Caratules de Lost en Castellà

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma
Status: Desconnectat

Entrada Autor: Linus » dv. oct. 26, 2007 21:58

xeviep3, podries fer quelcom d'una sèrie com 'Perdidos' (Lost) :?:
Si pogués ser, almenys la tercera temporada que és la més recent :?:
:D

Imatge

xeviep3
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 18, 2007 23:31

Entrada Autor: xeviep3 » dg. oct. 28, 2007 23:52

Hola a.xaus!

S'ha emès en alguna cadena catalana la sèrie de "LOST"?
En castellà si que les tinc . I per tenir que fer una traducció literal de les caratules i al final tenir que veure la sèrie en castellà no es massa logic.
Imatge

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » dl. oct. 29, 2007 6:57

xeviep3 ha escrit:Hola a.xaus!

S'ha emès en alguna cadena catalana la sèrie de "LOST"?
En castellà si que les tinc . I per tenir que fer una traducció literal de les caratules i al final tenir que veure la sèrie en castellà no es massa logic.
Entesos. De totes maneres, on podria aconseguir-les aquestes amb castellà :?:
Imatge

barenaked
Entrades: 198
Membre des de: dj. ago. 30, 2007 22:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: barenaked » dl. oct. 29, 2007 11:32

Aqui en tens una:

Aqui n'hi ha de les 3 primeres temporades (format DVD i format DivX):

i aqui n'hi ha més:

i aqui unes de molt currades:

T' he borrat els enllaços ja que no es pot fer propaganda d'altres webs!!
si li vols pasar les direccions fes-ho per MP!!

Salut!!
Que torni la millor ràdio nordamericana...

Volem... "WKRP In Cincinnati"!!!

barenaked
Contacta:

Entrada Autor: barenaked » dl. oct. 29, 2007 21:24

A veure...

En primer lloc: crec que quan s'edita un missatge des del grup d'administradors o moderadors estaria bé indicar qui ha sigut el que ho ha fet... perquè jo ara mateix no sé a qui m'he de dirigir.

En segon lloc: gràcies per carregar-te la feina que m'ha costat més de 20 minuts de buscar les caratules i copiar els enllaços. Podries haver ocultat els enllaços d'alguna manera i no borrar-los del missatge.

En tercer lloc: mai, però MAI eh, havia vist que en cap fòrum s'hagués considerat "publicitat" el fet de compartir enllaços a altres pàgines... reflexiona-hi (o reflexioneu-hi) si us plau.

En quart lloc: em sap greu però el meu colega fan de perdidos crec que s'haurà de buscar les caratules ell mateix (dona-li canya al google i a la web tusseries.com) [Què administrador?? Faig propaganda de tusseries? en canvi recomanar cerques al google no es considera propaganda, no??]

M'havien avisat de la manera de fer curiosa de certs admins/moderadors d'aquesta comunitat, però no volia creure-m'ho perquè si... He anat topant-me amb situacions, si més no, curioses... però finalment veig que segurament tenien raó aquells que m'havien comentat certes coses.

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dl. oct. 29, 2007 21:38

Hola barenaked! Em sap greu que hagi passat això que t'hagin borrat els links. Potser ha sigut un malentès.

Començo per dir-te que jo no he sigut, però fins ara no hi ha hagut cap problema en tenir links a altres webs, vaja a tusseries l'hem anomenat desenes de cops per veure com feien alguna sèrie o minisèrie, i no diguem els cops que els hem redirigit a posts que estan al rucat o a mecanoscrit en algun tipus de situació.
M'havien avisat de la manera de fer curiosa de certs admins/moderadors d'aquesta comunitat, però no volia creure-m'ho perquè si... He anat topant-me amb situacions, si més no, curioses... però finalment veig que segurament tenien raó aquells que m'havien comentat certes coses.
Em fa gràcia, però, això de que hi ha gent que et diu que alguns administradors / moderadors tenim una manera de fer curiosa. M'agradaria saber quines són aquestes situacions curioses que esmentes i on tenen raó aquesta gent que tu dius (que segur que tots coneixem).

