Cronos: enllaç trencat
Moderador: Petiso
Cronos: enllaç trencat
Hola a tothom,
Us heu adonat que l'enllaç al capítol 4 de la temporada 9 de Cronos: "Guerrer - Ricard Cor de Lleó" està trencat?
A reveure,
Balderic
Us heu adonat que l'enllaç al capítol 4 de la temporada 9 de Cronos: "Guerrer - Ricard Cor de Lleó" està trencat?
A reveure,
Balderic
-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
- Status: Desconnectat
Re: Cronos: enllaç trencat
On és que el trobes trencat? a l'eMule? al fil del forum? o a la base de dades? jo no ho sé veurebalderic ha escrit:Hola a tothom,

Salut!

lopere
Hola, lopere,
Vull dir l'enllaç que hi ha a la llista Series-> 9a temporada.
Si clico al capítol -9x04- l'amule no l'afegeix a la llista de baixades.
I si dins del navegador (firefox) copio l'enllaç i l'enganxo a l'amule, l'amule en dóna l'error: "Enllaç eD2k invàlid! ERROR: Invalid master-hash".
Com que això només em passa amb aquest fitxer, suposo que l'enllaç deu estar trencat.
Salut!
balderic
Vull dir l'enllaç que hi ha a la llista Series-> 9a temporada.
I si dins del navegador (firefox) copio l'enllaç i l'enganxo a l'amule, l'amule en dóna l'error: "Enllaç eD2k invàlid! ERROR: Invalid master-hash".
Com que això només em passa amb aquest fitxer, suposo que l'enllaç deu estar trencat.
Salut!
balderic
Hola, lopere,
Vull dir l'enllaç que hi ha a la llista Sèries -> 9a temporada.
Salut!
balderic
Salut!
balderic
-
- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
- Status: Desconnectat
Realment no sé què passa, pel que em dius estàs fent servir la Base de Dades. Misteris de la informàticabalderic ha escrit:Hola, lopere,

Si us plau, fes una cosa, clica aquí http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php ... 82#p130045
D'aquesta manera aniràs al fil del forum, aleshores clica al -9x04-, em sembla que et funcionarà. Si no, em dones una adreça d'email i te'l enviaré per la via directa, que és el programa "We Transfer". Aquest programa permet, sense pagar, enviar arxius de fins a 2GB a una adreça d'email.

Ja em diràs alguna cosa.
Hola lopere,
Veig que he duplicat el missatge per error. Em sap greu. (No és pas que em volgués fer pesat...)
Doncs l'enllaç del fòrum no funciona tampoc.
Fins i tot he provat de netejar l'historial del firefox, per si fos un problema del meu sistema, però tampoc...
Suposo que deu ser el mateix enllaç.
En canvi, sí que m'afegix el capítol 3 i el capítol 5.
En fi, gràcies per tot.
(T'envio un missatge privat).
Veig que he duplicat el missatge per error. Em sap greu. (No és pas que em volgués fer pesat...)
Doncs l'enllaç del fòrum no funciona tampoc.
Fins i tot he provat de netejar l'historial del firefox, per si fos un problema del meu sistema, però tampoc...
Suposo que deu ser el mateix enllaç.
En canvi, sí que m'afegix el capítol 3 i el capítol 5.
En fi, gràcies per tot.
(T'envio un missatge privat).