Ens podrieu donar un cop de mà?
Moderador: Petiso
Ens podrieu donar un cop de mà?
Hola a tots/es!
Fa uns dies que miro de descarregar la pel·lícula de "Pactar amb el diable" (1997) en català i no la trobo enlloc.
La busco per un tros d'àudio que volem utilitzar per unes gravacions amb el meu grup de punk rock en català.
En castellà el fragment és aquest: https://www.youtube.com/watch?v=qpl8UrgXZig
No sé si sabreu d'algú que em pogués passar la pel·lícula o el fragment?
Salut i gràcies!
Fa uns dies que miro de descarregar la pel·lícula de "Pactar amb el diable" (1997) en català i no la trobo enlloc.
La busco per un tros d'àudio que volem utilitzar per unes gravacions amb el meu grup de punk rock en català.
En castellà el fragment és aquest: https://www.youtube.com/watch?v=qpl8UrgXZig
No sé si sabreu d'algú que em pogués passar la pel·lícula o el fragment?
Salut i gràcies!
-
- Entrades: 77
- Membre des de: dj. gen. 07, 2010 21:18
- Status: Desconnectat
Re: Ens podrieu donar un cop de mà?
L'acabo de posar a compartir.
Per cert, pots mirar si tens alguna petició meva, siusplau? (mira el fil de la petició de 'Hi havia una vegada a Amèrica').
Gràcies.
Per cert, pots mirar si tens alguna petició meva, siusplau? (mira el fil de la petició de 'Hi havia una vegada a Amèrica').
Gràcies.
-
Acabo de fer una recerca a l'emule de 'Pactar amb el diable' i hi ha disponibles tres ripejos de tres llocs diferents amb 7 fonts al 100% en total.
Com ho has buscat?
Espero haver-te ajudat.
Com ho has buscat?
Espero haver-te ajudat.
Hola!
Gràcies per la teva resposta. La veritat es que no aconsegueixo descarregar-ho per Torrent, ja que no tinc l'ordinador actiu prou temps per Emule o demés plataformes.
No sé si seria viable d'enviar-me algún enllaç de descàrrega directa (o Wetransfer com a enllaç temporal)?
Salut!
Gràcies per la teva resposta. La veritat es que no aconsegueixo descarregar-ho per Torrent, ja que no tinc l'ordinador actiu prou temps per Emule o demés plataformes.
No sé si seria viable d'enviar-me algún enllaç de descàrrega directa (o Wetransfer com a enllaç temporal)?
Salut!
-
- Entrades: 6
- Membre des de: dl. nov. 05, 2018 0:44
Potser deus tenir poc ample de banda perquè en John_Connor em va compartir fa uns dies una pel·lícula i la vaig descarregar en potser menys d'una hora i pesava 1,6GB.
EL que pots fer és deixar l'ordinador arrencat fins que te la descarregui.
EL que pots fer és deixar l'ordinador arrencat fins que te la descarregui.
-
Hola! Repeteixo. El dia 15 la vaig posar a compartir.
Posa a baixar-la per l'emule. Quan vegis les fonts, envia'ls-hi un missatge per l'emule a cada una i sol·licita'ls-hi 'Establir lloc reservat per a amic'. Quan les fonts ho facin, et baixarà ràpid segur. El que no vol dir que, si no ho fan, no et baixi ràpid.
Posa a baixar-la per l'emule. Quan vegis les fonts, envia'ls-hi un missatge per l'emule a cada una i sol·licita'ls-hi 'Establir lloc reservat per a amic'. Quan les fonts ho facin, et baixarà ràpid segur. El que no vol dir que, si no ho fan, no et baixi ràpid.
-