[PET]Doctor who

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
noseke
Entrades: 193
Membre des de: dl. des. 31, 2007 16:03
Status: Desconnectat

[PET]Doctor who

#1

Entrada Autor: noseke » dg. març 30, 2008 12:30

Doncs he pensat que potser algú s'ofereix, es tracta d'una sèrie que té un gran èxit a gran bretanya.

Comença demà, dia 31 de març, a les 20:45 al K3, però el dia següent es fa reemissió del capítol a les 15:30

La sèrie a la pàgina de tv3:
http://www.tv3.cat/programa/12205

Imatge

vinga que crec que pot tenir èxit i gràcies d'avantmà si algú la fa

dew




rvg
Entrades: 327
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
Ubicació: Barcelona, Can Baró
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#2

Entrada Autor: rvg » dg. març 30, 2008 17:30

S'està preparant un muntatge a Mecanoscrit, així que poder que no faci falta duplicar. Com sempre tothom es lliure. Salut!

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#3

Entrada Autor: Ayu » dg. març 30, 2008 17:45

rvg ha escrit:S'està preparant un muntatge a Mecanoscrit, així que poder que no faci falta duplicar. Com sempre tothom es lliure. Salut!
Merci per avisar. Així és més fàcil que no es dupliqui el material.
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#4

Entrada Autor: Petiso » dg. març 30, 2008 17:56

Doncs a TotsRucs també s'està preparant un muntatge d'aquesta serie.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#5

Entrada Autor: Ayu » dg. març 30, 2008 18:57

Lo seu seria intentar, per enèsima vegada, mirar de fer-ho conjuntament o intentar arribar a algun acord...
Imatge


rvg
Entrades: 327
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
Ubicació: Barcelona, Can Baró
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#6

Entrada Autor: rvg » dg. març 30, 2008 21:30

Llàstima que no estigues avisat enlloc, em fot molt la duplicitat de material, si be es veritat que tots ho hem et sense voler a vegades sembla que es faci expressament.

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#7

Entrada Autor: xordi » dg. març 30, 2008 21:36

Què hem d'avisar sempre tot el que fem? La sèrie en qüestió fa dies que haviem vist que la feien i tb en tenim els dvdrips. Que no hem posat projecte, no es que sempre en fem per cada sèrie o pelicula o documental que fem.

Si creus que ho fem per molestar pensa-ho, però que jo sàpiga ningú ens prohibeix fer el que volguem.

Avatar de l’usuari

Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#8

Entrada Autor: Messi20 » dg. març 30, 2008 21:37

Jo penso el mateix!
Imatge


rvg
Entrades: 327
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
Ubicació: Barcelona, Can Baró
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#9

Entrada Autor: rvg » dg. març 30, 2008 22:08

Doncs està tot dit. Només em queda dir que, com sempre, es una llàstima i una pèrdua de recursos.

PD. Podríeu fer-ho amb més series això del DVD+TDT es de molt agrair.

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#10

Entrada Autor: xordi » dg. març 30, 2008 22:11

rvg ha escrit:PD. Podríeu fer-ho amb més series això del DVD+TDT es de molt agrair.
I quines sèries són les que t'agradarien en DVD+TDT?

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#11

Entrada Autor: Ayu » dg. març 30, 2008 22:28

xordi i rvg, el fil aquest és per a parlar de la Petició d'un Projecte de "Doctor Who". Ja 'ha dit que es faran dos projectes, crec que no cal desviar el tema, o si es vol fer, millor que es faci apart.

De totes maneres, i continuant amb l'offtopic que us demano que no feu ( : P), continuo creient que no val la pena fer una divisió de fonts i crec que la majoria de gent de TotsRucs també ho creu. És cert que no hi ha una bona relació entre les dues comunitats, però penso que es podria intentar, un cop més, de mirar de fer un acostament i fer un projecte conjunt o arribar a un acord sobre qui s'encarrega del projecte. Sé també que cap de les dues parts voldrà cedir, però crec que és una cosa que a la llarga s'hauria d'acabat fent, ja que, al cap i a la fi, només s'està perjudicant al P2P català.

