El Club, dema dimecres de 5 a 6.
Moderador: Petiso
El Club, dema dimecres de 5 a 6.
Hola!
Fa poc que estic per aqui, basicament per Polonia (estic a UK i aquest teclat no te accents!)
M'agradaria saber si hi ha algu que pugui grabar el programa El Club, dema a TV3, entre les 5 i les 6.
Nomes seria aquest en concret, doncs l'entrevista pot ser interessant i se de mes gent que la vol veure.
A veure si algu ho pot fer!
Moltes graaaaaaacies!
ferran
Fa poc que estic per aqui, basicament per Polonia (estic a UK i aquest teclat no te accents!)
M'agradaria saber si hi ha algu que pugui grabar el programa El Club, dema a TV3, entre les 5 i les 6.
Nomes seria aquest en concret, doncs l'entrevista pot ser interessant i se de mes gent que la vol veure.
A veure si algu ho pot fer!
Moltes graaaaaaacies!
ferran
Josep del Hoyo, editor del Handbook of the Birds of the World, i director de Lynx Edicions, una editorial (petita eh, no Planeta ni res xD) que fa llibres de natura sobretot, i el Handbook, que és molt més important, en quant a tot.
Res, que és el meu jefe! xD En serio, i re que com que ara estic a UK no hi ha manera de grabar-ho (sense fer una guarrada amb algun programa d'aquests tipus JLC's, capturant l'streaming...)...
res, que bé que ho puguis capturar!
I gràcies pel Polònia, està genial de calitat (de video i de contingut!)
Ens veiem,
ferran
Res, que és el meu jefe! xD En serio, i re que com que ara estic a UK no hi ha manera de grabar-ho (sense fer una guarrada amb algun programa d'aquests tipus JLC's, capturant l'streaming...)...
res, que bé que ho puguis capturar!
I gràcies pel Polònia, està genial de calitat (de video i de contingut!)
Ens veiem,
ferran