Diria que tothom té la seva manera de fer, i tal com aquí moderem d'una manera, al rucat moderen d'una altra i a mecanoscrit es modera d'una altra. Aquesta gent que et diu que moderem així, que volen? que moderem com ells?

xeviep3
Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 18, 2007 23:31

Entrada Autor: xeviep3 » dl. oct. 29, 2007 22:09

He sigut jo que he borrat els links y me oblidat de posar el meu nick!
He cregut que si ara tenim un post de caratules propi en aquesta web i redireccionem la gent cap a altres webs ... "¿Perque tenim un post de caratules?"
I no peteixis per la teva feina perque al interesat ja l'hi he enviat un MP amb la informació que buscava !
Ho sento si t'ha molestat no era la meva intenció!
Salutacions!!
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dl. oct. 29, 2007 22:53

Weno, anava a dir la meva, però ja està casi tot aclarit. Ha estat un malentés de part del moderador del subforum de caratules.

Només aclarir, per part meva no trobo cap problema en que hi hagin links com els que s'han borrat, el que comparteixo amb el xeviep3 és que potser no era el lloc, al fil de caràtules de TotsRucs. Tant la petició com la resposta haguessin tingut que anar a peticions o a l'oftopic.

En resum, un malentès.

Adéu !

PD: Per la teva informació, el xeviep3 no es dels moderadors que es critiquen des de altres webs ... per tant, no busquis 3 potes al gat, que no hi son.

PD2: Estaria agraït si per privat em dius les situacions curioses, que ara tinc curiositat :-p
Imatge Imatge

barenaked
Contacta:

Entrada Autor: barenaked » dl. oct. 29, 2007 23:40

D'acord, tot entès... potser el defecte aquí simplement ha estat la forma (segurament amb moure el parell de missatges que no encaixaven en el fil, a un altre lloc del fòrum, com comenta en Petiso, n'hi hauria hagut prou).

Avui no tinc temps, però en un altre moment ja xerrarem, si voleu.

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dl. oct. 29, 2007 23:46

I tant que volem, vaja jo si. Espero saber aquestes curiositats per millorar la moderació!

Autor del tema
Linus

Entrada Autor: Linus » dt. oct. 30, 2007 6:59

:oops: Sento que per la meva pregunta hi hagi hagut aquest malentès :oops:
Imatge

Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:

Entrada Autor: Txus » dt. oct. 30, 2007 7:58

De fet, aquest mateix fil també és de peticions de caràtules. Personalment, crec que no hi hauria d'haver cap problema en donar enllaços. Tot plegat, aquí només hi ha caràtules en català, i s'han enllaçat web amb caràtules en castellà.
Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dt. oct. 30, 2007 12:14

Me pres la llibertat de separar el fil :-p

Adéu !
Imatge Imatge

barenaked
Contacta:

Entrada Autor: barenaked » dt. oct. 30, 2007 13:53

Ok, ara tot és més coherent. Llàstima que, un cop separat el fil, ja podria haver-hi els enllaços q se'm van borrar.

A veure, amb ànims de col·laborar i opinar de forma positiva...

Volia comentar una cosa al fil que heu obert a l'Estable sobre les normes del subfòrum de caràtules, però veig que "només els usuaris amb accés especial poden respondre missatges en aquest fòrum". Així que ho comento aquí:

Respecte el missatge de xeviep3:
Lo que també aprofito per proposar de muntar un altre post de caratules que siguin per les de castellà (jo mateix n'hi posaria unes 1250) així no auriem de redireccionar a ningu cap a una altre web.
Heu reflexionat mai que si tothom fés el mateix no existiria internet? La base d'internet i les pàgines web són els hipervincles, els enllaços... Quantes webs interessants hem descobert clicant a enllaços que ens han recomanat a altres webs q ja coneixiem? Estic segur que la majoria. Aquest idea d'en xeviep3 limita aquesta evolució d'internet, i tanca a cada comunitat dins el seu món... en conseqüència, privem de visites a altres webs, que, si fessin el mateix, privarien de visites també a TotsRucs (penseu en quants usuaris han arribat a TotsRucs des d'altres webs/comunitats, ja tinguin una bona relació o no amb aquesta comunitat -crec que jo vaig arribar des de Rucatala o acopdeteclat o nose... ja no me'n recordo- ).

