Si pogués ser, almenys la tercera temporada que és la més recent

Moderador: Petiso
Entesos. De totes maneres, on podria aconseguir-les aquestes amb castellàxeviep3 ha escrit:Hola a.xaus!
S'ha emès en alguna cadena catalana la sèrie de "LOST"?
En castellà si que les tinc . I per tenir que fer una traducció literal de les caratules i al final tenir que veure la sèrie en castellà no es massa logic.
Em fa gràcia, però, això de que hi ha gent que et diu que alguns administradors / moderadors tenim una manera de fer curiosa. M'agradaria saber quines són aquestes situacions curioses que esmentes i on tenen raó aquesta gent que tu dius (que segur que tots coneixem).M'havien avisat de la manera de fer curiosa de certs admins/moderadors d'aquesta comunitat, però no volia creure-m'ho perquè si... He anat topant-me amb situacions, si més no, curioses... però finalment veig que segurament tenien raó aquells que m'havien comentat certes coses.
Heu reflexionat mai que si tothom fés el mateix no existiria internet? La base d'internet i les pàgines web són els hipervincles, els enllaços... Quantes webs interessants hem descobert clicant a enllaços que ens han recomanat a altres webs q ja coneixiem? Estic segur que la majoria. Aquest idea d'en xeviep3 limita aquesta evolució d'internet, i tanca a cada comunitat dins el seu món... en conseqüència, privem de visites a altres webs, que, si fessin el mateix, privarien de visites també a TotsRucs (penseu en quants usuaris han arribat a TotsRucs des d'altres webs/comunitats, ja tinguin una bona relació o no amb aquesta comunitat -crec que jo vaig arribar des de Rucatala o acopdeteclat o nose... ja no me'n recordo- ).Lo que també aprofito per proposar de muntar un altre post de caratules que siguin per les de castellà (jo mateix n'hi posaria unes 1250) així no auriem de redireccionar a ningu cap a una altre web.
Potser en xeviep3 els conserva, i es poden tornar a penjar. Diu que els va enviar per MP oi ?barenaked ha escrit:Ok, ara tot és més coherent. Llàstima que, un cop separat el fil, ja podria haver-hi els enllaços q se'm van borrar.
El estable es un subfòrum d'accés restringits, però si tens ganes de col·laborar i opinar a TotsRucs, pots solicitar l'entrada com està explicat en aquest fil o aquest altre.barenaked ha escrit:A veure, amb ànims de col·laborar i opinar de forma positiva...
Volia comentar una cosa al fil que heu obert a l'Estable sobre les normes del subfòrum de caràtules, però veig que "només els usuaris amb accés especial poden respondre missatges en aquest fòrum". Així que ho comento aquí: