El cas dels catalans

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

El cas dels catalans

#1

Entrada Autor: LluísT » dv. set. 12, 2014 22:44

Aquest documental de 75 minuts, estrenat per TV3 el 10 de setembre de 2014, està basat en el faraònic llibre de Francesc de Castellví "Narraciones históricas" al que va dedicar tota la vida. Castellví, supervivent de la guerra a Barcelona, va voler registrar tots els fets de la guerra i els que la provocaren perquè no s'esborressin de la memòria dels catalans. Això també ho diuen al documental: hem guanyat la batalla de la memòria, cada 11 de setembre, per recordar als que van morir i perquè van morir. Pels drets de Catalunya com a nació lliure i depositària de valors, drets que arribaven a gent que altres estats no reconeixíen. Els que van derogar les nostres lleis el 1714, no han pogut evitar que els nostres records els tornin a plantar cara.

Us recomano aquest documental amb tota convicció. És una història molt nostra. A mí m'ha ajudat a entendre molt millor el que va ser la guerra a Catalunya.

Es pot baixar de TV3 i també està pujat a l'emule.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: El cas dels catalans

#2

Entrada Autor: Petiso » ds. set. 13, 2014 0:13

Ja el tenim publicat:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=4&t=19428

I ja estava obert el projecte: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=19&t=19424

Moc el fil a peticions??¿?¿?
Imatge Imatge


Autor del tema
LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: El cas dels catalans

#3

Entrada Autor: LluísT » ds. set. 13, 2014 0:20

Home, una petició no sé. Jo l'he pujat a l'emule. El que no sé quin format li havia de posar al nom per estar conforme amb les normes. Sóc novell, en això.


Autor del tema
LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: El cas dels catalans

#4

Entrada Autor: LluísT » ds. set. 13, 2014 0:26

Ara he vist el projecte i la versió a 1080p (això no és comparable amb el meu). Jo l'he feta en format qualitat normaleta 704x400 1000Kbps so MP3 apte per reproductors normalets. No em considero ni tan sols ripejador. Les imatges hi són totes, això sí XD XD XD

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: El cas dels catalans

#5

Entrada Autor: Petiso » ds. set. 13, 2014 0:46

Hola Lluís!

Abans de publicar res, mira si hi ha projecte obert, per no duplicar feina! En aquest cas el conradtgn ja s'ho havia demanat i estava treballant en "ellu".
El conrad ha fet la versió SD i HD, la SD es compatible amb els reproductors normalets que disu tu.

Ho he mogut a peticions per que no he vist cap enllaç a l'emule :shock: :shock:
Imatge Imatge


Autor del tema
LluísT
Entrades: 55
Membre des de: dv. des. 09, 2011 20:31
Status: Desconnectat

Re: El cas dels catalans

#6

Entrada Autor: LluísT » ds. set. 13, 2014 1:22

Gràcies. A veure si n'aprenc per un altre vegada.

Respon