La 5ª del Magnum
Moderador: Petiso
La 5ª del Magnum
S'hi pot fer res perquè em vagin baixant els capítols?
Només tinc l'1, el 3 i el 17 i els altres estan allà morts de fàstic sense baixar.
Gràcies
Només tinc l'1, el 3 i el 17 i els altres estan allà morts de fàstic sense baixar.
Gràcies
Re: La 5ª del Magnum
He pujat la prioritat de tota la temporada (menys l'1, el 3 i el 17). Vols que faci alguna cosa més?Ermesenda ha escrit:S'hi pot fer res perquè em vagin baixant els capítols?...

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

No, de moment ja està bé. Ja aniré demanantr5004 ha escrit:Vols que faci alguna cosa més?

Tot i que veig que el teu missatge és de les 16:45 d'ahir i ... encara no s'ha mogut res

L'altra vegada, (amb la quarta de Magnum) em costava molt veure't, no sé el perquè. A més, aquests dies també he donat més prioritat a "K-19 The Widowmaker" i al Sense Ficció 1x25, així que paciència.Ermesenda ha escrit:Tot i que veig que el teu missatge és de les 16:45 d'ahir i ... encara no s'ha mogut res

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Jo també els hi he donat prioritat màxima al 13, 14 i 15 de la 5a temporada de Magnum... 

Doncs apa! Ja tens 50 KB/s per tu soleta...
Això hauria d'anar força de pressa... 

Gràcies Josep M.
Només em falten el 14 i 15 que ara, a les 12:30h. veig que estan parats. Si te n'has anat de vacances, ja ho acabarem al setembre
Només em falten el 14 i 15 que ara, a les 12:30h. veig que estan parats. Si te n'has anat de vacances, ja ho acabarem al setembre