Entrevista a Jose Montilla
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 8
- Membre des de: dv. gen. 23, 2009 20:48
- Status: Desconnectat
Entrevista a Jose Montilla
Molt bones!!
Sembla que l'entrevista al president Montilla ha aixecat polseguera. No la vaig poder veure aixi es que em preguntava si la gent de TotsRucs l'havieu capturat i si es aixi m'agradaria molt poder-la veure.
Moltissimes gracies!!!!!
Sembla que l'entrevista al president Montilla ha aixecat polseguera. No la vaig poder veure aixi es que em preguntava si la gent de TotsRucs l'havieu capturat i si es aixi m'agradaria molt poder-la veure.
Moltissimes gracies!!!!!
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Re: Entrevista a Jose Montilla
Jo la tinc capturada. Quan pugui la pujo al Megaupload.Robert_Hood ha escrit:Molt bones!!
Moltissimes gracies!!!!!
-
serà un mètode experimental, per comprovar si d'aquí a un any encara perdura el video al servidor... 

Si només la vols veure està aquí [url]http://www.tv3.cat/videos/2776910/Entre ... eneralitat[/url]
Salut i sort

Ah, experimenta experimenta :-pOliana ha escrit:serà un mètode experimental, per comprovar si d'aquí a un any encara perdura el video al servidor...
També podem comprovar quantes fonts apareixen al emule (0 ??)
Ferriol ..... no ens fotis els clients home !!Ferriol ha escrit:Si només la vols veure està aquí [url]http://www.tv3.cat/videos/2776910/Entre ... eneralitat[/url]

Home..., si voleu fer una competició Megaupload versus eMule podríem escollir una... qualsevol cosa.
Qui conservi això d'aquí un any, serà només un pervertit masoquista

Qui conservi això d'aquí un any, serà només un pervertit masoquista

Salut i sort

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
O un sadic que va disfrutar mentre l'hi fotien canya al presi
Per cert, heu llegit aixo?
Salut a tothom

Per cert, heu llegit aixo?
Salut a tothom

-
Ja el tens aquí: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=7524Robert_Hood ha escrit:Molt bones!!
Moltissimes gracies!!!!!
Salutacions... i de res!!!

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAOliana ha escrit:serà un mètode experimental, per comprovar si d'aquí a un any encara perdura el video al servidor...

P.D perdo,ha sigut un lapsus
P.D 2 JAJAJAJAJAJAJAJAJA

-
Autor del tema - Entrades: 8
- Membre des de: dv. gen. 23, 2009 20:48
Moltissimes gracies!!!!!
Deu ni do la vida que te aquest forum, seguim aixi. Visca els continguts multimedia en català!!!!
Moltes gracies de nou, m'heu facilitat no una, sinó dues maneres de veure-la!!!
Deu ni do la vida que te aquest forum, seguim aixi. Visca els continguts multimedia en català!!!!
Moltes gracies de nou, m'heu facilitat no una, sinó dues maneres de veure-la!!!