Detectiu Conan: La núvia de Halloween
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 13
- Membre des de: ds. set. 06, 2008 1:31
- Status: Desconnectat
Detectiu Conan: La núvia de Halloween
[Youtube]https://youtu.be/3Vf8w8QAjZM[/Youtube]
Hola, estic buscant la pel·lícula 25 de Conan : "Detectiu Conan: La núvia de Halloween" i m'agradaria que algun la pujes en 1080p en catala amb subtitulos forçats en les parts on esta escrit en japones si és possible. La vaig veure al cinema i m'agradaria tornar a veurala.
Hola, estic buscant la pel·lícula 25 de Conan : "Detectiu Conan: La núvia de Halloween" i m'agradaria que algun la pujes en 1080p en catala amb subtitulos forçats en les parts on esta escrit en japones si és possible. La vaig veure al cinema i m'agradaria tornar a veurala.
-
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. gen. 08, 2023 4:26
Re: Detectiu Conan: La núvia de Halloween
Busca al telegram el canal de detectiu conan en catala algú la va pujar al gener. no és la millor qualitat, però.
-
la 25 no es troba a telegram tinc totes excepte la 25 que no la trobo.ggggiiiiii76666ffv ha escrit: ↑ds. maig 06, 2023 22:37Busca al telegram el canal de detectiu conan en catala algú la va pujar al gener. no és la millor qualitat, però.
-
- Entrades: 9
- Membre des de: dg. gen. 08, 2023 4:26
-
Vale estaba en peliculas online y no a la zona de descarrega , moltisimas gracies!!!!
Aqui la tens.Uchiha Madara ha escrit: ↑dl. maig 08, 2023 23:19
Vale estaba en peliculas online y no a la zona de descarrega , moltisimas gracies!!!!
viewtopic.php?f=3&t=28328