Per altra banda, trobo lògic el que ha proposat el petiso, respecte a publicar caratules només en català, ja que la caracteristica principal de totsrucs és q el material és en català. I trobo encertat que altre material en altres idiomes es comenti en subfòrums com peticions o off-topic, etc.

Finalment, per calmar una mica tot això, que potser he col·laborat a encendre-ho jo mateix, només volia dir, de bon rollo, que crec que l'únic problema ha estat que es borrés el contingut d'un missatge (jolin, m'havia portat el meu curro! :( ), és una cosa que, havent sigut membre (i també moderador) d'altres fòrums, sempre he vist que és té com a últim opció a l'hora de moderar. Borrar missatges o el seu contingut és quelcom realment extremat, i crec q cal evitar-ho, sempre que sigui possible, optant abans per afegir comentaris firmats pel moderador, o sobrescrivint amb asteriscos certes paraules... etc, aquí cadascú té la seva manera...

I xeviep3, no és res personal, de debò, entenc que no ho vas fer amb mala llet... i tots tenim relliscades.

Respecte als comentaris que altres m'han fet de la moderació d'aquest fòrum, crec que hauré de tornar a suspesar-ho i torno a posar en dubte el que em deien (no sóc de creure'm el que em diuen per què si, si no ho veig jo amb els meus ulls). Les situacions curioses que comentava simplement es refereixen a valoracions subjectives que faig de certes respostes o actituds en alguns fils. Res important ni greu, només, per exemple, que alguna vegada m'ha donat la sensació que algú pot arribar aquí amb moltes ganes de col·laborar amb ripejos, captures, etc i es troba, en un primer moment, que l'animen i agraeixen la seva col·laboració, però després sembla com que els projectes es mouen bastant entre els 4 o 5 habituals de la comunitat i que no es deixa gaire espai als nouvinguts.

Repeteixo, és una percepció totalment subjectiva, i ho comento perquè se m'ha demanat que expliqués q volia dir quan vaig dir això de "situacions curioses" (i va ser un missatge en calent, és a dir que en una situació normal no ho hagués comentat), però no era la meva intenció engegar cap crítica ni posar en dubte res. Si no s'hagués donat aquest accident amb el meu missatge borrat, no hauria comentat res, perquè no crec haver "viscut" prou temps entre vosaltres com per comprovar les meves percepcions de relacions entre els membres de TotsRucs.

Així que (i per acabar, que això s'està fent massa llarg, perdoneu) només vull demanar la part de disculpes que em pertoquin per aquest petit merder (res més lluny de la meva intenció el crear mal rollo en una comunitat que fa tant pel P2P Català) i oferir-me per col·laborar en tot el que estigui al meu abast, des de l'humil posició d'usuari oscasional ;)

Una abraçada a tots! ...i per cert, felicitats per l'anyet q fa uns dies veu fer ;)

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dt. oct. 30, 2007 14:07

barenaked ha escrit:Ok, ara tot és més coherent. Llàstima que, un cop separat el fil, ja podria haver-hi els enllaços q se'm van borrar.
Potser en xeviep3 els conserva, i es poden tornar a penjar. Diu que els va enviar per MP oi ?
barenaked ha escrit:A veure, amb ànims de col·laborar i opinar de forma positiva...

Volia comentar una cosa al fil que heu obert a l'Estable sobre les normes del subfòrum de caràtules, però veig que "només els usuaris amb accés especial poden respondre missatges en aquest fòrum". Així que ho comento aquí:
El estable es un subfòrum d'accés restringits, però si tens ganes de col·laborar i opinar a TotsRucs, pots solicitar l'entrada com està explicat en aquest fil o aquest altre.

Així que si vols, entra al estable, i seguim la "conversa" de les normes allí (només cal que facis copiar i pegar).

Sobre la resta del missatge, cap problema, un malentès ja solucionat :-)

Adéu !
Imatge Imatge

Respon