Bé, ara, el que he dit abans, si voleu offtopic separeu el tema : P
Imatge

Avatar de l’usuari

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#12

Entrada Autor: xordi » dg. març 30, 2008 22:30

Per mi ja està tot dit.

A partir de demà Doctor Who a TotsRucs.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#13

Entrada Autor: Petiso » dl. març 31, 2008 9:35

Hola rvg !

Després de pensar una llarga nit si contestar ho no, al final he decidit que si, que havia de contestar.

[Modo rollo=ON]
Des de els primers intents de col·lavoració infructuosos amb meca, s'han provat per les dues bandes i per diferent persones tornar a obrir vies de col·lavoració, i mai s'ha arribat a res (amb excepció d'invasió).

L'últim cop, que es va provar, la resposta va ser (aproximadament) "si fas algo de la temàtica que tenim i no ho penges a mecanoscrit (amb les seves normes i regles), nosaltres la penjarem igualment, així que és culpa teva si es dupliquen fonts".
En resum, que no podem fer res que sigui de les temàtiques que s'han auto-assignat ???
Al principi era només la sci-fi, i per respecte intentàvem no fer res d'aquest genere. El problema és el de sempre, a criteri de qui un material és o no sci-fi? (la línia es molt prima).
La frase mes repetida era (i que em van repetir MOLTS cops): "l'anime per animelliure, la sci-fi de mecanoscrit". Ironies del destí, ara també s'han ficat amb l'anime.

Més tard es van auto-assignar dos generes mes: la fantasia i el terror. Generes que ja tractàvem nosaltres ... i ara que hem de fer, tampoc podem tractar aquests temes?? I si mai s'auto-assignen algun altre tema ??

La seva política és fer tot lo que entri dins dels seus generes auto-assignats, estigui o no fet, no els importa la duplicitat (ni triplicitat) de fonts. Estan fent versions noves de material que ja tenia qualitat mes que respectable, només per que qui ho va fer no ho va penjar a la seva web amb la seva etiqueta.

Quan nosaltres hem fet i penjat una pel·lícula que "ells volen fer", amb menys de 24 hores sol aparèixer la seva versió (prioritat alpha li diuen). Per altre banda, quan es al rebés i ells pengen una pel·lícula, nosaltres no la solem penjar.

En resum, el problema de les fonts duplicades, es un problema real, però no només nostre. Des de TotsRucs intentem sempre no penjar res que ha s'hagi penjat, i si se'ns avancen, normalment no ho pengem, malgrat que ja tinguem la feina feta.
[Modo rollo=OFF]

Tornant al tema, i malgrat tot, no tinc cap problema d'arribar a acords de colaboració. Ja sigui fer quelcom a mitges, o "reaprtir". X pelicula la faig jo pe que m'agrada molt, aquesta la fas tu per que si.

De fet, tampoc tenim cap problema que és pengi el nostre material allí o a qualsevol altre web, sempre i quan és respecti el nom del fitxer del autor (a no ser que l'autor dongui el ok per que es canviï).

rvg, si tens ganes i vols, t'animo a que facis d'intermediari per tornar a obrir el diàleg, així solucionem el tema fonts duplicades d'una vegada per totes.

Adéu !
Imatge Imatge


rvg
Entrades: 327
Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
Ubicació: Barcelona, Can Baró
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#14

Entrada Autor: rvg » dt. abr. 01, 2008 15:32

Petiso ha escrit:rvg, si tens ganes i vols, t'animo a que facis d'intermediari per tornar a obrir el diàleg, així solucionem el tema fonts duplicades d'una vegada per totes.
Primer de tot Petiso, dir't-he que ho sento, ja que com que respecto les maneres, i normes de cada web no mi veig capacitat, més aviat diria que'l necessari es temps.......per a tothom.
Petiso ha escrit:La frase mes repetida era (i que em van repetir MOLTS cops): "l'anime per animelliure, la sci-fi de mecanoscrit". Ironies del destí, ara també s'han ficat amb l'anime.
Saps perfectament el temps que porto a Mecansocrit(i el que porto per aquí), i jo mai he llegit aquestes paraules. Vull remetre't al que tant durament afirmes. És veritat que publiquem Anime, mai ho negaré (principalment per que el ripejo jo), però sí és veritat que en tots els fitxer d'anime que s'han publicat es consideren Sci-fi, i sempre, sense excepció [Animelliure.net] [Mecanoscirt.cat] estan inclosos en la nomenclatura.


