Be gràcies per endavant
Julie Lescaut
Moderador: Petiso
Julie Lescaut
Avui he descobert la vostra pàgina, te molt bona pinta. Buscant les series de Juli Lescaut, he clicat a l'Emule tots els enllaços i la meva sorpresa es que la majoria estan inactius, podríeu activarlos ? o demanar a qui correspongui que els activi, i estic molt interessat, jo deixaré durant uns dies l'ordinador i l'Emule oberts per aprofitar les vostres activacions
Be gràcies per endavant

Be gràcies per endavant
-
naroatna
- Entrades: 21337
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Re: Julie Lescaut
Hola currigra, la més cordial benvinguda a TotsRucs!currigra ha escrit:Avui he descobert la vostra pàgina, te molt bona pinta. Buscant les series de Juli Lescaut, he clicat a l'Emule tots els enllaços i la meva sorpresa es que la majoria estan inactius, podríeu activarlos ? o demanar a qui correspongui que els activi, i estic molt interessat, jo deixaré durant uns dies l'ordinador i l'Emule oberts per aprofitar les vostres activacions
Be gràcies per endavant
Tots els capítols d'aquesta sèrie són en compartició, passa però que la gent té la mala costum de deixar de compartir un cop ha descarregat i amb el temps van quedant cada cop menys fonts. Llavors l'opció més factible sol ser descarregar per tandes de només un parell o tres cada vegada.
Fins aviat!

Moltes gràcies!
Insisteixo per favor prego poseu per uns dies els vostres arxius de la sèrie "Julie Lescaut" a Incoming del E-mule per poder baixar-me capítols que hem fan falta.
Per endavant moltes gràcies.
Bon Nadal i feliç any nou.
Per endavant moltes gràcies.
Bon Nadal i feliç any nou.
Jo tinc permanentment 95 capítols en compartició. Hauries de poder descarregar, encara que sigui a pas de bou...
-
naroatna
- Entrades: 21337
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Per descomptat els meus agraïments a tots els compartidors, entre els quals em consta per la seva permanència en Josep Maria. Moltes gràcies.
I ni que entre molts altres arxius, que quedi clar que aquesta sèrie la tinc sempre en compartició, i ho sento per qui tingui pressa, però és el què hi ha.
Fins aviat!
I ni que entre molts altres arxius, que quedi clar que aquesta sèrie la tinc sempre en compartició, i ho sento per qui tingui pressa, però és el què hi ha.
Fins aviat!

Moltes gràcies!
He pogut baixar la majoria però m'han quedat uns capítols penjats del tot, els relaciono per si algú que els tingui els inclogui a "Incoming" del E-mule, gràcies per endavant.
4x06, 6x01, 6x05, 7x02, 10,06, 11,03, 15,01, 16,02, 17x01, 17x02, 18,04, 19,01
4x06, 6x01, 6x05, 7x02, 10,06, 11,03, 15,01, 16,02, 17x01, 17x02, 18,04, 19,01