TEMPS DE SILENCI
Moderador: Petiso
Re: TEMPS DE SILENCI
hola a tots, segueixo molt encallat en el 23 i 24 de la primera temporada.
help!!
a reveure a tots!!
help!!
a reveure a tots!!
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
Jo t'he vist per la cua. I per nassos tens que poder baixar el que et falta perque els tinc en primicia.
Es mes, hi ha altre gent que se'ls esta descarregant ademes de tu, aixi que tindries que veure mes fonts
Una pregunta, tens sempre l'emule en marxa o l'engegues i pares??
Salut a tothom
Es mes, hi ha altre gent que se'ls esta descarregant ademes de tu, aixi que tindries que veure mes fonts

Una pregunta, tens sempre l'emule en marxa o l'engegues i pares??
Salut a tothom

hola aliga!
el paro per la nit sempre, el tinc de les 8 del mati a les 11 de la nit enjegat, algun dia concret sobretot cap de setmana no el paro ni per la nit.
crec que son forces hores oi??
a reveure!
el paro per la nit sempre, el tinc de les 8 del mati a les 11 de la nit enjegat, algun dia concret sobretot cap de setmana no el paro ni per la nit.
crec que son forces hores oi??
a reveure!
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Has de pensar, que quan el pares per la nit, perds el lloc a la cua que feies.
Per exemple: Si jo tinc sobre 2000 persones a la cua constantment, es dificil que pugui donar-te res si quan ja gairebe et toca xuclar pares el pc.
El meu consell es que durant una temporadeta, no paris el pc per res. De segur que notaras canvis
Salut a tothom
Per exemple: Si jo tinc sobre 2000 persones a la cua constantment, es dificil que pugui donar-te res si quan ja gairebe et toca xuclar pares el pc.

El meu consell es que durant una temporadeta, no paris el pc per res. De segur que notaras canvis

Salut a tothom

ja està ja tinc tots els de la primera temporada descarregats.
merci a tots!!!
ara m'aniria bé una ajudeta pels: 2x02, 2x04, 2x05, 2x07 i 2x08, per acabar la segona temporada.
salutacions a tots!!!
merci a tots!!!
ara m'aniria bé una ajudeta pels: 2x02, 2x04, 2x05, 2x07 i 2x08, per acabar la segona temporada.
salutacions a tots!!!
-
- Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
Penjats tots ells i en llançament!!!litus77 ha escrit: ara m'aniria bé una ajudeta pels: 2x02, 2x04, 2x05, 2x07 i 2x08, per acabar la segona temporada.
-
- Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
Ei holaa!!litus77 ha escrit:ok sandrucheta!!! merci per tot.
a reveure.
Com va? Ja els tens tots?? Perquè fa dies que no et veig per la mula. Et falta algun capítol per baixar??
ei hola sandrucheta!
doncs em faria falta ajuda pel 2x04 i el 2x07 i ja acabo amb la segona temporada.
merci per tot!!!
doncs em faria falta ajuda pel 2x04 i el 2x07 i ja acabo amb la segona temporada.
merci per tot!!!
hola a tots, us voldria demanar un ultim favor, ja que fins ara m'heu ajudat molt.
em falten 3 capitols per tenir totes les temporades de la serie, son el 3x02, 3x03, i 3x06. si em puguessiu donar una empenta ho agrairia, fa dies que estic encallat.
merci a tots!!!
em falten 3 capitols per tenir totes les temporades de la serie, son el 3x02, 3x03, i 3x06. si em puguessiu donar una empenta ho agrairia, fa dies que estic encallat.
merci a tots!!!