[CAPTURA] 01:05 - La catana oculta.
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 127
- Membre des de: dt. oct. 10, 2006 19:27
- Ubicació: Flix / Tarragona
- Status: Desconnectat
[CAPTURA] 01:05 - La catana oculta.
Aquesta nit per TV3 a la 01:05 fan la pel·licula "La catana oculta" del mestre Yoji Yamada. És la segona pel·lícula d'una "trilogia" de samurais realitzada per aquest mateix director. La primera ja la vau capturar, El crepuscle del samurai.
A veure si algú la pot capturar. I si de cas, ja faria jo mateix el muntatge si em passéssiu l'audio.
Gràcies.
PD: Enllaç a IMDb.
A veure si algú la pot capturar. I si de cas, ja faria jo mateix el muntatge si em passéssiu l'audio.
Gràcies.
PD: Enllaç a IMDb.
Re: [CAPTURA] 01:05 - La catana oculta.
Capturat, demuxat i comprovat .... tot OK 
Va be l'audio per pando ??
Adéu !
PD: Si no tens DVDrip o és molt cutre, puc fer un TDTrip sense logo :-p

Va be l'audio per pando ??
Adéu !
PD: Si no tens DVDrip o és molt cutre, puc fer un TDTrip sense logo :-p

-
Tinc un DVDrip i està prou bé, amb l'audio en tinc prou.
I pujar-lo... no sé, puja'l on vulguis i ja m'espavilaré jo per baixar-lo. No he fet servir mai el pando, però vaja, si mi fico segur que en 5 minuts en trec l'entrellat.
I pujar-lo... no sé, puja'l on vulguis i ja m'espavilaré jo per baixar-lo. No he fet servir mai el pando, però vaja, si mi fico segur que en 5 minuts en trec l'entrellat.
-
Bones,
Vaig fer el muntatge amb un DVDrip que vaig trobar, però no acaba de funcionar bé al dvd de sobretaula, de manera que n'estic baixat un parell més. Però he vist que el Teucre ha tret una versió TDT, i ara potser ja no val la pena, què en penseu?
Vaig fer el muntatge amb un DVDrip que vaig trobar, però no acaba de funcionar bé al dvd de sobretaula, de manera que n'estic baixat un parell més. Però he vist que el Teucre ha tret una versió TDT, i ara potser ja no val la pena, què en penseu?
Pots fer-la perfectament, ja que el DVD teòricament tindrà mes qualitat que el TDTrip.
Adéu !
Adéu !