Canvi d'Emule a Torrent o Mega

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
rucnumber1
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 14, 2017 19:28
Status: Desconnectat

Canvi d'Emule a Torrent o Mega

#1

Entrada Autor: rucnumber1 » dg. març 19, 2017 20:20

Hola, bones a tots.
Explico el motiu d'aquest tema. Fa dies que intento descarregar pel.lícules, partits, etc... a través de Emule, i amb el pocs servidors que hi ha actualment, no hi ha manera, entre les descàrregues que es queden dies i dies a 0% o que a vegades directament no es conecat a cap servidor. Proposo la idea de poder canviar Emule per Torrent, pk crec que és una vía molt més nova i ràpida. Considero que seria la gran solució als problemes de bastants de nosaltres, que no podem descarregar res de res. I clar la pregunta que jo em faig és: Si la feina feta per tots els que pujen videos, no és recompensada amb descàrregues de la gent, llavors la feina, podriem dir que és inútil/en vano/insuficient.
A mi la veritat, esk m'agradaria molt que es canviés, per donar un nou aire a la web. Pk des de el meu punt de vista, Emule està obsolet. I a més, crec que no modifica en res que canviem a Torrent o a través de links de Mega per descarregar-los amb Jdownloader. Copiem una mica la web Animelliure, que crec que està més actualitzada.
És a dir, el canvi només ens aportaría millores i solucions, en cap cas problemes, ja que tant és pujar-ho via Emule que fer-ho vía Torrent.

En la meva humil opinió.



Avatar de l’usuari

Macgiver
Entrades: 157
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 0:54
Ubicació: Espanya
Status: Desconnectat

Re: Canvi d'Emule a Torrent o Mega

#2

Entrada Autor: Macgiver » dj. març 23, 2017 0:52

Jo tinc ambdos conectats 24h, amule i torrent.
- Torrent te novetats, va a tota llet, pero no li demanis coses molt antigues, la cadena es trenca deseguida.
- Amule te DE TOT i antic, pero va lentet.

Ambdos programes es complementen, si sustituim un per l'altre anirem coixos. La gent no es pregunta perque l'emule porta tant de temps. Busca al torrent una pelicula de 1960! o del 2000!

No tens raó en dir que el emule està obsolet, potser ets tu qui ho estás. Has de buscar mes, no hi has dedicat prou temps. He perdut hores i hores buscant aquest arxius que segons tu estan al 0%. Unes vegades estaven al emule i d'altres al torrent. Al google no hi es tot ni de bon tros, de vegades está amagat en alguna web petita.
Un ajut, els nordics tenen moltes coses en torrents. Pelicules i alguns partits a Can Hispashare i algunes webs franceses. Potser tambe mirat la configuració del emule, servidors, ports, etc.
De tot el que em baixo,
nomès comparteixo documentals i arxius de la nostra terra,
pel.licules catalanes fetes a Catalunya, música catalana,series, documentals,…

Avatar de l’usuari

Macgiver
Entrades: 157
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 0:54
Ubicació: Espanya
Status: Desconnectat

Re: Canvi d'Emule a Torrent o Mega

#3

Entrada Autor: Macgiver » dj. març 23, 2017 0:54

a veure, digam que busques, si et puc ajudar
De tot el que em baixo,
nomès comparteixo documentals i arxius de la nostra terra,
pel.licules catalanes fetes a Catalunya, música catalana,series, documentals,…

Avatar de l’usuari

Autor del tema
rucnumber1
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 14, 2017 19:28
Status: Desconnectat

Re: Canvi d'Emule a Torrent o Mega

#4

Entrada Autor: rucnumber1 » dj. març 23, 2017 9:35


Avatar de l’usuari

Autor del tema
rucnumber1
Entrades: 11
Membre des de: dt. març 14, 2017 19:28
Status: Desconnectat

Re: Canvi d'Emule a Torrent o Mega

#5

Entrada Autor: rucnumber1 » dj. març 23, 2017 9:36

rucnumber1 ha escrit:Busco aquest:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=7&t=21277
Si el pots intentar o aconsegueixes descarregar-lo, i el puges a Mega, em faries un gran favor.

Avatar de l’usuari

Macgiver
Entrades: 157
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 0:54
Ubicació: Espanya
Status: Desconnectat

Re: Canvi d'Emule a Torrent o Mega

#6

Entrada Autor: Macgiver » dj. març 23, 2017 15:58

Estas despotricant del emule perque no et pots baixar un arxiu i vols que altres si el facin servir per tu.

No ho penso fer, instalat el emule com ho fem tots, posa'l-be i t'ho baixes tu. Tranquil, t'ajudarem a configurar-lo.
De tot el que em baixo,
nomès comparteixo documentals i arxius de la nostra terra,
pel.licules catalanes fetes a Catalunya, música catalana,series, documentals,…

Respon