Em sap greu el que passa, però com respecto ambdues opinions i a tothom que fa un servei a la comunitat d'internautes (sense tenir en compte quin i on sigui aquest), continuaré publicant el que publico on em sembli oportú, i això sempre, respectant les normes exposades per el grup de l'staff de la web.

PD, Petsio, jo també he hagut de reflexionar sobre si havia o no de donar resposta. Salut!
PDD, aquest misatge es molt llarg, es nota que la reflexió ha estat molt profunda. A veure quan tens temps per passar-me la llista dels capis que tens capturats de les tres bessones, OK??

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [PET]Doctor who

#15

Entrada Autor: Petiso » dt. abr. 01, 2008 16:25

rvg ha escrit:Primer de tot Petiso, dir't-he que ho sento, ja que com que respecto les maneres, i normes de cada web no mi veig capacitat, més aviat diria que'l necessari es temps.......per a tothom.
Tranquil, cap problema. Algun dia, com tu dius amb el temps, esperem que se'n pugi tornar a parlar (de col·laboracions).
rvg ha escrit:
Petiso ha escrit:La frase mes repetida era (i que em van repetir MOLTS cops): "l'anime per animelliure, la sci-fi de mecanoscrit". Ironies del destí, ara també s'han ficat amb l'anime.
Saps perfectament el temps que porto a Mecansocrit(i el que porto per aquí), i jo mai he llegit aquestes paraules.
He ficat en negreta el parèntesis: "em van repetir a mi". O sigui, no és una regla escrita, no apareix enlloc en públic, sinó que és l'excusa que em ficaven en privat (tot això sempre es discutia en privat allí) per intentar que jo no fes certa serie que ells consideraven sci-fi (weno, imdb) i que jo (i molta gent) no ho considerava.
Com que suposo que ja ets membre del senat, busca per allí, segur que encara queden rastres de la "batalla".
rvg ha escrit:Vull remetre't al que tant durament afirmes. És veritat que publiquem Anime, mai ho negaré (principalment per que el ripejo jo), però sí és veritat que en tots els fitxer d'anime que s'han publicat es consideren Sci-fi, i sempre, sense excepció [Animelliure.net] [Mecanoscirt.cat] estan inclosos en la nomenclatura.
Només faltaria, després de la que van liar :-p

I que malgrat tot, l'etiqueta aquesta és de cara la galeria. El projectes s'han fet i portat des de meca, i a animelliure no és obligatori ficar l'etiqueta.
rvg ha escrit:Em sap greu el que passa, però com respecto ambdues opinions i a tothom que fa un servei a la comunitat d'internautes (sense tenir en compte quin i on sigui aquest), continuaré publicant el que publico on em sembli oportú, i això sempre, respectant les normes exposades per el grup de l'staff de la web.
Faràs molt ben fet :-)
rvg ha escrit:PD, Petsio, jo també he hagut de reflexionar sobre si havia o no de donar resposta. Salut!
M'alegro que al final t'hagis decidit a fer-ho !
rvg ha escrit:PDD, aquest misatge es molt llarg, es nota que la reflexió ha estat molt profunda. A veure quan tens temps per passar-me la llista dels capis que tens capturats de les tres bessones, OK??
Sip, el tema és molt sensible, i tenia que pensar be les paraules. O que explicar i que no, evidentment aquí només he explicat una part de la historia (des de el meu punt de vista esclar) ......

I en aquest missatge m'ha tornat a passar el mateix ...... porto rato escrivint esborrant.

Adéu !
Imatge Imatge

Respon