiso la meva feina per a que li donés l'OK, pero no em va dir com li havia de fer arribar.
De totes maneres he continuat capturant els sputniks que han fet fins ara (crec que tots són repetits); excepte aquest darrer (el dels Monkees), que si te'n pots cuidar tu aliga, t'ho agraïria.
Jo insisteixo en la meva oferta de cuidar-me d'ara en endavant dels sputniks, pero per favor, si cal comprobar la tasca que faig previament a penjar-la, dieu-me, per favor, com us ho faig arribar.
Moltes gràcies a tots.
-
M'estic encarregant de nou dels documentals d'Sputnik 
De moment, nomes he trobat un problema amb la primera part del documental de jamaica. Em falten els darrers 5 minuts
De fet, ara mateix vaig a posterjar nous links
Salut a tothom

De moment, nomes he trobat un problema amb la primera part del documental de jamaica. Em falten els darrers 5 minuts

De fet, ara mateix vaig a posterjar nous links

Salut a tothom

Aliga, t'en cuides tu al 100%? (Si vols jo et puc ajudar. L'únic es el de demà al matí, que no el podré capturar: te'n cuides tu?) Gràcies per tot.
Si et quedes tu amb l'sputnik ja m'oferiré jo per un latre projecte.
Si et quedes tu amb l'sputnik ja m'oferiré jo per un latre projecte.
Hola bona tarda! Algú sap on puc trobar un programa de l'Sputnik de l'època entre 1990 i 1997 aproximadament?¿ Vaja, algun programa que no fos del format dels actuals...
Agrairia profundament si algú sabés on trobar-lo o el tingués i tal...
MOltes gràcies!
Agrairia profundament si algú sabés on trobar-lo o el tingués i tal...
MOltes gràcies!