Bones! Tinc un problema amb el blu-ray de la sèrie. Resulta que el vídeo d'aquest episodi concret està danyat i no el puc aconseguir. He intentat de descarregar-lo per algun lloc en aquesta mateixa qualitat però ara per ara m'ha resultat impossible.
En animelliure hi ha un tema obert amb la sèrie en 1080p inclòs el capítol que em falta però tots els enllaços no tenen fonts i estan caiguts. Vaig posar-hi un comentari fa temps aviam si el tornava a pujar i li vaig escriure un mp però el tema roman abandonat.
A todohdtv.com vaig trobar tota la sèrie en 1080p però tenen el mateix problema amb el mateix capítol.
El vaig cercar per torrents i trobo la primera temporada però no la segona.
Vaig trobar un torrent que incloïa tota la saga en 1080p inclosa la segona temporada però el capítol 2x03 era en realitat el 2x02 repetit i amb el nom canviat.
Tinc tots els capítols llestos per penjar excepte el 2x03. L'he cercat com un boig durant molts i molts dies i no he tingut èxit. Només necessito el vídeo. Blu-ray rip en 1080p
Algú per casualitat el té o me'l podria aconseguir???? Moltes gràcies! És que ja no se on buscar més, ara només puc demanar ajuda.
Terminator-Les cròniques de Sarah Connor 2x03 [1080p]
Moderador: Petiso
Re: Terminator-Les cròniques de Sarah Connor 2x03 [1080p]
Jo et puc aconseguir això d'HDbits.
Segons la info que donen a la web el vídeo està a 12300 kbps, i l'àudio anglès AC-3 5.1 @ 640kbps. Desconec si és realment el 2x03 o si té errors (tampoc hi ha comentaris al respecte). També hi ha els BluRay de la segona temporada, però són 160Gb... 
Codi: Selecciona’ls tots
terminator.the.sarah.connor.chronicles.s02e03.1080p.bluray.x264-hdmi.mkv

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Re: Terminator-Les cròniques de Sarah Connor 2x03 [1080p]
Osti! T'ho agrairia molt si mel poguessis aconseguir d'HDbits! Ja veuriem si realment és l'episodi q diu ser.r5004 ha escrit:Jo et puc aconseguir això d'HDbits.
Segons la info que donen a la web el vídeo està a 12300 kbps, i l'àudio anglès AC-3 5.1 @ 640kbps. Desconec si és realment el 2x03 o si té errors (tampoc hi ha comentaris al respecte). També hi ha els BluRay de la segona temporada, però són 160Gb...Codi: Selecciona’ls tots
terminator.the.sarah.connor.chronicles.s02e03.1080p.bluray.x264-hdmi.mkv