Peticio: Cabalgata d'avui a tv3
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
- Status: Desconnectat
Peticio: Cabalgata d'avui a tv3
Ei holaa!
Voldria fer una petició: aquest any passa la cabalgada dels reis de tv3 per Martorell, i em faria molta ilusió si algu el pogués gravar per tenir-lo, que passen pel carrer on abans vivia. Algú em podria fer aquest favor??
Moltes gràcies
PD. Oblidava dir que la cabalgata la retransmeten a tv3 a les 19'40h fins que comenci el telenoticies.
Voldria fer una petició: aquest any passa la cabalgada dels reis de tv3 per Martorell, i em faria molta ilusió si algu el pogués gravar per tenir-lo, que passen pel carrer on abans vivia. Algú em podria fer aquest favor??
Moltes gràcies
PD. Oblidava dir que la cabalgata la retransmeten a tv3 a les 19'40h fins que comenci el telenoticies.
-
Autor del tema - Entrades: 506
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 22:09
- Ubicació: Barcelona
Re: Peticio: Cabalgata d'avui a tv3
Ei hola!!aliga ha escrit:La programo ara mateix![]()
Salut a tothom
Moltíiiiiiiiiiiiiiisimes gràcies!! Gràcies, i feliç any nou!!
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Sandrucheta, tinc males noticies
Vaig programar la gravacio mentre hi havia un altre d'activa (els Looney Tunes). Teoricament no va donar cap problema, pero al final el que ha passat es que no ha gravat ni un minut de la cavalgada
Tinc que parlar d'aquest tema amb els que saben al apartat de servei tecnic, ja que el que ha passat em sap molt greu i espero que no em torni a passar amb ningu mes
Salut a tothom

Vaig programar la gravacio mentre hi havia un altre d'activa (els Looney Tunes). Teoricament no va donar cap problema, pero al final el que ha passat es que no ha gravat ni un minut de la cavalgada

Tinc que parlar d'aquest tema amb els que saben al apartat de servei tecnic, ja que el que ha passat em sap molt greu i espero que no em torni a passar amb ningu mes

Salut a tothom

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
doncs jo la vaig capturar, però el projectX em dona més de 700 errors
...o sigui que no serveix per res.
despres de revissar l'antena i la instal·lacio, resulta que l'endoll del pc a l'antena estava fluix
em sap greu.

despres de revissar l'antena i la instal·lacio, resulta que l'endoll del pc a l'antena estava fluix

em sap greu.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Spk2010, el que vol la Sandrucheta es poder veure la cabalgata pel seu poble, no hi ha manera de fer un arxiu per l'us personal d'ella??
Salut a tothom
Salut a tothom