,Hola a tothom.
Abans de tot agraïr a tots els que feu possible tot això!
Vaig començar a descarregar la sèrie del dr slump 1440x1080 en català. Vull que la meva nena vegi els dibuixos que el seu pare mirava de petit. La cosa es que ens vem descarregar els 50 ptimers capítols, els vem veure amb calma i a l'hora de seguir descarregant ens surt un missatge al grup de Telegram i diu que no està disponible per drets d'autor. M'he quedat destrossat sobrestot per la nena. Estic intentant mirar per si algú ho ha tornat a pujar algún lloc pero res de res. He vist que està la serie pero no la vull en baixa resolució. Algú ens pot ajudar-nos a descarregar els 253 capítols? Algú de bon cor? Us agrairia moltíssim! Continuaré indagant! Espero resposta SIUSPLAU
SIUSPLAU PUJEU LA SERIE COMPLETA DEL DR SLUMP
Moderador: Petiso
-
- Entrades: 14
- Membre des de: dj. abr. 01, 2021 2:15
- Status: Desconnectat
Re: SIUSPLAU PUJEU LA SERIE COMPLETA DEL DR SLUMP
+1
A l'emule no he trobat pas res amb qualitat 1080p, i si existeix, no deu tenir gaire bé fonts. és més fàcil que algú ho pugi a un drive de google o un altre lloc. Acabariem abans. Si saps de cap enllaç de torrent avisam, m'interessa!
A l'emule no he trobat pas res amb qualitat 1080p, i si existeix, no deu tenir gaire bé fonts. és més fàcil que algú ho pugi a un drive de google o un altre lloc. Acabariem abans. Si saps de cap enllaç de torrent avisam, m'interessa!