Doctor Who (Tom Baker)

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
lazaro6punt1
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 26, 2009 16:04
Status: Desconnectat

Doctor Who (Tom Baker)

Entrada Autor: lazaro6punt1 » ds. jul. 04, 2009 12:43

Estic intentant trobar les temporades 12 a la18 (1974-1981) del Dr. Who. Són les protagonitzades per Tom Baker (el quart Doctor), que van emetre en el 33... les he trobat en anglès, però no en català. He llegit per internet que TV3 les està emetent de nou, encara que la informació no sembla molt fiable.
Estic fora i no tinc possibilitat d'aconseguir-les al marge d'internet...

Gràcies a tots,

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Re: Doctor Who (Tom Baker)

Entrada Autor: xordi » ds. jul. 04, 2009 13:14

No, les que estan emetent ultimament pel K3 són les del Doctor Who 2005, la nova versió, de les quals porten 4 temporades i una "5a" només d'especials (nadal, primavera, estiu, ...).

Estarem atents a una possible reemissió dels episodis de la primera tanda de Dr. Who per fer-ne el corresponent muntatge.

lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23

Entrada Autor: lupinsansei » dv. set. 21, 2012 21:58

Recolzo la idea de poder trobar els 50 capítols que va emetre TV3 als anys 80 de la serie antiga del Doctor Who protagonitzada per en Tom Baker. Si algú en tingués, encara que fos un, m'ofereixo voluntari per digitalitzar la cinta de video on estigui grabat el capítol o capítols, si ningú més ho vol fer és clar.

kivar
Entrades: 706
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant

Entrada Autor: kivar » dt. des. 18, 2012 22:13

Seria genial aconseguir alguns capítols del Tom Baker. Quins records... però fa força temps que a TV3 no ho emeten. Quan hi havia el 3XL encara hi havia possibilitats de demanar-ho al facebook, però ara ja ens podem oblidar d'una reposició. Si poseu algun capítol, aviseu... que jo vaig veure fa poc (en castellà) 2 pel·lícules dels anys 60... i tenia el seu encant. Era antic, però molt entretingut.

lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23

Entrada Autor: lupinsansei » dj. des. 20, 2012 22:59

No es per fer competencia ni res, però fa uns mesos, gracies a la inestimable ajuda de dos bons usuaris de la xarxa en PIZARRIN (de la casa), en Mazochungo (potser alguns el coneixeu per la seva inestimable ajuda en molts projectes d'anime en castellà) i un servidor (jo poca cosa: vaig trobar les peces del trencaclosques :) ) es va poder realitzar un projecte (desgraciadament només en castellà) de la ÚNICA película del Doctor Who, la que es va fer al 1996. Doncs aquesta la podeu trobar a Emule doblada (i no subtitulada) al castella (i no al latino).

AndreuMB
Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 16, 2016 21:41

Entrada Autor: AndreuMB » dt. ago. 16, 2016 22:15

https://www.change.org/p/tv3-firmes-per ... m=copyLink

Normalment no confio mai en aquestes coses, però he iniciat una petició a Change.org per a demanar a TV3 que re-emeti els episodis d'en Tom Baker (i dels altres Doctors que hagin parlat català). Si hi esteu interessats i/o coneixeu a algú que pugui estar-ho, no dubteu en compartir-ho, si us plau. No crec que serveixi de gran cosa, però ara per ara, a no ser que un de nosaltres es fiqui als magatzems de TV3 i en robi les cintes, dubto molt que ens poguem aferrar a res més.
L'espai: L'última frontera.
Aquests són els viatges de la nau estel·lar Enterprise, en missió permanent d'explorar mons nous i desconeguts, cercant noves formes de vida i noves civilitzacions, penetrant on no ha estat mai ningú.

Respon