Hi ha alguna possibilitat de que algú més comparteixi aquestos dos capitols ? es que només hem surten 2-3 fonts.
Si us plau, que algú ho comparteixi, gràcies.
Marc
Capitols 231 i 235 Ventdelpla 5x16 i 5x20
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 21321
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: Capitols 231 i 235 Ventdelpla 5x16 i 5x20
Hola Marc,
Per ajudar posaré aquest dos en la meva màxima prioritat. El que passa és que els que compartim, ho fem amb tant volum que tardem en repartir, però no desesperis que els aconseguiràs tenir també.
Com bé expliques en l'altre fil, que ja podies haver aprofitat per concretar la petició, ens fa falta una mica més de col·laboració per part de tothom en compartir el que és descarrega, però ja veus que no sempre és així.
Salut!
Per ajudar posaré aquest dos en la meva màxima prioritat. El que passa és que els que compartim, ho fem amb tant volum que tardem en repartir, però no desesperis que els aconseguiràs tenir també.

Com bé expliques en l'altre fil, que ja podies haver aprofitat per concretar la petició, ens fa falta una mica més de col·laboració per part de tothom en compartir el que és descarrega, però ja veus que no sempre és així.

Salut!

Moltes gràcies!
Jo també els tinc compartint. Els donaré màxima prioritat.

Jo també els tinc, per manca d'espai els vaig treure però ja els he tornat a posar. Espero que vagi més ràpid.
Salut !!
Salut !!