[PET] Els Contes del Mico d'Or
Moderador: Petiso
[PET] Els Contes del Mico d'Or
A veure si seria possible publicar la serie Els Contes del Mico d'Or, un classic de les series d'aventures.
La fan de dilluns a divendres al K3/33 a les 20.40h, el primer episodi l'han fet el 27/11/06, però el repeteixen al K3D el 28/11/06 a les 16.15h, tot aixo segons la pagina web de tvc.cat
Tant si es pot capturar/compartir com no, moltes gracies per endavant.
Salutacions
La fan de dilluns a divendres al K3/33 a les 20.40h, el primer episodi l'han fet el 27/11/06, però el repeteixen al K3D el 28/11/06 a les 16.15h, tot aixo segons la pagina web de tvc.cat
Tant si es pot capturar/compartir com no, moltes gracies per endavant.
Salutacions
En el 300 em sone que no ho fan, la informació que he comentat ho he vist aqui --> http://www.tv3.cat/ptvcatalunya/tvcProg ... =194572209
De totes maneres a veure si pots capturar del capitol 2 (que el fan dema al K3/33) en endavant, jo miraré de fer unes gestions amb una persona que va comentar que tenia pensat en capturar la serie, amb una mica de sort podria tenir el primer capitol.
Salutacions
De totes maneres a veure si pots capturar del capitol 2 (que el fan dema al K3/33) en endavant, jo miraré de fer unes gestions amb una persona que va comentar que tenia pensat en capturar la serie, amb una mica de sort podria tenir el primer capitol.
Salutacions
Hola, jo soc la persona amb qui ha parlat en judastop, i si, tinc el primer capitol i penso anar capturant els altres. Ja he fet la compression per que ocupi uns 350 mb i la qualitat es molt bona, si vols t'envió un sample per veure si el voleu aixi i ens estalviem el montatje de dvdrip o nomes vols l'audio.
mi gozo en un pozo
ves per on, resulta que avui no he arribat a temps de grabar la serie, bruu quina rabia, i estic mirant aixo del k3d i no ho trobo enlloc i al 300 no la fan, grrrrr
ho sento molt, espero que el xordi ho hagui pogut capturat,
per cert ¿com puc fer un sample? ho estic probant però no hi ha manera

per cert ¿com puc fer un sample? ho estic probant però no hi ha manera
Aqui us envio el link del primer capitol
ed2k://|file|Els%20contes%20del%20mico% ... XVZQFHPAKC|/
ja hem direu com ho anem fent, si obro jo una plana del forum com a tusseries o us encarregueu vosaltres i jo us vaig enviant els link
ed2k://|file|Els%20contes%20del%20mico% ... XVZQFHPAKC|/
ja hem direu com ho anem fent, si obro jo una plana del forum com a tusseries o us encarregueu vosaltres i jo us vaig enviant els link
pq no trobo fonts???
Hola gent,
Fa com un mes que vaig començar a baixar dos episodis dels contes del mico d'or, i això no baixa mai. Com és això , que ja no hi ha ningú que la comparteixi??? És que no porten ni el 50% .
Gràcies.
Fa com un mes que vaig començar a baixar dos episodis dels contes del mico d'or, i això no baixa mai. Com és això , que ja no hi ha ningú que la comparteixi??? És que no porten ni el 50% .

Gràcies.