Bola de drac
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 68
- Membre des de: dg. juny 14, 2009 20:42
- Status: Desconnectat
Bola de drac
Hola!
aq projecte va quedar a mitges, oi? http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... da&id=3929 Ara mateix al 3xl l'han tornat a començar, es podria reprendre? Falta, per exemple, el capítol 9 que fan passat demà.
Tinc tots els capítols compartits i vaig veient que hi ha demanda.
Merci
aq projecte va quedar a mitges, oi? http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... da&id=3929 Ara mateix al 3xl l'han tornat a començar, es podria reprendre? Falta, per exemple, el capítol 9 que fan passat demà.
Tinc tots els capítols compartits i vaig veient que hi ha demanda.
Merci
Re: Bola de drac
Els estic re-capturant, per tornar a ficar-lo en marxa ...... al 3xl feien dos capítols junts i era un conyàs, ara serà mes fàcil 

Visca!
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”
-
hola!!
alguna novetat? m'agradaria continuar descarregant els capítols en aquest format. A casa mon germà se'ls va gravant x si de cas aq projecte no tira endavant, però s'ho grava de l'aparell del tdt i és en un altre format q ocupa molt i no és gaire pràctic... Si de cas et faltés algun capítol i el saps canviar de format, te'l puc passar;)
alguna novetat? m'agradaria continuar descarregant els capítols en aquest format. A casa mon germà se'ls va gravant x si de cas aq projecte no tira endavant, però s'ho grava de l'aparell del tdt i és en un altre format q ocupa molt i no és gaire pràctic... Si de cas et faltés algun capítol i el saps canviar de format, te'l puc passar;)
-
Hola!!
bueno... l'altre dia es va acabar bola de drac.... com queda aquest projecte?
merci!
bueno... l'altre dia es va acabar bola de drac.... com queda aquest projecte?
merci!