Segur que ja hi esteu al tanto... per si un cas, algú podría fer el projecte si em permeteu la petició, anada i tornada?
Moltes gracies.
[PET] La final de la Supercopa d'Espanya, avui diumenge.
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
- Status: Desconnectat
Re: [PET] La final de la Supercopa d'Espanya, avui diumenge.
Doncs pel que es veu ningú estava al "tantu"... però jo vaig veure la teva petició i ho vaig capturar. Com que ho van fer per tve1, y por supuesto sólo en castellano intentaré fer-ne un muntatge amb els àudios de Catalunya Ràdio i Rac1 (que encara m'he de baixar de les respectives webs...)javinglish ha escrit:Segur que ja hi esteu al tanto... per si un cas, algú podría fer el projecte si em permeteu la petició, anada i tornada?
Moltes gracies.

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 601
- Membre des de: dl. set. 08, 2008 19:32
- Ubicació: L'Espluga de Francolí
Pues sí, si poses àudios en català millor que millor (jo reconec que escolto la ràdio en castellà a RNE per Germán García) perquèl Rivero és un impresentable com a narrador
-
Autor del tema - Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
E "Juancar"? i en "Josean de la House", ufnasticdetgn ha escrit:... perquèl Rivero és un impresentable com a narrador

Gracies r5004, una cop mes tot un detall

L'anada ja està publicada; a la primera part i només a l'àudio de Rac1, hi ha uns talls (uns silencis) que ja hi eren en els mp3 baixats de la web de Rac1 i que a sobre, desincronitzava l'àudio...
Espero que a la tornada aquests talls no hi siguin i sigui més fàcil fer el muntatge.

Espero que a la tornada aquests talls no hi siguin i sigui més fàcil fer el muntatge.

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."