Sèrie The Borgias BBC 1981 emesa per TV3 (10 episodis)

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 452
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana
Status: Desconnectat

Sèrie The Borgias BBC 1981 emesa per TV3 (10 episodis)

Entrada Autor: veixinacalenta » dj. abr. 03, 2014 7:17

Fa anys que vaig darrere d'aquesta sèrie. Una de les primeres doblades i emeses per TV3, l'any 1984. No s'ha tornat a emetre. Circula una versió a l'emule feta per "elnengran", amb la imatge de molt mala qualitat, però amb l'àudio català. Es diu "Els borgia". Ara "elnengran" no apareix a l'emule i no hi ha fonts.
Si algú la tingués, o en format VHS, li agrairia que la compartís. Si no, faria el fet només amb l'àudio. Jo tinc tota la sèrie en format .avi, però en anglès. Em caldria l'àudio, doncs, per acoblar-lo als vídeos. Em queda per baixar mig capítol del 8 i el 10 sencer. És qüestió de mig dia de compartir-los, per poder tenir la sèrie completa.
Gràcies per endavant, si algú em pot ajudar.

De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: Sèrie The Borgias BBC 1981 emesa per TV3 (10 episodis)

Entrada Autor: Petiso » dj. abr. 03, 2014 12:27

Moc el fil a peticions :-)
Imatge Imatge

Autor del tema
veixinacalenta
Entrades: 452
Membre des de: dc. juny 15, 2011 15:45
Ubicació: República catalana

Re: Sèrie The Borgias BBC 1981 emesa per TV3 (10 episodis)

Entrada Autor: veixinacalenta » dc. abr. 23, 2014 10:46

Baixada tota la sèrie! Tan sols si algú sap com aconseguir el capítol 9 SENCER (o si més no el seu àudio català), perquè el que hi havia a l'emule està molt escapçat: només hi ha un tros del final. Gràcies.
De dos mots, de dues expressions igualment bones, val més emprar de primer la més autèntica: l'altra sempre la tindrem de recurs.
Pompeu FABRA.

Respon