Hola a tots,
tot i que mica en mica es van fent muntatges de pelis actuals i antigues (entre noves emissions i arxius antics d'alguns de nosaltres) m'agradaria saber si hi ha alguna forma de trobar serveis especialitzats en autories de DVD...
El cas és que tinc algunes pel·lícules de les quals en voldria fer un muntatge en HD però sense tenir amplis coneixements quan apareixen problemas estil desincronitzacions progressives, redoblatges de pelis antigues... m'és impossible.
Òbviament que per aquí corren uns quants que són autèntics cracks en edicions, ripejos... però com que es tracta de peticions individuals meves, és lògic que hagi de pagar per aquest servei a algún professional.
Per això pregunto si coneixeu la manera de contactar amb gent que ofereixin aquest tipus de serveis i on jo pugui indicar exactament quin resultat final vull (evidentment si algú dels que corre per aquí s'oferís i ens posem d'acord, no caldria buscar més)
Salut!!!
Experts en muntatge/autoria BR,DVD...
Moderador: Petiso
Re: Experts en muntatge/autoria BR,DVD...
Bàsicament, has de fer el "muntatge" del àudio .... ajustant, tallant, canviant "bitrate" si cal, etc.
Per això fem servir el Cool Edit Pro (també conegut com Adobb Audition).
Aquí hi ha un petit manual, ni que falten algunes imatges ..... http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ronitzacio
Per això fem servir el Cool Edit Pro (també conegut com Adobb Audition).
Aquí hi ha un petit manual, ni que falten algunes imatges ..... http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ronitzacio

-
Autor del tema - Entrades: 134
- Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
- Ubicació: Barna
- Status: Desconnectat
T'agraeixo les indicacions i el link del manual però com comentava, per absolut desconeixement quan hi ha desincronitzacions progressives però principalment per la dedicació de temps que hi hauria de destinar (al marge que el resultat no fos gaire satisfactori) no em compensa (tampoc sé quant pot valer un servei d'aquest tipus
) i per això feia la consulta.
Salut!!

Salut!!
A veure, per començar has de mirar si hi ha de-sincronització progressiva o no.
Si el HD i DVD son a 25fps i el àudio es de DVDrips o TDTrips ... en principi no serà el cas.
En cas de dubte, ho pots veure amb el Cool Edit Pro, sincronitzant al principi i si al cap d'una estona segueix sincronitzat o no.
Lo mes normal, és que la de-sincronització sigui per canvis d'escena, al inici i/o al final, etc. Això s'arregla de forma ràpida amb el cooledtipro.
Adéu !
Si el HD i DVD son a 25fps i el àudio es de DVDrips o TDTrips ... en principi no serà el cas.
En cas de dubte, ho pots veure amb el Cool Edit Pro, sincronitzant al principi i si al cap d'una estona segueix sincronitzat o no.
Lo mes normal, és que la de-sincronització sigui per canvis d'escena, al inici i/o al final, etc. Això s'arregla de forma ràpida amb el cooledtipro.
Adéu !

-
Autor del tema - Entrades: 134
- Membre des de: dg. març 04, 2007 23:36
- Ubicació: Barna
- Status: Desconnectat
Gràcies de nou per les recomanacions. T'entenc quan dius que es tracta d'un procés relativament senzill i que amb la pràctica es pot anar afinant.
Però, com et comentava, no entro en esbrinar temes tècnics i poder-los solventar perquè no em compensa el temps de dedicació. I et donc el raó en si el procés pot ser més o menys complicat però enten-me, simplement, no hi vull destinar temps en aprendre'n, fer proves...
Aquest és el resum del perquè feia aquesta consulta.
Salut!!
Però, com et comentava, no entro en esbrinar temes tècnics i poder-los solventar perquè no em compensa el temps de dedicació. I et donc el raó en si el procés pot ser més o menys complicat però enten-me, simplement, no hi vull destinar temps en aprendre'n, fer proves...
Aquest és el resum del perquè feia aquesta consulta.
Salut!!